{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Katten om natten {{forumTopicSubject}}

Hej
Mateo er begyndt at tage mus med hjem om natten. Vågnede ved at der var noget som skrabede.

Foran en reol lå hunden og skrabede. Kunne ikke forstå hvorfor.

flyttede lidt på reolen, og hovsa der kom en fed mus ud, og gik den vilde jagt! Hunden fik den før katten, og så blev den ædt.

Nu har det gentaget sig i nat, samme nummer!
Tager jeres katte også mus med hjem.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten om natten
  • #1   14. mar 2006 Ja min " lille " han misser han har dem med hjem hver dag.. men der e så døde inde han tager dem indenfor..

  • #2   14. mar 2006 Ja vores katte gør i stor stil. Ca. 4-5 dage om ugen.
    Døde som levende ligger der om morgen. Nogle gange resterne af en mus.
    Det er bare så ulækkert.


  • #3   14. mar 2006 vores katte kommer ikke ud andet end i vores frimærke af en have, og slet ikke om natten, men har et vennepar hvis katte slæber div dyr med hjem og gemmer det i deres seng, det er ikke altid lige lækkert tror jeg, har set en mus i ders seng som katten havde bidt hovedet

  • #4   16. mar 2006 OK, Mateo tager levende mus med og døde, en dag var jeg ved at træde på galdeblæren fra en mus, den vil kattene ikke spise fordi den er bitter, og det er ulækkert, måske skal vi lukke fra bryggersgangen til stuen så får vi ikke muserester i hele huset Bawdr...
    Vi har kattelem så han kan gå og komme som det passer ham og der er stor aktivitet om natten. Sådan er rodyrets liv jo.
    Til alle: God musejagt!!


Kommentér på:
Katten om natten

Annonce