1.055 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kastreret han kat - og hun kat uden p-piller. Kastreret han kat - og hun kat uden p-piller.

Hej kattegalleri smiley
Jeg har en dejlig han kat, som blev kasteret for en måned siden, og han er ikke rørt af det.
Vi har to hun katte som er på p-piller, og det vil vi gerne stoppe med (for at undgå kræft osv.) men hvad gør vores han kat så når de går i løbetid? Parre han dem, eller ved han at han er kastreret og lader dem være? Vi har ikke råd til at få dem steriliseret lige pt.
De er alle tre inde katte.

Jeg håber i kan hjælpe!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastreret han kat - og hun kat uden p-piller.
  • #1   25. feb 2012 Slet ingen der kan hjælpe?

• #2   25. feb 2012 Min kastererede hankat han prøver at parre hunkattene, men der sker jo ikke noget ved det. Men du skal overveje at løbetiderne bliver oftere og det stresser dine piger, så hellere neutraliser dem.

• #3   26. feb 2012 Der kan gå en vis tid før hormonerne er ude af kroppen på ham, så han vil højst sandsynligt prøve at parre dem. Men der kommer jo ingen killinger ud af det, men som der er blevet sagt før, så ville det være smartest at neutralisere dine piger, hvis de ikke skal have killinger. Mest for deres skyld, da de også kan få cyster på æggestokkene af at gå i løb hele tiden, men du får også nogle mere rolige katte der ikke skriger smiley

Kommentér på:
Kastreret han kat - og hun kat uden p-piller.

Annonce