Jeres anden kats reaktion efter neutralisering? Jeres anden kats reaktion efter neutralisering?
Hej ville bare høre jer med flere katte, hvordan reagerede jeres andre katte på den kat i fik neutraliseret?
Fik nemlig min hunkilling steriliseret igår og dyrlægen sagde det godt kunne være, at min anden kat Prop ville hvæse af hende og ikke ville have noget med hende at gøre et lille stykke tid fordi hun lugtede anderledes.
Hun var også meget svimmel og dvask men her kommer det vidunderlige.
Prop første reaktion da han så hende igen var at slikke hende! ( holder selvfølgelig øje med han ikke slikker i hendes sår )
Han er simpelthen så omsorgsfuld den kat. Ved deres allerførste møde, da jeg lige havde købt Tytte, gjorde han det samme, ingen hvæs eller noget som helst han slikkede hende bare som om de altid havde været venner,fra første dag!
Nu er Tytte helt frisk igen og det så dejligt at se. Var med hende under hele forløbet, og dyrlægen gjorde det flot, han åbnede med et meget lille snit!
Jeg har fri idag så havde lige lyst til at fortælle denne lille historie ;o)
okt 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 74
Jeg havde lidt den samme oplevelse i sin tid, da jeg fik min huskat steriliseret. Nu skal det lige siges at min huskat ikke kunne udstå min ragdollkilling. Hun bankede ham. Da hun så kom hjem fra dyrlægen af, og var fuldstændig groggy, udnyttede killingen det totalt. Han vaskede hende og storputtede med hende. Hun brummede, men var stadig så bedøvet at hun ikke kunne gøre noget som helst. Han elskede det. Alt det han ikke havde kunnet gøre i flere uger, fik han afløb for den dag. Nej hvor fik hun meget omsorg. Og siden den dag var de bedste venner.
Jeres anden kats reaktion efter neutralisering?