Hvor mange klumper i kattebakken? {{forumTopicSubject}}
Det her er nok et lidt underligt spørgsmål... Men jeg synes altså at Bassemanden er meget i kattebakken... så nu vil jeg da lige høre jer andre hvor meget jeres katte laver? (Meget charmerende viden ikk? Hehe)
På 24 timer er der ca 4-5 tis klumper og 1-3 prut klumper i hans kasse... Er det mon meget voldsomt?
Jeg sammenligner med min gamle kat, hvor jeg bestemt ikk synes der var så meget... Men han fik også noget heelt andet foder. Det "dyre" nede fra super brugsen... Det vil sige, det dyre af de billige mærker
Jeg ved ikk om det har noget at sige på mængden i bakken?
Eller er der bare enormt stor forskel på katte?
mar 2006
Følger: 36 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 31 Svar: 87
Min gamle kat lavede puha 4-5 gange om dagen, men han fik også bare sådan noget billig mad fra brugsen..
Pelle får hills, og laver 1-2 puha'ere om dagen og tisser vel en 2-3 gange..
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 32 Svar: 409
Udover Hills Vet Essentials får han også Iams Hair Ball da han har haft tendens til blød mave, og det vil vi selvfølgelig ikke have igen. (Heldigvis for hans mor så ELSKER han sin zoolac og sin cultura og han spiser sin Iams med stor appetit). Han har begge typer tørkost til rådighed ad libitum døgnet rundt.
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Han får en blanding af alt muligt... iams, rc, Arion, og så vidst nok en mere jeg ikk kan huske...
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 85
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Bruno typisk: 2 x stoooore tissetåre og 1 x store, flotte præmiepøller
Bjarne typisk 3 x medium str. tissetåre og 1 - 2 x pøller (i varierende kvalitet
Altså er det normale her i huset dagligt pr. kat:
2 -3 x tis og 1 - 2 x pøller.
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Havde han været en hund, så havde jeg ikke skænket det en tanke, men har også haft hund i maaaaaaaange år.
Katte har jeg også haft, men ikke som indendørs
Og jeg vil hellere være pyllermor, og så vide han har det godt... end at være ligeglad
Tak fordi i gider svare
Hvor mange klumper i kattebakken?