{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overvægtig kastreret kat
  • #1   13. nov 2021 Hvad siger han til tun? Cosma natur har nogen som ligner rigtig tun men er vådfoder

    Godt råd er at prøve at tjekke zooplus.dk. De har et kæmpe udvalgt


  • #2   13. nov 2021 Jeg sværger til Orijen, fordi der er meget kød i, men det skal man skifte til over en længeretid, særligt hvis katten nu får foder med korn, men det er også et dyrtfoder, så kik efter foder hvor der er kød på de første 3 pladser og ca 20% fedt.
    Jeg vil også foreslå, at du køber en foderforvirring/ foderbrættet som giver katten et arbejde, så det ikke spiser for meget ad gangen.
    Vådfoder giver en øjeblikkelig fornemmelse af mæthed, det du spiser er hvad du får, hvor tørkost kan du spise for meget af, fordi de først svulmer op i maven og det tager tid, så katten ikke føler den mæthed som ved vådfoder.
    Det er også grunden til, at man ikke kan give et udsultet dyr fri adgang til tørfoder, for de kan æde sig ihjel, maven kan sprænges hvis der spises så meget, at maven er fyldt og der ikke er plads til den udvidelse som sker af tørfodret, når det bliver fugtigt.


  • #5   14. nov 2021 han vil ikke spise vådfoder men måske hvis han bliver sulten nok, slikker sovs og eller gele oven af har set efter Orien, men synes det er svært hvilken jeg skal vælge

  • #6   15. nov 2021 Der er et egentligt slankekost fra Virbac.
    Den havde lidt effekt på Freddie. men nu har vi vedtaget, at han er "en stor dreng" smiley


Kommentér på:
overvægtig kastreret kat

Annonce