{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

sabrina h
sabrina h
Tilmeldt:
10. dec 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9

Har du set mine katte?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre her i kulden mistet mine to katte.
Vi var desværre strandet i kbh så tirsdag fik jeg en ven til at køre hjem og give mine katte mad og drikke. MEN de er udekatte (ungkatte) vi er flyttet til asnæs i julen og der er de begyndt at være ude. Vi kom hjem onsdag og jeg har ikke set mine katte endnu.. Jeg kalder og kalder (de plejer at komme) de er meget kontaktsøgende Årh er der bare nogen der har set dem?? Den ene er hvid og rød Han hedder Rocky den anden er rød han hedder Knæktud de er brødre og plejer at gå sammen. Kontakt mig på mobil 2855 8504 Nogen der har set dem? Somsagt de høre til i Asnæs (vest sjælland.) Jeg skal ud og lede igen idag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du set mine katte??
  • #1   3. feb 2012 Ingen øremærkning/chip?

    Håber snart du finder dem!


  • sabrina h
    sabrina h Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
    #2   3. feb 2012 nej har intet fået gjort ved dem endnu desværre var ellers planen at de skulle det hele igennem .. håber os jeg finder dem,,

  • #3   3. feb 2012 har du været rundt omkring ved naboer og spørge om de er kommet til at lukke dem inde i et skur eller garage eller sådan noget i den stil ?

  • #4   3. feb 2012 De er gået i ly et sted. Det er jo længe, de har været alene.
    Du må ud i dagslys, og mens det ikke er så koldt. Når det blir koldt holder de sig i ly.
    De kan osse være taget ind af nogen.
    Men prøv at gå ud og kald på dem, inden det blir koldere..

    Jeg ville osse sætte en lun kasse udenfor til dem.
    Lidt problematisk, at de er så unge og uprøvede, at du ikke kan være helt sikker på, om de er kommet for langt væk.

    Skynd dig ud, så skal de nok komme. Det er jo ikke halvvilde katte, så de venter såmænd nok på, at du kommer og redder dem fra alt det kolde og væmmelige.......;))


  • #5   3. feb 2012 Det nummer lavede Minnie (noget ældre kat) sidste weekend - noget hun aldrig har gjordt før. Og vi havde glemt P-pillerne. Så vi gjorde simpelthen det at vi indstillede kattelemmen til at lukke kattene ind, men IKKE ud igen. det er en ide til dig.

    Hun og de andre to blev holdt inde til idag, og hun blev steriliseret og øremærket igår bla pga weekenden.

    Det hænder vidst osse at katte søger tilbage til deres gamle hjem. Jeg kender selv et yngere par som anskaffede sig en hankat. Han nåede altså at rende fra Næstved til opdrætteren i Silkeborg to gange mens han var under 1 år gammel.

    Og ja, øremærkning/chip og kastaration (hvis de ikke allerede er det). så strejfer de ikke så meget, da der ikke er noget at rende efter.


  • #6   3. feb 2012 Du må ud og stemme dørklokker i nabolaget.

    Led efter kattene - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

    Kattene kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser kattene i nabolaget.

    Hvis du ikke har kattelem - det håber jeg da, du har - så lad et vindue stå åbent, så kattene kan komme ind.

    Meld kattene savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem.
    Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. (Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr).

    Sæt efterlysningsopslag (med foto af kattene) op i lokalområdet.

    Efterlysningsannonce i lokalavisen

    Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.

    Og efterlys på diverse kattefora.

    Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

    Jeg håber, at kattene snart er hjemme i god behold!


  • #7   3. feb 2012 Endnu en grund til mine katte er inde katte smiley

    Lene og høgerstedets skovkatte


Kommentér på:
Har du set mine katte??

Annonce