1.564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Acana og Orijen kattefoder - anmeldelse? Acana og Orijen kattefoder - anmeldelse?

Hej,

Jeg er blevet anbefalet at bruge kattefoder fra Acana eller Orijen, da det åbenbart skulle være rigtig godt.

Er der nogen der fodrer med det? jeg har aldrig hørt om mærkerne, så jeg er lidt lost smiley

Det er til min 6,5 årige, kastrerede hankat, der er tidligere overvægtig men nu har tabt sig. Bliver lige nu fodret med Hills sciene plan adult.

Håber på lidt hjælp smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Acana og Orijen kattefoder - anmeldelse?
  • #2   3. jan 2012 Fodrer med Orijen og det spises med glæde herhjemme. Efter at have skiftet fra hans første killingefoder kan jeg tydeligt mærke at pelsen begynder at blive meget bedre - tykkere og blødere og ikke så mat. smiley
    Lorten lugter lidt mere, men det er sikkert pga det høje kødindhold, og det bekæmper man bare ved at have noget godt grus smiley

• #3   3. jan 2012 Tak for svarene smiley Det er lige meget at lorten lugter, jeg bruger sand fra extreme classic og det tager lugten synes jeg smiley Men jeg tror jeg prøver mig lidt frem, har fundet et godt tilbud på acana så det prøver jeg først, de ser meget ens ud indholdsmæssigt smiley

Kommentér på:
Acana og Orijen kattefoder - anmeldelse?

Annonce