For mange godbidder i nat... For mange godbidder i nat...
Ja efter endt træning igår aftes har jeg (dummeslag til mig) glemt at lægge posen med godbidder ind som bruges til belønning i løbet af træningen (dog i begrænset omfang men stadig så han fatter at det han gør er rigtigt) på plads. Den har han naturligvis fundet i løbet af natten og hygget sig med.
Hans afføring imorges var som den plejer, han tisser som han skal, drikker som han skal, leger og spiser som han skal, opfører sig 110% som han plejer, kort sagt der er ikke en finger at sætte på ham. Ej heller er maven udspillet eller hår på nogen måde, han beklager sigikke når jeg trykker på maven - eller andre steder på kroppen for den sags skyld. Han jager ogs sit legetøj med samme iver som altid.
Jeg opdagede dog her til frokost at hans afføring havde forandringer i sig, den var blødere, lugtede anderledes og var mere gullig i den, men som skrevet overfor aboslut INGEN forandring i katten. Han spiser ren tørkost og pt. er det specific der ligger i hans skål. Det spiser han med stor glæde. Ved siden får han lidt vådfoder.
Venligst ingen skræk-scenarier opstillet da han er en frisk og vaks kat uden nogen skavanker. Han lugter ikke ud af enden, har vasket sigsom han plejer og lgie nu ligger han og leger med en sammenrullet sok.
Jeg tænker bare at den lille hyggestund han havde med posen med godbidder i nat måske lige er kommet igennem systemet og det er det der har ændret hans afføring?
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 32 Svar: 409
Min er kræsen når det gælder råt kød. Men tørkosten . og dermed godbidder - der spiser han alt der har godt med smag i, og det har slik jo gerne.
Jesper:
Nej det er jeg heller ikke umiddelbart, men eftersom jeg er en meget pylret og lettere hysterisk missemor så lægger jeg mærke til alt omkring min kat
Jeg regnede også med at det bare var det der var kommet ind der nu skulle ud.
Jeg har lige mærket godt og grundigt på hans mave igen. Den er blød som den skal være, og den rumler som den skal, og uanset hvor "hårdt" jeg lige har trykket, så lå katten skisme og spandt!
Jeg ville blot stille det op og lige få beskræftet min tanke af de kloge mennesker
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
sep 2011
Har ikke selv Zoolac stående men det har min private dr. dyr garanteret, og ellers kan hun skaffe det hvis det endelig skulle være.
Og ja jeg er sikker på han har haft en fantastisk nat
jun 2011
sep 2011
Og hvad ligger Zoolac på i pris? Vi har en maxizoo i byen er det noget de har?
jun 2011
sep 2011
jun 2011
sep 2011
jun 2011
sep 2011