{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Kan jeg tillade mig det?? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på om jeg kunne starte med at være sådan en der hjælper når folk f.eks. skal på ferie... Altså starte en lille mini pension...

Jeg har godt nok 4 katte i forvejen, men de er så gode til andre katte....

Jeg har en stor kattegård, med udestue, hvor de også kan ligge og putte... Jeg ville behandle katten som var den min egen, og jeg ville ikke lukke den ind i et lille bur...

Jeg ville ikke tage ret meget for det...

Lyder det som noget folk kunne tænke sig? Eller er det bare helt udelukket??

Hvad synes i??

Hvis i har spørgsmål eller andet går i bare amok smiley

Mvh. Kristina smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg tillade mig det??
  • #1   21. feb 2012 Hej Kristina

    Jamen dejligt du vil det - men personligt ville jeg aldrig benytte mig af tilbuddet smiley
    Mine katte skulle ikke et helt nyt sted hen hvor der i forvejen var 4 fremmede katte at skulle forholde sig til smiley



  • #2   21. feb 2012 Jeg har samme holding som Maria Cecilie. Nyt "hjem" og fremmede katte for en kortere periode, er ikke lige noget jeg vil udsætte dem for..

  • #3   21. feb 2012 Hejsa.

    Jeg er enig med Maria Cecilie smiley



  • #4   21. feb 2012 Hvis du vil starte en pension så er der jo nogle regler som skal over holdes , først så skal du have en tilladelse fra politiet som sammen arbejder med kredsdyrlægen .
    For det andet så tror jeg ikke at dit privat hjem hvor dyrene som du har i plejer kommer i kontakt med de dyr du selv ejer over holder reglerne .
    Jeg kunne også forstille mig at der nogle regler ang. rummene og karantæne.

    Personligt ville jeg aldrig sende mine katte ud i pension hvor de ville komme i direkte kontakt med andre katte . Det er stressende nok at skulle i penson , men at de så også skulle forholde sig til andre katte i en kort periode , vil kunne give mere stress . Og stress kan sværge et immuneforsvar .


  • #5   21. feb 2012 Jeg ville nok også fravælge et tilbud, hvor mine katte skal være i nærheden af andre katte, dvs. kontakt med fremmede katte. Alene smitterisikoen vil få mig til at løbe skrigende bort.



  • #6   21. feb 2012 Okay, tusind tak for svarende...

  • #7   21. feb 2012 Tjahh....jeg skulle da kende dig bedre og se dine fysiske forhold, men så ville jeg da ikke være helt utilbøjelig.
    Men kun med Pjevsen. Han er psyskisk robust og vant til at klare sig blandt andre katte...
    Men jeg har heldigvis den allerbedste pasning, nemlig pasning i hjemmet af et tilbedende kattemenneske...

    En sød tanke smiley


  • #8   22. feb 2012 Hehe... Jeg forstår. tak smiley

Kommentér på:
Kan jeg tillade mig det??

Annonce