4.604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Min kats bagben ryster Min kats bagben ryster

Hej alle sammen.

Jeg har en lille pigemis på snart et år. Når hun ligger og sover, ryster hendes bagben. Hun virker ikke påvirket af det, og hun går, løber og leger helt normalt. Hun er ikke så glad for at springe højt og langt, men jeg har gået ud fra at hun var lidt af en tøsedreng. Hendes søster er nemlig rigtig glad for at hoppe. Hendes ben ryster kun når hun sover. Hvis hun bare ligger og hviler på gulvet efter hun har leget er der ingenting. Det er først når hun ligger sig til at sove f.eks. i sengen at hun begynder at ryste. Når hun ikke viser tegn på at have ondt, ville jeg høre om der var nogen her på Kattegalleri der kendte til problemet? Og evt. hvad der kan gøre at hun ryster?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kats bagben ryster
  • #1   6. jan 2012 Er du sikker på det ikke bare er pga. hun drømmer at hun måske løber eller springer?
    Man kan tydeligt se på vores Hector når han drømmer - og det er meget meget tydeligt og højlydt hos hunde hehe..

• #2   6. jan 2012 Både Laura og berta kan spjætte i søvne især berta er rigtig slem til det smiley så tror det er fordi hun drømmer smiley

• #4   7. jan 2012 Det er ikke lige så voldsomt som når hun drømmer. Det er som om hun bævrer fordi hun fryser. Og når jeg opdager hun ligger og ryster og kæler for hende så kan hun godt blive ved med at ryste selvom hun er vågen. Jeg har haft katte de sidste 20 år så jeg ved at hun ikke drømmer, men jeg har aldrig set en kat ryste på den måde før.

• #6   7. jan 2012 Min Laban lå og sov på min mave den anden dag, og han bevægede også for- og bagben pga. drømme. Men pludseligt rystede hele hans krop så voldsomt så jeg blev mega forskrækket og troede måske han havde et eller andet form for anfald. Men da jeg så løftede ham for at se, vågnede han og så stoppede rystelserne. De drømme kan da godt nok gå voldsomt for sig! smiley

• #7   7. jan 2012 Når du som SÅ katte-erfaren er sikker på, at det ikke er drømmerier, ville jeg da lige tale med dyrlægen; kunne lyde som lidt "krampeagtigt" "epilepsiagtigt"; noget fra hjernen, når den slår fra, når hun sover..

Ikke fordi jeg aner noget om det - men jeg ville da lige spørge, hvis det er så påfaldende, som du beskriver...
    Men jeg har nu som andre oplevet "sitren", når både katte og hunde sov - dog mest hunde....Og DE kan virkelig tale i søvne..

• #8   7. jan 2012 Ps. er det altid samme bagben ?

• #9   18. jan 2012 Ja jeg er ved at spare sammen til dyrlæge ... Det svinger meget imellem kun bagbenene eller alle fire ben smiley og hun kan godt ryste flere minutter efter hun er blevet vækket..

• #10   18. jan 2012 Du er 20 år gammel?

Det kan være alt lige fra ingenting til noget slemt. Spørg din dyrlæge.

• #11   19. jan 2012 Kan give dig det råd at have en kattekonto hvor du hver måned sætter bare 100-200 kr over på og så ikke behøver spare (meget) sammen til dyrlæge når uheldet er ude.

Kommentér på:
Min kats bagben ryster

Annonce