{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Projekt nøgen mis.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er gået i gang med et lille projekt på mine forældres han mis futte...

Futte er efterhånden 11 år og vejer ca 10 kg, lille er han bestemt ikke og han er lavet på et hovsa kuld på min gamle perser kat og en vild kæmpe alm huskat...

Futte har så tyk pels at bare det og give ham loppe kur er fuldstændig umulig pga pelsen og han har det bare så varmt med det samme der er plus grader at han er ved og dehydere så i år blev vi enige om at barbere pelsen af så hans hud langt om længe kunne få luft... Igår var så de første del af projektet og der er et billede af Futte i en af mine albums så i kan se hvor langt vi er nået, vi mangler stadig resten af ryggen og maven.... Han synes virkelig det var dejlig og for en kat der fæller 365 dage i året og har så meget undepels kan jeg faktisk godt forstå han har det varmt...

Enjoy :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projekt nøgen mis..
  • #1   6. apr 2012 Hold da op, det var da et drastisk spring.
    Mht. loppekur, så får mine en injektion med Program Vet hvert ½ år og så har jeg Capstar på lager hvis der skulle snige sig en loppe ind.
    Men ligefrem at han nyder sin nøgenhed..... det kommer bag på mig:)

• #2   6. apr 2012 Kan love dig han nød det... Når min mor støvsuger løber han efter hende og bliver ved med og gå i vejen for hende indtil han bliver støvsuget... Bare det jeg fik barberet igår fyldte en halv bære pose.. Han har så meget underpels at klipperen kom på over arbejde og det inderste hår lag er helt fedtet, han bliver redt hver dag og så er han inde mis, så kommer kun ud i snor når vejret er godt...

• #4   6. apr 2012 Vi har snakket med dyrlægen.. Han mente det var en god ide eftersom han har svært ved og gøre sig rent samt var flere gange sidste sommer dehyderet pga varmen og alt den pels...

• #6   6. apr 2012 Hvis man ligefrem kan se at katten nyder det, ser jeg da ikke nogen grund til at det er synd :S
    Lyder godt at han er glad igen smiley

• #7   6. apr 2012 Altså hvis katten er glad og tilfreds kan jeg ikke se det er synd, som de andre siger der er mange mennekser der barbere deres katte, hunde og heste, specielt nu her hvor varmen kommer.

• #8   6. apr 2012
    Jeg kan altså heller ikke se noget synd i at klippe katten.
    Min han klipper jeg med en saks, hans pels klumper/filtrer LYNhurtigt når det bliver fældetid.
    Det ser dumt ud ja, men katten er da ligeglad med hvordan den ser ud.
    Bare den ikke fryser, så må man jo holde den inde til vejret er varmt nok til den kommer ud imed "sommer-frisure".. smiley

• #9   6. apr 2012 Jeg ville ikke stå i vejen hvis han ikke ville have man klippet ham, han er ikke lille og det er hans kløer dælme heller ikke, men når han smider sig ned på siden og spinder himmelt højt mens han ælter smasker og ligger med lukkede øjne så er man godt klar over han gerne vil og ikke bliver tvunget til noget...

Ja det er da drastiske handlinger man barbere en kat der ikke har noget pels problem eller andet, men når vi nu har snakket med dyrlægen og han mener katten vil have godt af det pga hans pels er så tæt han selv har svært med og gøre sig rent og han har været så dehyderet sidste sommer, så synes jeg det er okey, jeg barberet også jævnligt hans mor dengang jeg havde hende under maven fordi hun ikke selv kunne gøre det rent og hun ikke gad redes (Hun var perser) så ser jeg ikke nogen grund til hvorfor man ikke klipper det område...

Men futte er rigtig glad idag, har snakket med mine forældre og han har leget mere end han plejer og har vasket sig selv på ryggen uden og drukne i pels...

Vol 2 af nøgen mis tager jeg i morgen, håber jeg bliver færdig, så smider jeg et billede mere ind....

God aften til alle :0)

Kommentér på:
Projekt nøgen mis..

Annonce