544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Neu. kat tisser i sengen!! HJÆLP Neu. kat tisser i sengen!! HJÆLP

Hej

Min elskede Pige Alba tisser i sengen hver gng muligheden byder, og nu går direkte derind og gør det ...

Alt er vasket er redalon, men da vi for ca 2 uger siden valgte at få hende neutraliseret, i håbet om hun ikke ville gøre det mere,,, men det fortsætter:(

Nogen råd?

Vi tror måske hun gør det for opmærksomhed da vi har Boris også... Han gør det slet ikk

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neu. kat tisser i sengen!! HJÆLP
  • #1   23. feb 2012 Få hende tjekket hos dyrlægen for at sikre dig hun ikke fejler noget

• #2   23. feb 2012 Der går noget tid inden hormonerne er helt ude af kroppen smiley

• #3   23. feb 2012 Kristina - mon ikke du kan finde råd i nogle af de mange tråde, der har været om emnet.... Prøv at søge på <b>urenlig</b> eller <b>tisser</b>.

• #4   23. feb 2012 Hej kristina.. Vores holger gør det også hvis vi ikke lukker døren til soveværelsset smiley vires anden kat mogens gør det ikke. Begge er kastreret og undersøgt så nogen katte gør det desværre smiley vi
    Mistænker også det er noget i den retning med protest/opmærksomhed

• #5   23. feb 2012 det er kun 2 uger siden hun er neutraliseret, så hormonerne (uroen) er ikke ude af kroppen endnu.
    Derude kan det være stress-relateret, eller nogle urinvejsproblemer. Det bør i hvert fald undersøges.
    Prøv at vaske din dyne igen og skyld den i eddike. En halv liter i stedet for skyllemiddel. Du kan ikke lugte eddiken, men den tager lugten at kattetis. Læg plastik hen over sengen, når du ikke ligger i den og sørg for hun ikke er i soveværelset.

• #6   23. feb 2012 Mine drenge gør det også - dog kun den ene nu efter de er blevet kastereret. Og det er vel at mærke ENESTE sted det sker.

Fik en idé fra en veninde, hvis kat gjorde det samme - men at man ruller dynen sammen i den ene ende af sengen. Det hjalp her - det var simpelthen som om, at dynen fremkaldte tissetrangen - lykkelig var jeg smiley
    Liiiiige indtil...... katten besluttede sig for at tisse i vasketøjskurven, som står for enden af sengen - øv altså smiley
    Forleden smuttede de så ind før jeg havde fået rullet dynerne, og straks blev der tisset :-((( Så nu orker jeg ikke at teste flere ting lige foreløbig - der er bare adgang forbud Men det er da mere end træls, at man skal passe SÅ meget på, at ens katte ikke kommer ind i rummet. Men tror desværre, at det er eneste løsning - for det virker som om, at når en kat har besluttet at udføre den adfærd et bestemt sted - så kan man ikke gøre en dyt :-(((

• #7   26. feb 2012 Har det på helt samme måde med holger smiley

• #8   29. feb 2012 Jeg har haft kontakt med dyrelægen, og de er begge lige blevet sundhedstjekket og er ok.

Nu har vi prøvet at lege meget med hende og det har hjulpet, men tør ikke at lade hende komme ind i soveværelset endnu.

Men de sagde også jeg skulle ligge ro på og lade hende slippe homonerne stille og roligt. Men det er bare belastende, for jeg elsker de putter hos mig.Isør nu hvor manden arbejder nat smiley

Tak for jeres skønne svar smiley

• #9   29. feb 2012 min hunkat har i en længere periode tisset alle stder også i sengen og gik også firekte derhen.

skal siges jeg har også hendes bror.
    nu da jeg har skildt dem ad da de desværre ikke kunne sammen mere tisser hun slet ikke andre steder end i bakken.
    tror allermest det er stress.

Kommentér på:
Neu. kat tisser i sengen!! HJÆLP

Annonce