{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Sammenføring af kat og ilder :) {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg haft missepigerne i 3 uger og det går bare super godt. Det er nu 3 dag ilderne får lov at løbe løs sammen med killingerne og det er faktisk forløbet uden problemer! Er såå glad for det går så godt med det hele smiley Har oprettet et album med billeder fra første gang kan og ilder mødte hinanden herhjemme smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammenføring af kat og ilder :)
  • #3   30. nov 2011 Hehe gode billeder. Hvordan er det at have ildere som kæledyr?? er de kælne?

  • #4   30. nov 2011 Lone: Tak smiley

    Stef: Det er skønt hvis man gider sætte tid af til de små bæster for de er ret så krævende smiley Men et meget underholdende dyr det er forskelligt om de gider kæles med min pige har for det meste for meget krudt i røven til at hun synes hun har tid til at blive nusset lidt. Men kommer hen og kræver opmærkesomhed i form af små nap andre gange kommer hun bare lige hen til en og skal "bekræftes" og så smutter hun afsted igen. Min Albino dreng har også krudt i røven men når han bliver træt kan han godt være en rigtig puttetrold smiley Det er meget forskelligt fra ilder og til ilder hvad de gider og så har det også noget at gøre med hvor trætte de er og hvor meget der skal til at gøre dem trætte smiley Jeg bruger mindst 4 timer med dem om dagen hvor de får lov at løbe løs over det hele smiley


Kommentér på:
Sammenføring af kat og ilder :)

Annonce