{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Flytning igen af de små.... {{forumTopicSubject}}

Ihh jeg har skrevet før herinde, men jeg er sku så nervøs for den her flytning.

Jeg flytter sammen med kæresten fra lejlighed til hans hus.
har ferrari hankat som er meget sktiv og sky for fremmede og bange for høje lyde og hurtige bevægelser osv.
Mercedes hunkat som er aktiv og glad og meget kælen-lidt snobbet til tider.

Han kæreste har 2 børn på 6 og 7 år som er jo som børn er, de larmer og råber osv.
Tænker hvordan det skal gå......og så er mine katte indekatte, kommer kun ud i snor, hvordan tackler man det når hans børn bare render ind og ud af huset osv

Håber i forstår hvad jeg mener... Er sku noget bekymret!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning igen af de små....
  • #1   8. feb 2010 man lærer børnene ikke at løbe hen over kattene. Hvis kattene ligger ogslænger sig på stuegulvet, må vild leg foregå et andet sted.
    Det vil tage noget tid, for de er jo nok ikke vant til at være opmærksomme på den slags og ej heler at tage hesyn til dyr, hvis de ingen har endnu.
    Og så lærer man desuden børnene, OG farmand, at kattene ikke skal med i gangen, når det er meningen man skal udenfor, for så fungerer gangen som en sluse. Døren til gangen og døren ud til må aldrig stå åbne samtidig.


  • #2   9. feb 2010 Jaaa.. det lyder så nemt... Jeg vil os gøre mit bedste til at vi får snakket om det inde mine katte kommer ind i huset. Min frygt er bare at de smutter med ud og bliver kørt over puhha!

  • #3   9. feb 2010 nej jeg ved det slet ikke er nemt, for én ting er at I alle skal vænne jer til at bo med hinanden, men du kommer også pludselig med nogen dyr, som de skal lære at håndtere og tage hensyn til.
    Forsøg ikke at gøre det til et konfliktpunkt fra starten, men forklar dem at det er virkelig vigtigt fordi kattene ikke er vant til at komme ud og ikke kan finde hjem igen.
    Lad også deres far tage ansvaret for at drengene lærer det, så det ikke bliver din "kamp", men en fælles læring og udvikling.
    Selv en gammel hund kan lære nye tricks... det tager bare lidt længere tid *hihi*


  • #4   10. feb 2010 Tak for de kloge ord. Er virkelig glad for det du har skrevet!
    jeg vil gå i "krig" og snakke med manden først.


Kommentér på:
Flytning igen af de små....

Annonce