{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning igen igen
  • #2   28. jan 2010 Hvis du og de vandte ting er med, så plejer en flytning ikke at være noget problem smiley

  • #3   28. jan 2010 Min lille Thor mis tog flere dage om at komme sig over vores flytning, vi flyttede i lørdags, og han kom først ud af sit skjul igår, og han begyndte også først at spise igen igår. Men han har også levet en beskyttet tilværelse, det kan godt være dine katte tager det bedre. Held og lykke med det

  • #4   28. jan 2010 sidst jeg flyttede var den ene kat næsten flyttet inden da vi kun lige skulle rundt om huset til en anden dør vores anden kat besøgte vores gamle lejlighed et par gange men ellers var der ikke noget problem og naboen er kærestens storebror såh det gik......

  • #5   28. jan 2010 Det er selvfølgelig træls at flytte så meget - ikke mindst for dig smiley men ja , nu kender jeg ikke dine katte ,og ved ikke hvordan de plejer at tage det , men tror ikke du skal tage det alt for tungt . Så længe du og alle jeres ting flytter med , tror jeg ikke det er det store problem . Du kan evt lette flytningen med lidt hjælpemidler - fx Feliway , så kan det nok gå alt sammen smiley .

    Go flytning


  • #6   28. jan 2010 Hej

    Jeg skal flytte sammen med kæresten som har hus, de er inde katte, kommer ud i snor. Ferrari er en meget sky kat, Der går nooooget tid før han lander på skødet af fremmede og mercedes er bare alle tiders hvis hun fåe noget nus. han har to børn, og ja børn er jo som børn, så frygter Ferrari vil gemme sig og man kan sige muligheden er stor i sådan et stort hus her, i forhold til min lejlighed.
    Mine katte har mødt min køreste og hans børn op til flere gange, men det jo hos mig, her i huset larmer de jo mere de er 6 og 7 år.

    Charlotte A -Feliway Hvad er det???


Kommentér på:
Flytning igen igen

Annonce