{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

kat og ferie. {{forumTopicSubject}}

Ja vi skal på ferie og har jo en dejlig lille katte prinsesse, og neeej hvor gør det ondt i mit hjerte at hun skal passes.
- Men jeg har dog valgt at hun skal hjem til min far de 6 dage for at der er en omkring hende hele tiden!

Andre der har erfaringer med hvordan de reagere på det? og hvordan reagerede de da i kom hjem igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat og ferie.
  • #1   11. feb 2012 Ja men har os prøvet at få nogen herud, det vil tage over 3 kvarter for min får at køre herud, desværre.. og sidst vi fik hende passet på den måde hvor der kommer en engang i mellem gik ikke særlig velykket, da hun blev meget mærkelig, så tror hun har brug for der er en omkring hende meget af tiden, og min får er pensionist så det skulle jo ikke være et problem. Hun er en meget nysgerrig kat, og jeg bliver der lige et stykke tid for at hun kan falde lidt til smiley hehe og min far har sit teater nogen aftener, og det ville være aaaalt for langt at køre smiley

    Får = far


  • #3   11. feb 2012 Kan fortælle jeg har en modig og nysgerrig kat, hun gik ud af kassen og begyndte.bare at snuse omkring, hun var meget nysgerrig og vil rigtig gerne snakke med min far og hun har der godt smiley som far siger hun er lidt bange for hurtige bevægelser, men har hun altid været smiley så alt lader til at være godt smiley så tror bestemt det er det rigtige vi har gjort, men gælder mig til lørdag, så jeg kan få hende hjem igen smiley

  • #5   12. feb 2012 ja men tror jeg vi begynder at tage hende med på besøg når vi skal hjem til min far, så hun er van til det derhjemme smiley

  • #6   12. feb 2012 En god ide er at sove med en tshirt nogle nætter og så tage den med ud til din far når katten skal passes... så er der noget der dufter velkendt og som hun kan putte med hvis hun har brug for det smiley

    Og dejligt din far gider at passe hende, er ikke helt tosset med sådan nogle forældre...
    Her kommer min far og passer mine katte når jeg er på ferie, og så har jeg min søster til også at kigge forbi og grovnusse dem :0)


Kommentér på:
kat og ferie.

Annonce