{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Steriliseres i morgen :-( {{forumTopicSubject}}

Hej KG'ere - eller rettere; Godaften smiley

Jeg har i en uge nu, gået og haft ondt i min mave!
Min lille pige Mille skal steriliseres i morgen!
Har kæmpet i ca. 2,5 år med, at hun tisser i alt blødt, og hun strinter - men har ikke kunnet stoppe det, på trods af masser af hjælp fra dyrlæge og andre fagpersoner.

Jeg har fået tilbudet om at bistå ved operationen - og har sagt ja, hvis jeg dog kan klare det!

Har nogen af jer prøvet at bistå ved en lignende operation, på jeres eget dyr?

Knus.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steriliseres i morgen :-(
  • #1   12. jan 2012 Ganske bevidst har jeg ALDRIG gjort det . Jeg får det så dårligt , og kan sagtens finde på at dejse om . Men det gør ondt og se ens kære ligger der helt hjælpeløs og åben ind til det hele :s

• #2   12. jan 2012 Selv om jeg er i sundhedsvæsnet og har set alverdens ubehageligheder tror jeg aldrig, jeg ville bistå en operation af mine dyr eller familie.

Min lille princesse skal sterilliseres d. 9 feb og der aflevere jeg hende bare mellem kl 8-9 om morgenen og kan hente hende efter kl 15-16.
    Det har jeg også gjort de gange min hund har været afsted.....

Det er lidt vigtigt, at du kan klare det, for dyrlæge + assistenter skal ikke bruge tid på dig, men din kat. Hvis du er i det mindste tvivl om du kan ville jeg personligt råde dig til at springe over. Det er altid noget andet, når det er ens eget dyr/familie

• #3   12. jan 2012 enig med dig Livas moar smiley

• Anne K
    Anne K Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #4   12. jan 2012 Sterilisationer plejer nu at være hurtigt overståede. En fiks dyrlæge klarer det på 15-20 minutter og der er sjældent behov for et snit meget større end 1-2 cm.

Der er selvfølgelig forskel på hvorledes det gøres, men det er selvfølgelig op til den enkelte om man kan klare det.

• Anne K
    Anne K Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #5   12. jan 2012 Fandt forresten lige dette link : http://www.roslevdyreklinik.dk/Pages/rundt_operation.asp

Her kan du se i billeder hvad de foretager. Så er det nok lettere at tage en beslutning.
    Advarer om ikke-censurerede billeder for dem der ikke er gode til sådan noget

• #6   12. jan 2012 Jeg har lige bistået kastration af vores to hankatte idag. Og jeg syntes slet ikk det er slemt.
    Stoler på dr dyr, og syntes det var spændene at være med.
    Men da selvføldig aldrig sjovt at se sin kat helt livløs smiley

Men operationen er vel overstået og jeg var glad for at være med smiley

Kommentér på:
Steriliseres i morgen :-(

Annonce