{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

P-Piller {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for nogle der kender til virkningen og kan hjælpe mig..

Jeg glemte at give tirane hendes p-pille i torsdags.... Jeg vågnede her til morgen og pling- det slog mig bare lige at det havde jeg glemt.

Hvad gør jeg nu... jeg ønsker jo ikke hun bliver gravid, og hvordan starter jeg hende så op på dem igen??

Hun skal sterilisetes sidst på sommeren, så er jeg ovre det pjat, men lige nu står jeg og har brug for lidt råd...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-Piller
  • #2   19. mar 2006 Ring til dyrlægen og spørg, da der er forskel på P-piller. Mener at man IKKE må give f. eks. torsdagens pille sammen med fredagens og fredagen, hvis man har glemt den om torsdagen.

Poteklem herfra.

• #3   19. mar 2006 fredagens og fredagen = fredagens om fredagen.

• #4   19. mar 2006 okey takker... for jeg husker nemlig min mor havde problemet... og der mener jeg bare dyrlægen sagde at det ikke havde nogen virkning, hvis det ikke gik reglmæssigt, en gang om ugen... men jeg giver hende en for at være på den sikre side... hun er heldigvis så dejlig nem....

• #6   19. mar 2006 hejsa ihha jeg kender det godt det med at glemme en enkelt pille jeg vil give de andre ret i du bare skal give den når du kommer i tænke om det også igen holde fast ved den dag du plejer at give ,det har ingen betyding for katten da det ikke er så mange dage det var noget andet hvis der gik over 14dage siden sidst den havde fået den så ville jeg nok holde et våge øje med den
    mange glade hilsner herfra

• #7   19. mar 2006 takker alle sammen..... dejlige råd.... jeg takker for den store opbakning... det er sku rart at kunne få lidt råd og erfaringer når man har brug for det!!!!

Kommentér på:
P-Piller

Annonce