544 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Neu. kat tisser i sengen!! HJÆLP Neu. kat tisser i sengen!! HJÆLP
Hej
Min elskede Pige Alba tisser i sengen hver gng muligheden byder, og nu går direkte derind og gør det ...
Alt er vasket er redalon, men da vi for ca 2 uger siden valgte at få hende neutraliseret, i håbet om hun ikke ville gøre det mere,,, men det fortsætter:(
Nogen råd?
Vi tror måske hun gør det for opmærksomhed da vi har Boris også... Han gør det slet ikk
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
Mistænker også det er noget i den retning med protest/opmærksomhed
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Derude kan det være stress-relateret, eller nogle urinvejsproblemer. Det bør i hvert fald undersøges.
Prøv at vaske din dyne igen og skyld den i eddike. En halv liter i stedet for skyllemiddel. Du kan ikke lugte eddiken, men den tager lugten at kattetis. Læg plastik hen over sengen, når du ikke ligger i den og sørg for hun ikke er i soveværelset.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 56
Fik en idé fra en veninde, hvis kat gjorde det samme - men at man ruller dynen sammen i den ene ende af sengen. Det hjalp her - det var simpelthen som om, at dynen fremkaldte tissetrangen - lykkelig var jeg
Liiiiige indtil...... katten besluttede sig for at tisse i vasketøjskurven, som står for enden af sengen - øv altså
Forleden smuttede de så ind før jeg havde fået rullet dynerne, og straks blev der tisset :-((( Så nu orker jeg ikke at teste flere ting lige foreløbig - der er bare adgang forbud Men det er da mere end træls, at man skal passe SÅ meget på, at ens katte ikke kommer ind i rummet. Men tror desværre, at det er eneste løsning - for det virker som om, at når en kat har besluttet at udføre den adfærd et bestemt sted - så kan man ikke gøre en dyt :-(((
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
sep 2011
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 13
Nu har vi prøvet at lege meget med hende og det har hjulpet, men tør ikke at lade hende komme ind i soveværelset endnu.
Men de sagde også jeg skulle ligge ro på og lade hende slippe homonerne stille og roligt. Men det er bare belastende, for jeg elsker de putter hos mig.Isør nu hvor manden arbejder nat
Tak for jeres skønne svar
dec 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 121
skal siges jeg har også hendes bror.
nu da jeg har skildt dem ad da de desværre ikke kunne sammen mere tisser hun slet ikke andre steder end i bakken.
tror allermest det er stress.
Neu. kat tisser i sengen!! HJÆLP