{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Toilet kat {{forumTopicSubject}}

Har en hunkat på 3 år der altid skal med på toilet når jeg skal derud.
Lukker jeg døren,skraber den på døren.så når jeg går derud,er det altid for åben dør,medmindre der er gæster hehe.
Går jeg derud inden hun opgager det,kommer hun lønende med et mijaw..tag mig med
Når hun så kommer ud skal hun "snakke" og så sætter hun sig til rette i håndvasken som er til højre for toilettet,for så kan man jo lige blive nusset samtidig mens jeg sidder der. Og det bedste hun ved,er hvis jeg gider tænde for vandhanen,for frisk vand skal der til....
Det sjove ved det er,at mine gæster ikke lige altid har set mine katte (har 2) og vinduet (bag toilettet) kommer de ind og ud af.
De får et chok,når der lige pludselig står en kat ved siden af dem,for min hunkat er god til at vil med alle på toilet,mand som kvinde hehe.

Andre der har underlige katte?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toilet kat
  • #1   18. mar 2012 Min gør NØJAGTIG det samme :b Hvor skægt , jeg troede det var min kat der var tosset , det er den uden tvivl osse , men nu er der flere af slagsen :b

• #2   18. mar 2012 he he... meget sødt alligevel. Kommer med en meget beklagede mijawen hvis man ikke lige nusser hende

• #3   18. mar 2012 Stort set alle mine er lokumsluskere, så jeg er aldrig alene på potten eller i bad for den sags skyld. Desværre har jeg endnu ikke formået at lære nogen af dem at vaske mig på ryggen, de er travlt optaget af at lege med alt det skønne vand.

• #4   18. mar 2012 Ja og når man så har gæster så render Asti ud og sætter sig pænt og venter ved døren , så man er ved at klaske den ned med døren fordi den sidder der smiley hehe

• #5   18. mar 2012 Jeg har også en "lokumskat"!
    Så snart jeg sætter mig, planter han sig på de bare ben og så skal der kløes baget øret:).
    Når der er gæster sidder han og venter udenfor og hvis de ikke bliver færdige hurtigt nok, tjahhh hvad har man så en dørkarm og en kraftig stemme til??

• #6   18. mar 2012 Da vi havde Hector kun havde jeg også en fast lokumskat - nu hvor Chloe er her og hun kopierer ALT hvad Hector gør - så har jeg to smiley

Og de ser vist mig som deres lokumslusker, for det er da sjovt, at hver gang de liiiiige skal på toilettet, så sidder jeg og tømmer bakke! Sjov sammentræf eller hva smiley

• #7   18. mar 2012 Haha jeg har 3 lokumsluskere smiley og de hænger en del ud derude pga gulvvarmen. Smiler for mig selv ved tanken om hvad mine gæster gør når de skal bruge toiletter og der ligger én på toilettet, én i håndvasken og én lige foran toilettet smiley haha.
    Den bette er så fræk at han stikker poten ind under døren og trækker så den åbner :)( hvis den ikke er låst, that is) smiley
    Ih de bare skønne smiley

• #8   18. mar 2012 Min kan osse godt åbne døren hvis den ikke er låst , så det er farligt at give sig til at skide på mit lokum hvis man ikke vil ha besøg! smiley

• #9   18. mar 2012 Balou følger mig overalt, så han er self. Os med på toilet, Malou plejer at følge trop og O'Malley deltager engang imellem.

Malou og Balou plejer at "bryde" lidt på gulvet lige midt i badeværelset, og ellers gør de sig til over i bruse kabinen, der er et eller andet som de synes lugter fantastisk så man skal rulle sig der.
    Og ofte skal Balou os lige se om han os Skal på Bakken.

Når O'malley er med på toilet gnider han sig op af mine ben, så skal han lige have lidt opmærksomhed.

Hvis jeg har gæster der skal på toilet, vil de enten prøve at komme med, eller stå og vente på den anden side af døren. smiley

• #10   18. mar 2012 Jeg kan heller ikke gå alene på badeværelset. Buddha skal altid med på toilettet, og Yatzy også en gang i mellem. Buddha skal også være på badeværelset, mens jeg er i bad. så snart bruseren tændes, så står han der.

• #11   18. mar 2012 Sunshine skal også altid med mig på toilet.

Hun hiver toiletpapiret ned, når hun kan se, jeg er ved at tage det smiley

• #12   19. mar 2012 så det ikke kun mig der har underlige katte hehe

Kommentér på:
Toilet kat

Annonce