23. maj 2004 Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
Projekt nøgen mis.. {{forumTopicSubject}}
Jeg er gået i gang med et lille projekt på mine forældres han mis futte...
Futte er efterhånden 11 år og vejer ca 10 kg, lille er han bestemt ikke og han er lavet på et hovsa kuld på min gamle perser kat og en vild kæmpe alm huskat...
Futte har så tyk pels at bare det og give ham loppe kur er fuldstændig umulig pga pelsen og han har det bare så varmt med det samme der er plus grader at han er ved og dehydere så i år blev vi enige om at barbere pelsen af så hans hud langt om længe kunne få luft... Igår var så de første del af projektet og der er et billede af Futte i en af mine albums så i kan se hvor langt vi er nået, vi mangler stadig resten af ryggen og maven.... Han synes virkelig det var dejlig og for en kat der fæller 365 dage i året og har så meget undepels kan jeg faktisk godt forstå han har det varmt...
Enjoy :0)
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Mht. loppekur, så får mine en injektion med Program Vet hvert ½ år og så har jeg Capstar på lager hvis der skulle snige sig en loppe ind.
Men ligefrem at han nyder sin nøgenhed..... det kommer bag på mig:)
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
maj 2004
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Lyder godt at han er glad igen
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 14 Katte: 10 Emner: 122 Svar: 478
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 44 Svar: 232
Jeg kan altså heller ikke se noget synd i at klippe katten.
Min han klipper jeg med en saks, hans pels klumper/filtrer LYNhurtigt når det bliver fældetid.
Det ser dumt ud ja, men katten er da ligeglad med hvordan den ser ud.
Bare den ikke fryser, så må man jo holde den inde til vejret er varmt nok til den kommer ud imed "sommer-frisure"..
maj 2004
Ja det er da drastiske handlinger man barbere en kat der ikke har noget pels problem eller andet, men når vi nu har snakket med dyrlægen og han mener katten vil have godt af det pga hans pels er så tæt han selv har svært med og gøre sig rent og han har været så dehyderet sidste sommer, så synes jeg det er okey, jeg barberet også jævnligt hans mor dengang jeg havde hende under maven fordi hun ikke selv kunne gøre det rent og hun ikke gad redes (Hun var perser) så ser jeg ikke nogen grund til hvorfor man ikke klipper det område...
Men futte er rigtig glad idag, har snakket med mine forældre og han har leget mere end han plejer og har vasket sig selv på ryggen uden og drukne i pels...
Vol 2 af nøgen mis tager jeg i morgen, håber jeg bliver færdig, så smider jeg et billede mere ind....
God aften til alle :0)
Projekt nøgen mis..