{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

hvilket sind skal nr 3 kat have?? {{forumTopicSubject}}

Mig og kæreste har bestemt os for at vi skal have en 3 kat i det nye år.

Vi har en han kat som er 2år og han var her først. Han er en rolig kat men meget bestemt han vil kun det han vil, han er meget tålmodig med hun katten.ikke kælen.
forguder min kæresten, reseveret over for fremmede

Hun kat hun er 1år og en bølle, hun har den opfattelse at hun bestemmer alt og over alle, okay kælen,kan lide alle der kæler hende,nysgerrig over for fremmede.Det er hende vi er bekymret for hvordan hun vil tage den nye kat.

Hvilket sind tror i at der vil passe bedst ind? Vi har tænkt på en der er rolig og kælen,kan lide andre katte.
Hvilket køn?

Vi har tænkt at adopter ligesom vi har gjort med de andre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilket sind skal nr 3 kat have??
  • #1   23. nov 2011 Det sådan set lige meget hvilket køn det er, men med en der er meget dominerende så ville jeg råde til og vælge en rolig en der godt kan finde sig i lidt, tror ik det at kombinere 2 "hidsige" sammen ville blive et kønt syn i længden smiley .. men hvis i tænker på en han kat så burde den nok være kastereret, så har jeres hun ihvertfald lettere ved at acceptere den, så den ikk er over hende hele tiden

• #2   23. nov 2011 glemte lige at skrive at han katten er kastereret og hun katten er sterilseret

• #3   23. nov 2011 Camille T
    Kun self godt tænke mig en killing men tror ikke at det er en god ide når jeg har en hun kat der er en bølle,tror ikke hun vil kunne forstå at den er sårbar.

vi har tænkt på alderen 6mdr til 2år alt efter kattens sind

• #4   24. nov 2011 Der sidder rigtig mange ungkatte på de forskellige internater og nogen af dem passer sikkert lige til jer og jeres katte. Min erfaring siger at de fleste steder er de gode til at finde den rigtige kat, hvis man beskriver hvad man ønsker og hvordan de andre dyr i husstanden er.
    Derudover kan jeg anbefale "Tyrkerne", som ikke er lette at slå ud af en evt anden kat.
    Hvis i beslutter jeg for at det skal være en racekat, så kontakt forskellige opdrættere til forskellige racer og spørg om i må komme og se kattene, de voksne. Det giver et meget bedre billede af hvad i evt skal have.

Kommentér på:
hvilket sind skal nr 3 kat have??

Annonce