{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om dåsemad {{forumTopicSubject}}

Min kat plejer at få whiskas dåsemad som en lille snack hver dag, men man læser jo rundt omkring at whiskas ikke er så godt til kastrater plus det hører jo ikke til i den billige ende og nu har vi to katte. Ikke at prisen er et problem, men hvis der nu findes alternativer!
Problemet er at jeg ikke kan få den ene til at spise det der ikke er sovset. Altså det der ikke ligger i rigeligt gele som whiskas gør.
Så er der nogen der kan anbefale et vådfoder som også er godt sovset :0) Det nå gerne være noget der ikke købes i supermarkeder, da jeg kender alle de mærker stort set.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om dåsemad
  • #2   9. jan 2012 Mine katte ville engang kun æde whiskasposer - især geleen.
    Men nu er det skiftet ud med:
    LUX - bidder i gelé (den orange) 5,50 pr dåse i Aldi.
    Bozita med kanin (det er virkelig er sovset til!)
    Feline porta med tun og krabbe er (oftest) med meget gelé.
    Miamor-poser (fiske-jelly)
    Sheba-poser (gelé)
    Cosma-dåser er også med gelé, (men mine katte har aldrig gidet det).

• #3   9. jan 2012 Super.Tak for det. Vores dyrlæge sagde desværre til os at whiskas var det eneste billige produkt der ikke indeholdt alle de salte der ikke er godt for kastrater.Det er lige modsat.Ikke vores dyrlæge mere.
    Tinka...hvor køber du de forskellige mærker henne?

• #4   9. jan 2012 Bortset fra LUX, kan de alle købes på Zooplus.de - undtagen Sheba, man irriterende nok kun kan få på Zooplus.co.uk.

Forresten, hvis din kat synes godt om vådfoderet, så giv det endelig i større portioner i stedet for kun som snack smiley Dels er det godt for katte at få noget væske gennem foderet, og dels så kan en 400 grams dåse ikke holde sig mere end et par dage efter åbning.

• #5   9. jan 2012 Jeg plejer at dele en dåse i 3 gange.Nu har jeg 2 katte, så en dåse holder ikke så længe.Det har vi også snakket om.Altså at e skal have mere.

• #6   9. jan 2012 Kan man egentlig få Sheba i større potioner??? har kun set den i 100 gr. Men vores kat elsker Sheba den skriger helt vildt smiley Lux er også godt og den med Kylling i netto er der også meget sovs i smiley
    personligt blander jeg lidt varmt vand i hver gang for extra væske og for at fremhæve smagen smiley plus der kommer lidt taurin i engang imellem smiley

• #7   9. jan 2012 Jeg giver mine LUX paté (røde og blå dåser) og moser det med vand..
    De ELSKER vandet og 4 katte slubrer hurtigt en halv liter væske i sig på den måde.. smiley
    Super god måde at få skyllet systemet igennem smiley

• #8   9. jan 2012 LUX fra aldi.. smiley

• #9   9. jan 2012 Nej man kan ikke få Sheba i større portioner. Jeg synes det er alt for dyrt.
    Kan anbefale Lux fra aldi og en masse andre af de noget dyre mærker, som Applaws og Porta 21

• #10   9. jan 2012 Er der så nogen der kan anbefale en dåsemad med MASSER af sovs?? Min kat er ufatteligt kræsen, slikker kun sovsen i sig og lader stykkerne blive.. Har prøvet at hælde lidt kogende vand over og mose det godt så det hele bliver sådan sovseagtigt men det gider han ikke spise ret meget af smiley

• #11   9. jan 2012 Min tidligere kat Mulle gad også kun sovsen fra det billige dåsemad. Og hun var ikke som sådan kræsen.

Kan kun anbefale Applaws - og hvis man køber det fra zooplus.co.uk så koster en stor dåse 10 kr. Det er simpelthen et HIT, og så er det rigtig lækkert! Det er sgu lige før man selv ville spise det smiley

• #12   9. jan 2012 Signekryger

IAMS med kylling er ret sovset til, synes jeg. Det er sådan nogle orange poser.
    Har du prøvet at blende dåsemaden uden at tilsætte yderligere vand? Måske det bare skal smage af en hel del, før din kat er interesseret.

Kommentér på:
Spørgsmål om dåsemad

Annonce