Luftvejsinfektion Luftvejsinfektion
Jeg har väret så heldig igen at mine katte har fået en luftvejsinfektion.. I går körte jeg til dyrlägen med den ene og fik af vide det var godt jeg kom så hurtigt.. Han er 15 år gammel så han er en äldre herre og hans immunsystem er ikke hvad det har väret og derfor har det her ramt ham meget hårdt.. Han er holdt op med at spise og han er meget dehydreret.. Han fik väskebehandling og jeg har fået noget meget koncentreret näring med hjem til ham som han skal tvangsfodres med og så er han selvfölgelig på antibiotika.. Dyrlägen kunne ikke garantere noget da han desvärre er meget syg og nästen ikke kan få luft.. Han nyser helt vildt og sidder med åben mund for at träkke vejret..
Den anden kat er heldigvis ung så hun klarer det noget bedre men er også meget snottet..
Nu har jeg så en mere som også har fået det og ikke vil spise og har feber så hun bliver også tvangsfodret for at hun ikke skal blive alt for dårlig..
Jeg håber bare virkelig min gamle kat han klarer det.. Jeg sidder nästen hele tiden og holder öje med om han stadig träkker vejret..
Jeg skulle bare lige ud med det... Jeg blev virkelig chokkeret over hvor dårlig den gamle var og jeg er så bange for at miste ham nu
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Luftvejsinfektion