2.561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Killing lugter. Killing lugter.

Dette er sat ind for en bekendt.

Jeg har mig en lille killing som længe har lidt af dårlig mave. han var til dyrlægen og vi har efterhånden fået styr på hans mave.. han får stadig kylling i maden da vi langsomt kører over på almindelig kost (han har været på skånekost siden fredag hvor vi var hos dyrlægen) derudover har han øremider som han også er blevet behandlet for...
Mit problem er nu at han simpelthen stinker langt væk.. det er som sådan ikke af lort, og alligevel lidt.. jer der har lugtet når man tømmer analkirtler på en hund... lidt den lugt har han... den der rigtig syrlige form for lortelugt... jeg tænker om der kan være en grund til denne lugt ? overvejer lidt at ringe og spørge dyrlægen, da det virkelig går mig på.. idet han ikke lugtede så slemt mens han havde dårlig mave.. tænker om det kan være den medicin han har fået og det pro-kolin han stadig får lidt af der kan give ham den grimme lugt ? han vil rigtig gerne nusse i hovedet og putte med mig op hovedpuden men kan simpelthen ikke holde lugten ud ! derfor søger jeg nu hjælp og gode råd..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing lugter.
Kommentér på:
Killing lugter.

Annonce