{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Hvor mange klumper i kattebakken? {{forumTopicSubject}}

Det her er nok et lidt underligt spørgsmål... Men jeg synes altså at Bassemanden er meget i kattebakken... så nu vil jeg da lige høre jer andre hvor meget jeres katte laver? (Meget charmerende viden ikk? Hehe)

På 24 timer er der ca 4-5 tis klumper og 1-3 prut klumper i hans kasse... Er det mon meget voldsomt?

Jeg sammenligner med min gamle kat, hvor jeg bestemt ikk synes der var så meget... Men han fik også noget heelt andet foder. Det "dyre" nede fra super brugsen... Det vil sige, det dyre af de billige mærker smiley

Jeg ved ikk om det har noget at sige på mængden i bakken?
Eller er der bare enormt stor forskel på katte?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange klumper i kattebakken?
  • #1   15. jan 2012 Jeg har hørt at jo dårligere foder, jo mere lort smiley

Min gamle kat lavede puha 4-5 gange om dagen, men han fik også bare sådan noget billig mad fra brugsen..

Pelle får hills, og laver 1-2 puha'ere om dagen og tisser vel en 2-3 gange..

• #2   15. jan 2012 Min dreng får Hill Vet Essentials og han tisser vel en 3-4 gange om dagen, nogen gange kun 2-3 gange om dagen, det varierer lidt, og så laver han puha 1-3 gange om dagen alt efter om han den pågældende dag kun har fået tørkost ellers også har fået lidt lækkert.

Udover Hills Vet Essentials får han også Iams Hair Ball da han har haft tendens til blød mave, og det vil vi selvfølgelig ikke have igen. (Heldigvis for hans mor så ELSKER han sin zoolac og sin cultura og han spiser sin Iams med stor appetit). Han har begge typer tørkost til rådighed ad libitum døgnet rundt.

• #3   15. jan 2012 Åhh nu er det ikke mig, der er på kattebakke duty herhjemme, men jeg ved at der i hvert fald ikke er mere end 1 gang bummelum i døgnet uanset om der er dårlig mave eller god mave. Tisklumper.. tja det er vel nok en 3-4

• #4   15. jan 2012 okay... det tyder så på, at min baby ikk er helt unormal smiley

Han får en blanding af alt muligt... iams, rc, Arion, og så vidst nok en mere jeg ikk kan huske... smiley

• #5   15. jan 2012 altså med 2 står der jo ikke undeskrift på men hvis de hver laver lige meget, så laver hver kat 1 omgang bummelum med 1-4 pumler i. og 2-3 tisklumper pr døgn

• #6   15. jan 2012 Min han har måske 2-3 tisseklumper og så er der afføring 1 gang i døgnet, han drikker meget vand og han spiser både våd(alt muligt forskelligt for at variere i smag) og tørfoder (royal canin) men det er meget forskelligt fra kat til kat, nogle har højre/lavere stofskifte smiley

• #7   15. jan 2012 Jeg synes ikke det er et underligt spørgsmål´, (har skam selv talt klumper). smiley

Bruno typisk: 2 x stoooore tissetåre og 1 x store, flotte præmiepøller smiley
    Bjarne typisk 3 x medium str. tissetåre og 1 - 2 x pøller (i varierende kvalitet smiley og ved dårlig kvalitet 3 x dgl).

Altså er det normale her i huset dagligt pr. kat:
    2 -3 x tis og 1 - 2 x pøller.

• #8   15. jan 2012 Jeg er nok bare generelt lidt pylleret overfor min kat smiley

Havde han været en hund, så havde jeg ikke skænket det en tanke, men har også haft hund i maaaaaaaange år.
    Katte har jeg også haft, men ikke som indendørs smiley Så jeg er lidt mere obs på alt hvad han laver.

Og jeg vil hellere være pyllermor, og så vide han har det godt... end at være ligeglad smiley

Tak fordi i gider svare smiley Håber ikke kattene føler at deres privatliv bliver krænket ved at i ligger disse informationer på nettet *tihi fnis*

Kommentér på:
Hvor mange klumper i kattebakken?

Annonce