Killing lugter. Killing lugter.
Dette er sat ind for en bekendt.
Jeg har mig en lille killing som længe har lidt af dårlig mave. han var til dyrlægen og vi har efterhånden fået styr på hans mave.. han får stadig kylling i maden da vi langsomt kører over på almindelig kost (han har været på skånekost siden fredag hvor vi var hos dyrlægen) derudover har han øremider som han også er blevet behandlet for...
Mit problem er nu at han simpelthen stinker langt væk.. det er som sådan ikke af lort, og alligevel lidt.. jer der har lugtet når man tømmer analkirtler på en hund... lidt den lugt har han... den der rigtig syrlige form for lortelugt... jeg tænker om der kan være en grund til denne lugt ? overvejer lidt at ringe og spørge dyrlægen, da det virkelig går mig på.. idet han ikke lugtede så slemt mens han havde dårlig mave.. tænker om det kan være den medicin han har fået og det pro-kolin han stadig får lidt af der kan give ham den grimme lugt ? han vil rigtig gerne nusse i hovedet og putte med mig op hovedpuden men kan simpelthen ikke holde lugten ud ! derfor søger jeg nu hjælp og gode råd..
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 172
Jeg siger det videre til hende.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 16 Svar: 425
Tråden er også at finde på hg.
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 66 Katte: 20 Emner: 23 Svar: 197
Jeg syntes du skal kontakte dyrlægen igen, for hvis den lugter så grimt.
er noget helt galt.
Lene og Høgerstedets skovkatte
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 172
Killing lugter.