{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Pelsen falder af....??? {{forumTopicSubject}}


Min dejlige hunkat, Trille på 7 år, er begyndt at miste hendes pels....

Den falder af i totter, ikke nogle store, men et par gange om ugen finder jeg en ny plet på hendes krop, hvor hun ikke har pels. Halvdelen af hendes mave er der ikke andet end ny blød pels, og op af indersiden af hendes bagben mangler der også pels, samtidig med at mange steder i pelsen er der en lille bar plet...

Jeg vil høre om der er andre der har oplevet det, og måske har noget der kunne hjælpe.... Hun har to aflange 'pølser' under maven, som minder om fedtklumper... De føles som fedt-klumper, og er ikke vildt store. Der er ikke noget der generer hende, men det generer da mig, og jeg bliver meget bekymret om der er noget galt....

Er der nogle der måske har et svar på det, så ville jeg blive glad...

Det er ikke lang tid siden hun har været til dyrelæge, men så er jeg da bange for hun må afsted igen, hvis det fortsætter... Det sætter bare tankerne igang med hvad der er galt, og måske kunne nogle af jer derude berolige mig lidt.....

VH Trille og Bettina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pelsen falder af....???
  • #1   12. mar 2006 Det lyder da ikke godt...

  • #2   12. mar 2006 Jamen sidst vi var ved dyrlægen for et par måneder siden, havde hun kradset meget pels af oppe ved ørene, og det sagde han var ringorm, og jeg fik noget smørrelse, som jeg har behandlet hende med...
    Men jeg kan bestemt ikke forestille mig at skulle smøre hende så mange steder på kroppen.... Det var noget af en kamp, bare for at smøre hende oppe ved ørene....

    Kan det passe, hvis hun vel og mærke har ringorm, at der skal smøres alle de bare pletter.....? Eller kan man mon få en pille eller noget til hende...? Ved du det ???


  • #3   12. mar 2006 Ellers kan det være stress... det kan de nemt tabe pels af! :o)

  • #4   13. mar 2006 Tak for alle de svar... Jeg skal snakke med dyrelægen i morgen, og regner med at han siger han vil se hende, så det gør jeg nok... Jeg tror desværre også det er ringorm, men hun er ikke meget for at man rører hende bestemte steder, eller vasker hende for den sags skyld, så det bliver en kamp..... Men det er jo for hendes eget bedste... Nu må vi se, ellers kan dyrelægen nok give et svar.

    Mange tak for jeres høflige hjælp


Kommentér på:
Pelsen falder af....???

Annonce