{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

En sød lille historie. {{forumTopicSubject}}

En mand kommer hjem en aften, træt efter en hård dag, og ser sin lille søn på fem år siddende på trappen.

- Far, kan jeg stille dig et spørgsmål?
- Selvfølgelig.
- Hvor meget tjener du i timen?
- Det kommer ikke dig ved sønnike!
- Jeg beder dig, jeg vil bare gerne vide det. Fortæl mig det nu.....
- Okay, hvis du absolut vil vide det, så tjener jeg 250,- kr. i timen.

Den lille dreng går sørgmodigt tilbage mod huset, men kommer tilbage mod faderen.

- Far, kunne du låne mig 75,- kr.?
- Nå, var det derfor du ville vide det? For at låne penge af mig?! Gå op på dit værelse, og gå i seng! Jeg er træt, og har ikke lyst til at tage mig af sådanne småting!

En time senere havde faderen haft tid til at falde til ro, og spurgte sig selv om han ikke havde overreageret ved sønnens anmodning. Måske ville han købe noget vigtigt. Han bestemmer sig for at gå op på drengens værelse.

- Sover du?
- Nej far.
- Jeg har tænkt mig om, og her er de 75,- kr. du bad mig om.
- Åh..... Tusind tak far!

Den lille dreng roder under hovedpuden, og trækker 175,- kr. frem. Da faderen ser pengene bliver han igen irriteret.

- Men hvorfor ville du have 75,- kr.? Du har jo 175,- kr.! Hvad vil du med de penge?
- Det var hvad jeg manglede. Men nu har jeg lige præcis nok far. Må jeg købe en time af din tid? Kom en time tidligere hjem i morgen aften. Jeg ville være glad for at spise aftensmad sammen med dig!

<i>(Hentet ned fra et andet site jeg kommer på - ved ikke om jeg må linke....?)</i>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sød lille historie.
Kommentér på:
En sød lille historie.

Annonce