Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på huskat
  • #1   16. mar 2012 Jeg vil mene de er udvokset som 1 årig og størelsen svinger selfølgelig, men en 3-4 kg vil jeg tro.

• #3   16. mar 2012 Herhjemme har vi en på 6 kg og en på 3,5 kg smiley så det er meget forskelligt !

• #6   16. mar 2012 Ja så er der i hvert fald ingen der lider nød herhjemme, for den ene vejer 6 kg. og den anden 7,5 kg. Det er kastrater begge to og den "tykke" som skulle tabe sig kan ikke lide slankefoder, han kan ikke fange pillerne med tænderne!

• #7   16. mar 2012 Marianne P

Nu har du også udfordret skæbnen ved ar kalde den ene for Elvis smiley

Peanutbutter-Banana-sandwich eller Southern Sausage Gravy siger vist alt *GG*

• #8   16. mar 2012 Sarah:
    Så er det da et sandt lykketræf at det er Freddie der er for tyk:-)
    Freddie Mercurey (staves) var da en mager pind:-).
    Siger det dig noget?
    Forsangeren i Queen!!

• #9   16. mar 2012 Dammit - nu havde jeg ellers lige forklaringen *GG*

Åh jo smiley

Elsker Queen *GG* og nej Freddie Mercury var ikke buttet... Men på den anden side var han jo også syg og blev desværre ikke så gammel smiley

• #10   16. mar 2012 Og min Freddie har ikke AIDS, så den skæbne lider han ikke:).
    Synd han gik bort så tidligt, Queen er ikke noget uden hans stemme. I min verden var han en stor stjerne. Derfor blev min Freddie opkaldt efter ham:)

• #11   16. mar 2012 "Og min Freddie har ikke AIDS, så den skæbne lider han ikke:)"

Og gudskelov for det, da :-))

Jeg har en hel del cd'er med Queen - synes, han synger fantastisk, så forstår dig fuldt ud smiley

• #12   16. mar 2012 Kommer rigtg meget an på hvad der er blandet i den.

Min dreng er en huskat på pt. 5,4 kg. Han er kastrat og en stor dreng - men bestemt ikke fed eller overvægtg.Han har sin kastratdelle (desværre siger han mor) men sådan er det. Vores private dyrlæge ser ham med jævne mellemrum og der er ikke en finger at sætte på hans størrelse eller vægt.

Jeg så han mor, som var ganske gennemsnitlig i sin størrelse. Et skud fra hoften ville lyde på omkring 4-4,5 kg.
    Der er ingen der ved hvad hans far er, men mit bud er at det er en Norsk Skovkat, da der er visse træk hos Smokey der indikerer det. Så ja min dreng er stor, men hvis jeg nu kunne sige at jeg vidste helt sikkert at hans far er NFO så er det jo en rigtig god forklaring på hans størrelse.

• #13   16. mar 2012 Jeg forstår ikke helt de der med hvad der er blandet i...

Er huskatten ikke en race/type der er opstået her i landet/vores omgivende lande?

Kommentér på:
Størrelse på huskat

Annonce