697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Kattene tisser rundt omkring.... Kattene tisser rundt omkring....

HJÆLP!

Jeg har haft mine to dejlige små katte i 3 måneder nu. Kattene er 6 måneder.
Frem til jeg fik dem henholdsvis steriliseret og kastreret for to uger siden idag, har der kun været et enkelt tilfælde af tisseri uden for kattebakken, men nu er det begyndt at ske hver dag!

Det har tisset på gulvet tæt ved kattebakken, i sofaeni kassen jeg opbevarer dåsemad i....
Jeg ved ikke om det er dem begge to, eller kun den ene der gør det, og jeg har gjort rent bagefter så de ikke burde kunne lugte tisset bagefter, og det er da også et nyt sted de tisser hver gang.

Jeg har set dem begge gå i kattebakken, efter turen hos dyrlægen, så det er ikke fordi de ikke vil bruge den. De laver heller ikke prutter ved siden af, kun tis!

Er der nogen der har et bud på hvorfor de er begyndt at gøre det? Kan det have noget med sterilisationen/kastrationen at gøre?

Hjælp hjælp!

Hilsen Fønix og Valkyries mor smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattene tisser rundt omkring....
  • #2   26. jan 2012 De var til dyrlægen idag, og er begge sunde og raske!
    Dyrlægen sagde, at nogle gange holder katte op med at være renlige efter sterilisation og katstration, så de skal simplethen gøres renlige om igen!
    Men det kunne også være noget om territorie afmærkning, fordi de vil have hver deres kattebakke...

Kommentér på:
Kattene tisser rundt omkring....

Annonce