{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skille katte ad?
  • #1   17. jan 2012 Det kommer lidt an på om hvor glade de er for hinanden og om de efterfølgende skal leve som alene-katte.

Jeg syntes personligt slet ikke at katte bør leve som alenekatte. Hvis katten kommer ud, er det lidt en anden sag, men har man indekatte, så bør de i min verden aldrig bo, uden en artsfælle.

Mine katte har rigtig meget glæde af hinanden og jeg ville aldrig kunne skille dem ad, hvis nogle af dem på den måde ville blive "ene-katte".
    Jeg syntes ikke at problemet er så stort, hvis man skiller dem fra hinanden og de flytter sammen med andre katte, men vis det er to katte der er meget tæt knyttet til hinanden ville jeg aldrig skille dem ad.

• #2   17. jan 2012 Umiddelbart så er jeg imod at skille sig af med sine dyr, der kan være ting som gør man bliver nød det, såsom at dyret ikke trives i hjemmet med de andre dyr, eller man får børn med allergi.
    Som dyreejer mener jeg at man ved anskaffelse af dyret eller dyrene tænker sig grundigt om, og gennem tænker hvordan man mener ens liv ser ud de næste mange år, altså dyret levetid, og føler man at man kan give dyret et dejligt liv hjemme ved en i alle de år så kan man anskaffe dig et dyr. smiley

Med hensyn til at skille to dyr af som har gået sammen, så kan det jo være en nædvendighed hvis de ikke kan sammen, men er de glade ved hinanden kan jeg ikke rigtig se grunden til at skille dem af, og så synes jeg da helt klart at man skal tage ansvaret for at have anskaffet sig dem begge, altså man skiller sig ikke af med det ene dyr. smiley

Det var lige min mening smiley

• #3   17. jan 2012 Okay(:
    Godt nok at høre lidt forskellige meninger:)

• #4   17. jan 2012 Trives kattene ikke indbyrdes, så jo, men skille to gode venner ad? Nej aldrig.
    Selv i en større flok katte har jeg tit oplevet to eller tre katte knytte nære venskaber indbyrdes.

Forresten har jeg i 25 år aldrig solgt en killing til en tilværelse som alenekat og de tilbagemeldinger, jeg gennem tiden har fået, har uden undtagelse også været "aldrig mere kun én kat".

• #5   17. jan 2012 Er de venner, så absolut NEJ, med mindre er helt umulige forhold der gør sig gældende og så ville jeg skille mig af med dem begge til samme hjem.

I min flok er der nogle der er meget tætte og et par der tolerere hindanden, for det siger mor de skal. Der er ingen konfrontationer mellem dem. Banen er kridtet op for længst.

Kommentér på:
Skille katte ad?

Annonce