{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.458 visninger | Oprettet:

Groggy kat efter bedøvelse {{forumTopicSubject}}

Jeg så i dag at min lille dame herhjemme tissede blod - så afsted til dyrlægen, som bedøvede, tjekkede og rensede. Den var desværre god nok - begyndende krystaller i urinen. Bom. Antibiotika og smertestillende har de givet hende, og hun skal på "behandlingsfoder" og antibiotika herhjemme.

Mit problem er, at jeg er bekymret...
Hun blev bedøvet ca. 15.30 og jeg kunne hente hende igen kl 17. Det tog hende noget tid at "falde i søvn", men var vågen da jeg hentede hende (ellers ville dyrlægen slet ikke udlevere hende :))
Grunden til at jeg er bekymret er, at han stadig er meget groggy. Hun vælter rundt som om hun var spritstiv - ellers virker hun frisk af sind. Glad og tilfreds, men meget...skæv.
Jeg kunne ikke dy mig for at ringe til dyrlægen og høre om det er normalt, at de ikke kommer sig over bedøvelsen efter fem timer. Det mente han det var, og at hun burde være frisk i morgen.

Hun er ude på badeværelset (for at være væk fra de andre to) med transportkassen med et tæppe i, bakke, vand, mad og gulvvarme. Lyder det okay? Er det evt. andet jeg kan gøre?
Jeg har ikke oplevet, at nogle af mine katte har været påvirket så længe før.

Det er muligt jeg er overbekymret, men de skal jo ha' det godt de kære små smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Groggy kat efter bedøvelse
  • #1   23. feb 2012 det lyder meget normalt. Jeg har tilfældigvis også fået bedøve min ene hankat i dag, da han skulle have taget prøver af huden. Det var i formiddags han blev bedøvet. Jeg hentede ham kl 15. Da var han stadig meget groggy og slinger.
    Nu sover han stadigvæk en del. Han har spist og drukket, men har ikke helt styr på kroppen endnu. Han har fået en seng på gulvet, da han ikke kan hoppe op på hans soveplads endnu.
    Super du har hende på badeværelset, med varme på gulvet. For de har svært ved at holde deres kropsvarme efter bedøvelse. Har hun spist og drukket, så vil jeg slet ikke være bekymret. Bare vent til i morgen efter en god nats søvn, så er hun fuldstændig sig selv igen.

Kommentér på:
Groggy kat efter bedøvelse

Annonce