706 visninger
|
Oprettet:
Kastrat tisser i sengen {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en kastereret hankat på 9 måneder der er begyndt, næsten dagligt, at tisse i min seng, på min dyne og det er KUN i sengen han gør det.
Jeg har hørt at hvis en hankat først er begyndt på den slags, så fortsætter de også. Men jeg troede ikke kastrater også gjorde det. Har haft mange katte men har aldrig haft et problem lign. dette før.
Hvad gør man? er der overhovedet noget at gøre???
stopper han igen eller skal jeg affinde mig med masser af vask? FIndes der en måde at afvende ham?
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Min første kat, en hankat gjorde nøjagtig som din, da den var i samme alder: jeg kom hjem til en drivende våd dyne - eller den tissede i vores plastikposedepot.
SUPERlækkert at ta en plastpose .....
Jeg var meget ung og meget omkringfarende, så den var nok alene i alt for mange timer i en lille lejlighed.
Den endte ude hos min mor med hus, hund og have - uden tisseproblemer..
Så der er masser af håb endnu...
Men læs Susans link ! ;))
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Siden har han ikke gjort det herhjemme.
Når vi er hos min mor (han skal passes der, hvis jeg skal væk nogle dage, og skal derfor vænne sig til at være der) tisser han ofte i sengen, men jeg tror det er fordi, han kommer et nyt sted, for når vi kommer hjem er der ingenting.
Jeg går hjemme pt. så har vænnet ham til at være alene hjemme, nu er vi oppe på 7 - 8 timer. Er super glad for ikke at skulle have været på arbejde mandagen efter jeg fik ham
Min dyrlæge siger, at når de bliver kønsmodne, så kan de begynde at tisse flere steder, men hvis man når at kastrere dem, så vil de ikke gøre det.
feb 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 8
Faktum er at katten er fløjtenes ligeglad med om vi er hjemme, om kattebakken er nyrengjort eller om vi ligger i sengen eller ej. I morges vågenede jeg med våd dyne og andre gange gør han det når jeg ikke kigger... jeg er virkelig frusteret over det.
aug 2008
Og ellers må det være dyrlægen....
feb 2009
feb 2009
7-9-13, bank under bordet, og uden at juble ALT for tidligt, så har Gangster nu ikke tisset i min seng i snart en uge. Og det "eneste" jeg har gjort, er at anskaffe yderligere et kattetoilet og brugt baldriandråber på min dyne... Tænk at der (forhåbentlig) ikke skulle mere til.
Til gengæld virker han til at være faldet meget mere til ro og leger mere med vores anden kat.... Så JUBIIII (indtil videre)
aug 2008
Kastrat tisser i sengen