{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Har din kat lavet noget sjovt {{forumTopicSubject}}

Min har.. Kom sådan til at grine af Kalle tidligere i dag. Han havde fået lagt sig på en dum måde så knorhårene blev ved med at blive trykket ind i hans mund hver gang han lagde hovedet ned. Der lå han og prøvede at få sine knorhår ud af munden. Det så bare så sjovt ud. Der gik en ti min før han fandt ud af athvis han ændrede sovestilling slap han for hår i munden smiley kalle og hunden er bedste venner men havde hunden i bad forleden. Det var kalle ikke glaf for. Han troede der var kommet en ny hund. Han spruttede og hvæsede. Det kunne hunden ikke lige forstå. De er venner igen smiley ihh søde Kalle
Har din kat lavet noget sjovt smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har din kat lavet noget sjovt
  • #1   14. mar 2012 Hehe godt indlæg
    Mine katte løber så hurtig efter hinanden at det op til flere gange er gået galt med styrt lige i hovedet på mor her!! Min hankat vil med ind i brusekabinen når jeg slukker for vandet så hyler han og hopper op AV! mens han slikker på bruseforhænget! Jeg kan faktisk ikke gå i bad uden de skal være med! Når de slås for sjov så tager min han bare sin pote op på hovedet af min hunkilling og holder hende der, som om han vil sige HAAHAAA nu kan du ikke fange mig! ser mega komisk ud.

• #2   14. mar 2012 Synes altid kattene finder på en eller anden form for skæg og ballade smiley Jeg var så heldig en dag at fange det på video - den er godt nok ved at være lidt gammel men stadig morsom smiley
    http://www.kattegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=6599
    Det kan se lidt voldsom ud - men der skete heldigvis ikke noget smiley

• #4   14. mar 2012 Vi grinede sådan af vores (Daisy) i går. I mandags fik jeg en pudderkvast af en veninde, som jeg så lagde på bordet. Pludselig i går aftes kom Daisy så slæbende med pudderkvasten i munden, stolt som aldrig før :). Den anden dag oplevede vi også, at hun sprang rundt som en anden abe, hvor hun så på et tidspunkt fandt ud af, at hvis hun ramte kradsetræet på et bestemt sted, så kunne hun flytte rundt med det. Det blev hun så ved med, til træet stod ude i gangen og var blevet flyttet fra stuen.

Men ja, vi har godt nok også meget sjov ud af hende :).

• #8   14. mar 2012 Dejlige oplevelser smiley kalle er også tilpas doven og elsker når min datter kører ham i sin dukkevogn fra sted til sted smiley

• #9   15. mar 2012 UHA, McQueen laver hver dag et eller andet skørt. I torsdags forsøgte han flere gange at gøre den lille kasse Mathiases ridehjelm kom hjem i, til sin sovekasse. Mathias er altså kun knap 5 år gammel. Så den lille kasse med det store brød af en kat fuldstændigt krøllet sammen indeni. det er et syn for guder. Han skiftevis lå iden og gik ud af den igen for at bide i den - måske i håbet om at den så blev lidt større. Efter 5 forsøg opgav han.

Det er sådan set den mest fremtrædende begivenhed i den seneste uges tid.

Ellers er det sådan at når de begge to løber rundt, så foregår nedbremsningen på den måde at de enten smider sig ned på gulvet og kurer hen ad det eller sætter sig direkte på halen og kurer henad gulvet.

• #10   15. mar 2012 Og når man så skal op i kradsetræet som er fra gulv til loft så foregår det somregel sådan at man tager et godt tilløb og dermed for fuld skrue løber hen til træet og springer på tønden, klatrer op som et firben med alle fire ben helt ud til siden. Resten af vejen foregår ad "normal vej"

Kommentér på:
Har din kat lavet noget sjovt

Annonce