Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aloe vera til sår???
  • #1   7. jan 2012 Nej det kan du ikke - med mindre du er helt sikker på hvilken art af Aloe Vera det er - nogen af dem er giftige

• #2   7. jan 2012 Altså Aloe Vera er jo antiinflamatorisk (dræber bakterier), så jeg kan ikke se, hvorfor det ikke burde virke på katte...

MEN... Tjek lige listen over planter som katte ikke kan tåle inden du bruger det..(Undskyld, men jeg er selv for doven til at tjekke det for dig lige nu) smiley

• #5   7. jan 2012 Jeg tør ikke noget som helst med Aloe Vera. Både pga. det Lotte siger, men også for hvis jeg selv bare får 1 dråbe aloe vera (eller creme med aloe vera i) på huden ligner det og føles det som om jeg er blevet brændt af en koloenorm brandmand. smiley

• #9   7. jan 2012 Ok tak alle sammen smiley

Jeg har hørt fra nogle at man godt kunne så jeg har givet ham lidt på, men efter jeg har læst det i har skrevet har jeg skydt mig at vaske det godt af smiley Så nu har han fået en afklippet sok om halsen, og det ser ud til at han godt kan li det smiley Jeg ser hvordan det ser ud imorgen og hvis det ik er blevet bedre kommer han til dyrlæge..

igen mange tak smiley

• #11   8. jan 2012
    Den bedste aloe vera plante man kan bruge, hedder Aloe vera barbadensis.

Men det rådes til ikke at bruge den i ubehandlet stand til dyr, da den kan give diarre hvis dyret slikker det i sig.

Firmaet FLP ( forever living products) laver et product i flydende form. Den er specielt udviklet til dyr.

Jeg har i gennem mange år selv benyttet produktet til bla heste, hunde og katte. Har aldrig haft bivirkninger.

God bedring med katten smiley

Mvh Gitte

Kommentér på:
Aloe vera til sår???

Annonce