{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

hej derude {{forumTopicSubject}}

er der nogen der har erfaring med Animonda vom Feinsten Deluxe til kastrerede katte? Jeg har lige fået kastereret en kat, og overvejer dette foder nu bruger jeg royal canin fit 32, men synes at royal canins produkt til kastrerede katte er lidt dyrt, så ville høre om der er nogen der ved om animonda er kvalitetsmæssig ligeså godt som royal canin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej derude
  • #1   25. feb 2012 Din kat har ikke nødvendigvis brug for katratfoder. Ofte er kastratfoder fyldt med korn, og har en alt for lav fedtprocent.
    Bliv du bare ved med at give ham, hvad han får nu, og hold så øje med hans vægt, appetit og aktivitetsniveau. HHvis han begynder at tage på, så kan du jo overveje at skifte foder. Men i mine øjne giver det ikke mening, hvis katten kan fungere på sit gamle foder. Og det kan de fleste.
    Jeg har en hunkat, som blev steriliseret for næsten ½ år siden. Og hun får almindeligt foder til voksne katte, og har ikke taget på.

• #2   25. feb 2012 Det er i første omgang heller ikke vægten jeg er bekymret for, der kan man jo blot reducere mængden af foder, det er mere det med at man kan risikere urinvejs problemer ved dem..?

• #3   25. feb 2012 Så synes jeg hellere du kal købe et produkt om er rettet mod urinvejene, uden udelukkende at være til kastrater. Og give en masse vådfoder. Roden til mange kattes urinvejsproblemer er at de ikke får væske nok.

Jeg kom lige i tanker om et foder til kastrater, som egentlig er udemærket: http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/bozita/248344

Dog ville et stadig være en god idé at give vådfoder med tanke på både urinveje og vægt:)

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #4   25. feb 2012 Jeg ville ikke købe det til mine katte, da det første i Ingredienser er kødmel...

Ingredienser:
    Fjerkrækødmel
    -------------------------
    I Royal Canin Fit 32

Ingredienser:
    Tørret fjerkrækød,

Så lidt bedre er det foder du bruger nu. smiley

• #5   25. feb 2012 Ville skrive det samme som Maiken.
    Vores kat er neutraliseret, og hun får stadig alm. tørfoder til inde/ude katte.
    Du skal først give light foder, hvis din kat tager på af alm. foder. smiley

• #6   25. feb 2012 Jeg ved heller ikke hvor nødvendigt et foderskift er, mine forældre har også en kastrat den er efterhånden 8-10 år gammel og har aldrig haft problemer med almindeligt foder..
    Men min tanke er bare om der kan ske at komme problemer på længere sigt, eller er det bare fordi dyrlægerne vil sælge dyrt foder?

• Janne.*

#8   25. feb 2012 Lotte...Ok Tak,, Det vidste jeg ikke, at det var laver på den måde. Hvor har du læst det henne, har du et spændene link, jeg kunne læse om det.? smiley

• Janne.*

#9   25. feb 2012 Troede kødet var blandet med mel og det andet malet som rent kød og blev til kroketter og varmebehandlet. Ja så lærte jeg sørme noget nyt i dag. smiley

Kommentér på:
hej derude

Annonce