{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

jeg får stress {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at starte på mit 4. år på seminariet og normalt er der kun mødepligt til specielle forløb. Så da jeg blev tilbudt 2 ugers vikariat på en folkeskole, sagde jeg ja tak. Det er jo godt med noget erfaring og at få foden lidt indenfor.
nu har jeg så fået mine studieplaner fra seminariet. Selvfølgelig er der lige mødepligt i DE 2 uger. 1 uge i hvert fag. Hvor uheldig er man. Hvis jeg ikke kan komme til at tage timerne på et andet tidspunkt,skal jeg hen og skrive 3 ekstra opgaver, for at komme til eksamen. Skal lige siges at jeg også skal til igang med min bachelor.
Kan slet ikke overskue tingene lige nu. Ved bare at jeg ikke kan melde fra på folkeskolen, når de regner med mig..
Nå skulle lige have lidt luft...
Men øv altså, hvor tingene bare ikke flasker sig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg får stress
  • #1   24. aug 2007 Forstår dig godt . Det lyder også ret stressende :S .

  • #2   24. aug 2007 Hvis du er interesseret i et godt råd, så mener jeg, at du må sige timerne fra på skolen og passe dit studie og altså møde til de timer, hvor der er mødepligt. Du kan jo få et vikariat på et andet tidspunkt, hvor det passer bedre ind i din studieplan.

    Det er ikke sikkert skolen, synes at det er ok, de har jo brug for en vikar, men det er dit studie, som det drejer sig om, og derfor mener jeg, at du må prioritere.

    Du kan jo altid meldi dig som tilkaldevikar på skoler, når du er klar.

    Som jeg ser det, kan du altså løse dit problem ved at prioritere.


  • #3   24. aug 2007 Synes også hellere du skal sige fra overfor folkeskolen. Selvfølgelig er det træls når de regner med dig, men studiet er nu engang vigtigst. Og ville du overhovedet kunne nyde det på samme måde, når du ved at du i de to uger "pjækker" fra en masse obligatorisk undervisning? Jeg ville i hvert fald ikke. Så vent hellere til det passer bedre ind i resten af din undervisning.

    Held og lykke :o)


  • #4   24. aug 2007 nå har lige kort snakket med mine 3 lærere. De mener vi kan finde en løsning i næste uge. Den ene mener, at jeg kan få flyttet hans timer, den anden at jeg måske har timer nok til at kunne blive væk fra et forløb ellers skal jeg skrive en LILLE opgave og den sidste ved slet ikke om han må lægge mødepligt på de pågældende timer. Så måske går det alligevel.
    Jeg har det sådan med folkeskolen at jeg får meget mere ud af at være i det "virkelige" liv end på seminariet. Især hvis jeg selv kan læse det mistede stof op.
    Og desudene er det på en skole, hvor jeg gerne vil arbejde næste år..
    Nå men måske ser det ikke så sort ud alligevel smiley


  • #5   24. aug 2007 Trine - jeg håber da at tingene flasker for dig... Det lyder da hårdt, men man kan ikke leve livet uden modgang smiley

    Held og Lykek fremover... smiley


  • #6   25. aug 2007 Jamen så held og lykke, men hold nu tungen lige i munden, det ville være træls at komme bagud med studierne allerede i stareten af året :-))

  • #7   25. aug 2007 skriv de 3 opgaver...også selvom du skal skrive bachelor...måske kan du skrive 3 opgaver der udspringer af noget du har skrevet i bachelor??

Kommentér på:
jeg får stress

Annonce