{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Udstilling {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg er på udkig efter en lege kammerat til vores dejlige Zultan, og jeg har gået og overvejet at få en racekat som man kan komme på udstilling med, dette er ikke noget jeg har erfaring med, har i mange år været noget jeg godt har kunne tænke mig, men bare ikke fået realiseret smiley
Er der nogen der har erfaring med dette og kunne fortælle mig om det, f.eks. hvordan man starter, hvordan man gør og hvad man skal være opmærksom på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling
  • #1   15. mar 2012 Du kan læse en masse masse om det og hvad der kræves inden på Felis Danica's hjemmeside.
    Hvis du gider kan du tage til en udst. som publikum og glo kan du få noget igennem der, men hvis du er ligesom mig læser du bare al hvad du kan finde om det, og spørge herinde derefter, og så bare springe ud i det ;P


  • #2   15. mar 2012 Du starter med at finde ud hvilken slags kat du synes om, gerne flere racer, og så læser eller spørg du om de forskellige racer,

    Og Thilde skrive kik forbi en udstilling og kik katte, og tale med ejerende


  • #3   15. mar 2012 Kom til vild med dyr messe og kik.. og er sikker på at dem med kat gerne besvare spørgsmål.. smiley inkl mig selv... :))))


  • #4   15. mar 2012 Ja hvis du kommer om lørdagen til Fredericia udstillingen er jeg der i hvert fald og vil gerne vise frem og fortælle smiley
    Alle racer er velkomne begge dage (sådan er det ikke altid), så der er massere af racer at kigge på og se den måde, de bliver bedømt på og holdt frem på smiley
    Det er fx meget forskelligt om det er en Norsk skovkat eller en Hellig Birma smiley