{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Flytning igen, hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Jeg har virkelig brug for hjælp, så jeg gør det der er bedst for mine katte, og ikke kun for mig.


I februar 2010 flyttede mine katte fra min lejlighed, ud til min far sammen med mig. I Okotber samme år, flytter jeg til KBH, uden dem. I August 2011, køber min far hus og flytter derud, sammen med mine katte. Altså, har mine katte flyttet en del.


Jeg går så nu, og overvejer, at få dem over til mig, fordi jeg har fået mere plads, efter sammenflytning med min kæreste. Men, ville de blive stressede? Ville de kunne klare endnu en flytning? Min hankat er ´ved at være en ældre herre, men er meget mor-syg og savner mig meget når jeg ikke er hjemme, de første par dage efter hjeg er taget afsted. Og han bliver sur når jeg gør det(har tisset bag min fars TV).


MEN; de har det SÅ godt ved min kære far, og han passer dem til punkt og prikke. Så jeg går og overvejer, om jeg skulle få mig en ny kat - en siameser, som jeg altdi har drømt. Men så er det næste problem, ville min gamle hankat mon blive jaloux, hvis jeg tog den med hjem, i ferier osv?

Der er så mange ting der fylder mit hovede. Og jeg ville for alt i verden helst bo sammen med min gamle hankat, da han betyder alt for mig i hele verden. Det gør min hunkat også, hun er bare lidt nemmere at rokere med, fordi hun ikke er så gammel.

Men, er der nogen derude der kan give mig et råd? Eller flere?


Kommentarer på:  Flytning igen, hvad gør jeg?
  • #4   13. feb 2012 En ny kat vil jo kunne trænes til transport til andre hjem, det ser jeg ikke som en hindring. Det kan den lære, hvis man gør det korrekt. Det jeg tænker på, som i også nævner, er om det ville stresse mine gamle katte.

    Og ja, jeg ved godt jeg skal se bort fra mine egne følelser, det har jeg gjort siden jeg flyttede. Havde jeg været uansvarlig, havde de katte jo længe været i København smiley Men tak for Jeres svar!


  • #7   13. feb 2012 Det vil jeg ikke helt melde mig enig i, da jeg har oplevet andet smiley



  • #9   13. feb 2012 Nej, har ikke truffet en beslutning, det at skulle anskaffe sig en ny kat, kræver en del mere overvejelse.

    Hvis erfaringen viser sig fra andres råd, at det ikke er godt at tage en ny kat med ind i et hjem, vil jeg ikke gøre det. Jeg ville ikke stresse mine katte. Men jeg har før haft min gamle hankat med på weekend, hjemme ved min mor og hendes 2 katte - helt uden problemer. Der skete der intet, hverken med min kat eller hendes. Så det KAN lade sig gøre. smiley


Kommentér på:
Flytning igen, hvad gør jeg?

Annonce