860 visninger
|
Oprettet:
hvad er bedst af foder?? {{forumTopicSubject}}
Til en skovkatteblanding?
Specific eller Hills?
min kat, som så er hos min mor nu, har hele sit liv fået specific, og hun stråler, men Hills er noget billigere, men kender desværre ikke så meget til det.
så vil gerne høre nogle erfaringer, da det vil være rart også at kunne købe 10 kg istedet for 3 når man handler :o)
i øvrigt vil jeg lige sige, at prisen ikke er det afgørende, for hvis det er specific (eller måske noget helt andet) der ligger højest på anbefalingerne, så bliver det det!
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 31 Svar: 311
jan 2010
tror jeg vil give hills et forsøg så og så se. Har haft overvejet RC, men synes jeg har hørt så meget dårligt om det, så ved ikke rigtig om jeg tør? for ved jo de har noget til de langhårede basser
jan 2010
jan 2010
-det kan godt bruges til killinger ikke? eller, der er noget beregnet til killinger, ikke sandt?
tak for hjælpen.
jan 2010
vådfoder kommer også til at indgå i kosten, så der vil jeg da lige tjekke tingene en ekstra gang også
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Og så selvfølgelig vådmad i en god variant
Med alt det kød i tørfoderet (og råt eller vådmad i samme mængde, hvis det lykkedes) bliver misseren hurtigere mæt, dvs. forebygger fedme
Har dog selv brugt RC kitten, fordi jeg ja... ikke vidste bedre omkring kødmængde så at sige
jan 2010
ved efterhånden kun hvordan det er med hesten, og det jo i den HELT anden bane
jeg synes det lyder DEJLIGT nemt at det kan bruges i alle aldre, så slipper katten jo også for et foderskift, som både kan ødelægge mave og appetit :o)
hvordan får man bestilt hjem fra den hjemmeside? synes den er lidt indviklet, okay, har også kun kigget 10 men, men alligevel
jan 2010
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Du kan dog også se at der både er kylling og fisk i den gule "originale"
Kan kun henvise dig til en genial hjemmeside uanset om det omhandler mad, andre ting:
zooplus.de eller zooplus.co.uk
Jeg henviser til de udenlandske idet de er billigere end den danske
jan 2010
problemet er bare, at den originale er udsolgt for tiden
jan 2010
men hvad synes i om min plan? :
orijen og feline porta sensible mixet sammen
porta 21 vådfoder
når den er blevet lidt ældre, så rå fisk skåret i mindre tern. (anbefalet af dyrlægen)
jan 2010
og ja, selvfølgelig bliver der skiftet langsomt over! Der plejer jeg at bruge mindst 2 uger :o)
smart med de points, det er da også fedt lige at kunne lægge lidt ekstra gratis i kurven
så må jeg se når den bliver ældre, om der er behov for noget til de lange hår, men tvivler på at det er et issue lige pt.
jan 2010
porta 21 vådfoderet - det må killinger også godt få ikke? for så vidt jeg kan se så står der intet om det
råt kød ved jeg heller ikke endnu, da jeg ikke vil give det førend den er omkring ½ år
hvad er bedst af foder??