Hvor får jeg ondt i mit dyrehjerte.... {{forumTopicSubject}}
Hvor får jeg ondt i mit dyrehjerte når jeg på vej hjem fra Netto nærmest bliver overfaldet af en lille mager killing som er iskold og som følger efter mig..
Hvis ikke min kæreste var med og blev ved med at sige: "Nej skat, den skal ikke med hjem" og som til sidst skræmte den væk, så havde jeg taget den med hjem i varmen og givet den noget mad og noget kærlighed.
- DEN KAN jo selvfølgelig bare være ude på tur og være enormt menneskeglad og have et kærligt hjem.
Men jeg kan ikke lade være med at tænke tankerne: Hvad nu hvis den er hjemløs og fryser ihjel eller dør af sult.. Så er det min skyld fordi jeg ikke hjalp den..
Måske er jeg bare meget følsom når det handler om dyr, men av det gør ondt.. Er der andre der har det sådan???
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 38 Svar: 179
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 132
- Min kæreste ville ikke gå med til det..
- Vi har i forvejen 2 katte..
- Vi bor i en 2 vær. lejlighed på meget få m2, så aner ikke hvor vi skulle gøre af den imens..
- Den kan rent faktisk have et hjem og så ville det være synd at tage den med hjem..
Men nøj, jeg sidder og har så ondt i maven fordi jeg spekulere på om den nu har et hjem og om jeg har svigtet den..
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 132
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Min mor bor i et boligkompleks, hvor der 4 dage havde gået en lille kat rundt og pevet ude på svalegangen. Til sidst gav hun den lidt mad udenfor, såm den huggede i sig. Inden hun nåede at lukke døren, var den inde. Nu har den været der et par uger. Den er ikke øremærket og ingen har efterlyst den. Hun har spurgt andre beboere.....
Da jeg boede i hus, gik der en lille meget mager kat ind. Dens knogler stak ud. Jeg tog den til dyrlæge. Han sagde, den nok kunne være syg men fandt ingen ejer. Kendte den ikke men kaldte den bønne - Den blev aflivet. Var så ked af det.....
Det korte af det lange er, at jeg altid vil tage en kat ind, hvis det ser ud til den er syg, underernæret eller mangler et hjem.
Hvor får jeg ondt i mit dyrehjerte....