{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Opkast :( {{forumTopicSubject}}

Øv min stakkels Bellis som aldrig er syg, har de sidste to dage været plaget af opkast, i dag ville jeg ringe til dyrlægen, finder nummeret på hendes hjemmeside og opdager hun har lukket smiley Ringer til nummeret alligevel, forventede at komme på en telefon svarer der henviste til en anden klink, istedet tager hun selv telfonen, blir overrasket - men hun har åbenbart åbnet for telefonen selvom klinikken er lukket. Forklarer hende problemet og hun mener jeg bør få hende tjekket inden jul - så takker jeg for svaret og vil finde nummeret til en anden klink i Aalborg, da jeg er igang ringer telefonen, det er dyrlægen, hun skal alligevel på klinkken lidt senere og så vil hun gerne tage et kik på Bellis, da det sikkert ikke er til at få en tid andre steder. Er virkelig GLAD for min dyrlæge, sikke en service smiley Nu venter jeg på at hun ringer og siger hun er på klinkken så jeg kan komme ind med Bellis smiley Var lige nød til at dele min begestring over dyrlægen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opkast :(
  • #1   23. dec 2011
    Håber at din kat Bellis snart kommer oven på igen smiley

    Men hold da ferie for en god service fra din dyrlæge, det må virkelig være dejligt ! smiley

    - God jul fra mig og Tøsen


  • #2   23. dec 2011 Tak Pernille, hun har noget maveinfektion - så nu har hun fået antibiotika og noget til at tage kvalmen og så skal hun have piller i 5 dage.. Så håber jeg hun blir frisk igen smiley Ja, hun er virkelig fantatisk - fik julegaver til begge kattene ( 6 poser vådfoder ) og så får de altid et stykke legetøj når de har været der smiley Så hvis man bor i Aalborg eller omkring så er hun klart at anbefale, hun er så god til kattene smiley

Kommentér på:
Opkast :(

Annonce