{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.295 visninger | Oprettet:

Vildkatte - hvad gør man ?? {{forumTopicSubject}}

ja nu har vi de sidste to uger måtte køre til dyrlægen med vores egen mis, da han er blevet bidt af en vildkat i halen.

Det er endelig gået i orden igen, men så kommer han ind her for 10 min. siden og er fuld af blod op af det ene forben. Tjekker ham slf. og det er ikke hans eget heldigvis. Dog har han en smule ved det ene bagben også, og dette er meget lidt ømt, så mistænker lidt et kattebid mere =(

Hvad pokker gør man ved disse vildkatte ?? Er ved at være godt og grundig træt af dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vildkatte - hvad gør man ??
  • #1   21. mar 2012 Lene:

    Okay det tror jeg at jeg prøver i morgen så, for synes det er synd for min kat hvis han skal blive indekat, for har ikke lyst til han skal ud så længe de er der.


  • #3   21. mar 2012 I vores kommune har de en aftale med kattens værn og det koster ikke borgere noget... De kommer og sætter fælde op, men du skal holde øje med den... Vi have en vildkat og jeg mener virkelig han var vild, her da vi flyttede ind i huset og vores katte blev også overfaldet og kom til skade igen igen.... Ringede så til katten værn, men fik at vide at det skulle gå igennem kommunen's tekniske forvaltning og at jeg så skulle vente på at kattens værn kontaktede mig smiley


  • #4   21. mar 2012 Så mit råd er da helt sikkert, at du ringer til din kommune og høre om de har lignede aftale smiley

    Vil også sige vi tilsidst fik katten fanget, men ikke i fælden... Den var der kun andre katte og pindsvin der gik i... >Han var sgi snu nok til at undgå den... Men jeg fik den tilsidst fanget i min baggang ( døren stod åben og han gik ind og spiste af foderet ) Med min søns hjælp fik fik vi ham tilsidst træng op i en krog og ind i en transportkasse og der blev han til de hentede ham en times tid senere smiley

    Set i bakspejlet, så var det faktisk ikke klogt gjort det vi gjorde, men heldigvis endte det godt... Men det kunne lige så godt være gået galt, da en vild kat der er trængt op i en krog godt kunne have skadet mig.... Men tænkte ikke... Var bare så træt af den kat og kunne snart ikke holde det ud mere smiley


  • #6   22. mar 2012 Har også samme problem. Charlie holder sig mest til sin egen have, har sin sandkasse osv, men nu har han brugt sin indedørs kattebakke de senere dage og tør ikke gå ud. Har set en grå hvid kat luske rundt hos os i nogle uger nu, og den er ikke mærket.... træls.

  • #7   22. mar 2012 Tak for råd:) Ja han er lige blevet kastereret her for 3 uger siden:)
    Jeg prøver at ringe rundt, for væk det skal den altså !:)


Kommentér på:
Vildkatte - hvad gør man ??

Annonce