{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Råd søges - Kat tisser på vores ting :( {{forumTopicSubject}}

Nu har Mellemmis altså pisset på min skoletaske. For anden gang og imens vi sad lige ved siden af hende. Og indenfor den sidste uge, har hun skidt på mit værelse, også selvom jeg var på mit værelse samtidig.

Det er altså ikke særlig fedt - Det er både pinligt når man skal forklare pletter, eller hvorfor ens taske pludselig er smidt ud eller hvorfor man skal ned at hente nye skolebøger, og så er det vildt ulækkert! smiley

Hun har været væk i små to ugers tid, da det jo er forår. Hun er steriliseret.

Hvad gør vi galt? Hvad kan vi gøre for at stoppe det?
Alle vores katte er udenfor om natten, hvor de kan gå ind i enten vores lade med varme i, eller vores stald. De bliver lukket ind, når jeg kommer hjem fra skole omkring kl. 14:30 og vores ene dør ud til haven, står for det meste altid åben så de kan gå ud. Ellers så lukker vi dem ud, når vi kan se at de vil udenfor.

Hun har også gjort det i sommers i en periode, hvor hun fx. lige var blevet lukket ind, døren var helt åben og alligevel så sætter hun sig pisser på min jakke (Det er underlig nok altid mine ting det går ud over smiley )

Hun er 5 år gammel, og kan sagtens gå i kattebakke - Hun er født her, og er stort set vores eneste kat der gør det. Udover små uheld ind imellem, men vi er ikke sikre på hvem af vores katte der gør det. De er gode til at gøre det når vi ikke kigger.

Er det noget forårs-kuller? Hvad kan vi gøre? Den har kostet mig 400 kr, 2 nye tasker, en børste og et helt års notater indtil videre smiley


Kommentarer på:  Råd søges - Kat tisser på vores ting :(
  • #1   19. mar 2012 katten prøver bare at fortælle den er træt af at din taske ligger og flydr der hvor den skal pisse og det sammen med din jakke smiley Ironi kan forekomme.
    måske er den bare meget utryg.


  • #2   19. mar 2012 Har i fået udelukket urinvejslidelser hos dyrlægen?

  • #3   20. mar 2012 Anita; Hehe.. Ja det er da heller ikke nemt når mine tasker og jakker ligger over alt smiley
    Syntes ikke at hun virker utryg, men det kan da godt være sådan noget? At hun ligesom vil vise de andre at hun er her?

    Thilde; Nej det har vi ikke. Vil foreslå det for mine forældre, men har kigget lidt på den der Netdyredoktor.dk under urinering. Hun passer ikke på nogle af de sygdomme der foreslås.


Kommentér på:
Råd søges - Kat tisser på vores ting :(

Annonce