Har din kat en yndlingsperson? {{forumTopicSubject}}
Det har vores kat ihvertfald. Hun er blevet så farsyg siden jeg var væk et par dage henover jul. Hun vil kun kæles af min kæreste, og snakker kun til ham.
Når jeg kæler hende, så får jeg bare sådan et surt blik, bliver ignoreret eller også går hun:( Og det respekterer jeg selvfølgelig, med et lidt knust hjerte. Hun har dog sovet hos mig om natten. Vi plejer at ligge i ske et par timer, mig og Yatzy, med hende helt nede under dynen. Så kravler hun ud og køler ned. Men det ville hun slet ikke i går. Hun sprang lige henover mig og i armene på "far". Så jeg føler mig lidt valgt fra, men tager det da ikke så personligt:)
Har jeres katte også et favoritmenneske?
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
yatzy plejer at svinge lidt - et par dage elsker hun mor, og så elsker hun far et par dage osv. Men nu har hun vist for alvor valgt min kæreste. Hun sidder og glor meget forelsket på ham og piver i dette øjeblik. Suk xD
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 136
De andre to, har altid været mine misser.
Du må anskaffe dig en hankat
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
Tico render også altid mig i røven og gør alt for jeg ligger mærke til ham lige meget hvad og vil have jeg tager ham med alle steder jeg skal hen, og hvis jeg lukker døren når han løber ud for at komme med mig så begynder han at pive helt vildt og skabe sig pænt længe
og begge de hunkatte vi har "patter" og leger at min mor er ligesom en katte-mor for dem..
Men forstår godt det er lidt ærgerligt og blive "overset" når man bare har lyst til at kramme og kysse dem heh, men mon ikke når du er lidt hjemme nu at det nok skal komme igen
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
Nu er Zig mors kat, Garfield er mest fars kat (men er en hel del mors kat) og Kato er mors kat
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 47
Kurt er min.. ingen tvivl.. Han er hvor jeg er...
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 1 Svar: 44
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 117
Ludvig er MEGET far syg, han skal altid hænge på skulderen af min kæreste når vi kommer hjem!
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 274
Når jeg er hjemme lige nu og intet arbejde har, så er det Mors mis..
Men har jeg arbejde og min kæreste kommer først hjem så er hun fars mis..
Så lige nu er hun mors mis, hun gider godt nok ikke putte i sofaen eller sengen, men sidder jeg ved computeren, oppe ved det andet bord, og jeg klapper på mine lår, så siger det (kung fu mis) også hopper hun op til mig..
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Min kæreste håber sådan at den lille nye gider ligge og sove i ske med ham
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Hun bryder sig heller ikke om andre mennekser overhovedet. De kan lige allernådigst sige hej til hende, men så er det også slut. Ingen andre end min kæreste og jeg kan røre hende.
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 132
jan 2012
Følger: 1 Katte: 4 Svar: 1
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 274
Twilight?
Opkaldt efter det oprinde tusmærke, eller filmen/bogen
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 35
feb 2010
Følger: 1 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 27