{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

En sød lille historie :) {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes lige jeg ville dele en sød lille historie med jer smiley

Min mor hun bor i et helårs sommerhus, og hun har sine 3 søde blandings katte hvor 2 af dem er brødre de er 4 og den sidste er en lille efternøler på lidt under et år smiley

Nå, katte brødrene hedder Aslan og Tiger, Aslan kommer ind hverdag, men Tiger den lidt reserverede kat begyndte at komme mindre og mindre og han var gerne væk med 14 dages mellemrum. Min mor blev selvfølgelig bekymret over hans adfærd, men han har nu heller aldrig kunne lide hende hunde trods at han er vokset op med dem.

Når men så her for et par dagen siden bankede det på døren og udenfor stod der en ældre dame, hun spurgte om min mor manglede en kat? Og det gjorde hun jo og inviterede damen indenfor. Damen sagde at Tiger var oppe hos hende hverdag og han havde fået lov til at komme ind i brygerset og sove og hun havde en lille hund og 2 andre katte som han sagtens kunne enes med. Damen vidste ikke hvad hun skulle gøre og spurgte om hun skulle komme ned med ham? Men selvfølgelig ville Tiger jo bare smutte derop igen når han fik chancen. Så min mor spurgte om hun ville have Tiger? Damen blev overrasket og ville rigtig gerne have Tiger fordi hun havde virkelig knyttet bånd med ham. Så nu bor min mors kat hos en sød ældre dame som elsker ham overalt på jorden smiley

Syntes bare lige jeg ville dele smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sød lille historie :)
  • #1   5. feb 2012 Det var en dejlig historie smiley Så fint hun gerne ville have Tiger smiley

  • #2   5. feb 2012 Nogle gange støder vi på de katte, der altså bare flytter, som det passer dem, så synes det er så dejligt, når det ender godt, som her smiley Jeg har selv fået én sådan kat... Han VIL bo her udenfor, selvom han skal slås for maden mod min anden tilløberkat og ham her ved jeg hvor hører til... Hos en rigtig dejlig ældre dame, der har 2 katte mere, kun 100 meter herfra... Men der er ikke noget at gøre... Han VIL være her smiley Og nu har jeg meddelt hende, at jeg er begyndt at fodre ham også, så de forhåbentlig holder op med at slås udenfor... Og det har hjulpet... Så sagde jeg også til hende, at hun bare kunne komme og besøge ham, hvis hun savnede ham....

Kommentér på:
En sød lille historie :)

Annonce