Har din kat lavet noget sjovt {{forumTopicSubject}}
Min har.. Kom sådan til at grine af Kalle tidligere i dag. Han havde fået lagt sig på en dum måde så knorhårene blev ved med at blive trykket ind i hans mund hver gang han lagde hovedet ned. Der lå han og prøvede at få sine knorhår ud af munden. Det så bare så sjovt ud. Der gik en ti min før han fandt ud af athvis han ændrede sovestilling slap han for hår i munden
kalle og hunden er bedste venner men havde hunden i bad forleden. Det var kalle ikke glaf for. Han troede der var kommet en ny hund. Han spruttede og hvæsede. Det kunne hunden ikke lige forstå. De er venner igen
ihh søde Kalle
Har din kat lavet noget sjovt
?
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 213
Mine katte løber så hurtig efter hinanden at det op til flere gange er gået galt med styrt lige i hovedet på mor her!! Min hankat vil med ind i brusekabinen når jeg slukker for vandet så hyler han og hopper op AV! mens han slikker på bruseforhænget! Jeg kan faktisk ikke gå i bad uden de skal være med! Når de slås for sjov så tager min han bare sin pote op på hovedet af min hunkilling og holder hende der, som om han vil sige HAAHAAA nu kan du ikke fange mig! ser mega komisk ud.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 160
http://www.kattegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=6599
Det kan se lidt voldsom ud - men der skete heldigvis ikke noget
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
Men ja, vi har godt nok også meget sjov ud af hende :).
feb 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 49
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
Det er sådan set den mest fremtrædende begivenhed i den seneste uges tid.
Ellers er det sådan at når de begge to løber rundt, så foregår nedbremsningen på den måde at de enten smider sig ned på gulvet og kurer hen ad det eller sætter sig direkte på halen og kurer henad gulvet.
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
Har din kat lavet noget sjovt