Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rød HUN kat?
  • #1   12. apr 2012 min capona var en rød hunkat. de findes men er sjældne pga af genetik..... du skal kigge i kuld med tortiemor og rød far smiley god jagt!! de røde damer er enestående. min bedste oplevelse nogensinde!!

• #2   12. apr 2012 Har du kigget i markedet, hvis du søger under rød dukker der to piger op.

• #4   12. apr 2012 nu spurgte jeg heller ikke hvor vidt nogen ville give mig deres kat så behold du bare dén selv du smiley

jah, der kommer to katte frem - MEN nu skal det heller ikke være faaandens langt væk, for SÅ langt vil manden heller ikke gøre for en kat smiley

• #5   12. apr 2012 He He nej det er ikke så sjælene.. jeg har 3 af dem.. to med hvidt..

og mon ikke her kommer røde piger i sensommerene..

• #6   12. apr 2012 hov hende jeg står med er en af dem

• Sabine
    Sabine Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 7
    #7   12. apr 2012 Der findes røde hunkatte, de er bare MEGET sjældne, som du nok har opdaget. smiley
    En huns kønskromosomer er XX, hannens XY. Den røde farve er recessiv (afvigende) og sidder på kønskromosomet X, så for at blive rød skal hunkatten arve to "røde" X'er, hankatten kun et. Så farmis skal helst være rød, mormis helst rød eller tortie (flerfarvet) for at der kan komme røde piger...
    Det er en lidt forenklet udgave af genetikken, og konklusionen er sådan set bare, at røde hunkatte findes, men der er langt mellem dem. Så giv ikke op smiley

• #8   12. apr 2012 hvor er hun sød hanne smiley

- jamen tusind tak for alle svar.
    jeg må vente og hurtig springe til når der kommer en prinsesse der taler til mig, men jeg er glad for alle jeres svar, det sætter jeg pris på :o)

• #9   12. apr 2012 ikke helst.. farmis skal være rød mormis rød eller tortie.. ja eller en af dem eller begge Creme.. hvis begge er creme bliver killinger jo så creme

• #10   12. apr 2012 Mange tak.. ja det er hun.. det er de nu alle sammen

• #11   12. apr 2012 Jeg har faktisk endnu et spørgsmål. Vi har jo nu Luffe som ses på profilen selvfølgelig, han har svært med andre hankatte, eller det er i hvert fald den fornemmelse vi har, eftersom han kan blive gal på dem udenfor, vi er dog ikke sikre på det er hankatte hver gang derude. Da han kom her hjem, kom han sammen med hans bror som døde ikke lang tid efter, det var jo naturligvis en dreng ;o) det var der intet galt med, nok også fordi de havde gået sammen hele livet - men de lignede overhovedet ikke hinanden, Luffe er MEGET stor og ligner ikke nogen huskat, hans bror Willy var almindelig størrelse og de havde vidt forskellige farver, ikke som det almindelige kan ske - men dér jeg vil hen med det er, tror I jeg vil kunne have Luffe sammen med en anden hankat eller SKAL jeg kigge efter en hunkat?

• #12   12. apr 2012 Jeg har haft 2 knaldrøde hunkatte, helt uden hvidt på, min smukke Chilie som desværre måtte aflives efter hendes nyrer begyndte at svigte, og så hendes ene baby Sira som også var bragende rød, sådan helt som kobber og knaldrød blandet sammen smiley

• #13   12. apr 2012 Så sjældent er de nu heller ikke..

• #14   13. apr 2012 Sjældne er de altså ikke... Jo man skal have et rødt gen både fra far og mor af... Men kender en del røde prinsesser såå smiley

• #16   13. apr 2012 tja, den med at køre langt skal du ikke tage med mig, min far kørte mig engang til tyskland for at hente en hund, så det har jeg skam intet problem med.
    Ja luffe er kastereret smiley

• #17   13. apr 2012 jeg har en rød silver pige med hvidt os smiley kun 8 uger smiley

• #18   13. apr 2012 I Maldes kul var der to røde piger, udover Malde smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #19   13. apr 2012 Forstår nu godt han ikke gider køre så langt, det er jo alligevel noget tid i en bil og benzin er jo heller ikke gratis smiley

Men ja de røde piger kan godt være lidt svære at få fingrene i, de ryger som oftest også hurtigt i kuldene, ihvertfald hvad jeg har oplevet smiley

Held og lykke med jagten på prinsessen, jeg fiser selv til Vejle imorgen og får forhåbentlig en prins med hjem til prinsessen smiley

• #20   13. apr 2012 Hmm... Ja jeg har lige kørt hele vejen til Holland for at hente en kat. Hvis det er KATTEN, kører jeg gerne efter den, for så viser jeg, at jeg virkelig gerne VIL katten, og ikke bare ha' et stk nipsgenstand, der kan pynte i hytten

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #21   13. apr 2012 Anne K - Det os helt fair du kører så langt, men der er nogle der er begrænset. Opretter er begrænset af at hendes kæreste ikke er interesseret i at køre så langt, det kan jo være han bare ikke går så meget op i det som opretter gør smiley

Kan se du har racekatte, og de fleste raceinteresserede går meget op stamtavler, udseende osv. (Siger ikke det dårligt) og nogle er bare interesserede i en ganske almindelig kat man kan hygge med derhjemme smiley

Selv kører jeg til Vejle fra Odense imorgen for en kat, dette er jo prisen man betaler hvis man har sat sig fast på en kat smiley

Men jeg ser intet galt i ikke at gide køre alt for langt smiley

• #22   13. apr 2012 Det har også meget at gøre med vi har altså to små børn, en på 3 og en på 9 måneder, så det er altså ikke det nemmeste i verden at køre hele landet rundt for at hente en kat - eller for den sags skyld noget som helst andet - jeg forstår godt hvad min kæreste mener :0)

• #23   13. apr 2012 He he det med at køre langt, ja det gør jeg så også med glæde..

jeg har solgt en killing som jeg skal til Italien med, plus en dreng der skal til det nordlige Sverige..

smiler har en Veninde der tog til Holland og købte en kælekat..

så vil man have lige den kat, ja så synes jeg ikke nogen steder er for langt væk..
    Dog skal der jo så lige være økonomi til det.

• #24   13. apr 2012 Og når din dreng er kasteret, så betyder det ingen ting, dog skal du regne med at de ikke er bedste venner fra dag 1..

Alle de katte udenfor, ja dem kan han ikke lide, da han ikke kender dem..

• #25   14. apr 2012 synes det er fint andre tager af h til for at hente et dyr - eller ja,
    også hvilket som helst andet men det er bare ikke nemt med to små børn som sidder bagi og slet ikke når den ene stadig får sutteflaske, det er dælme langt vigtigere at tænke på! så hellere vente til den rigtige kat måske dukker op tættere på, og gør den ikke? jamen så har vi bare kun én kat, længere er den jo ikke ;0)

• #26   17. apr 2012 Åhh ja de røde piger er svære at finde..

Jeg var heldig at finde min inden for 2mdr.. smiley

Kommentér på:
Rød HUN kat?

Annonce