{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.505 visninger | Oprettet:

KatteGalleri.dk
KatteGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
10. maj 2004
Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226

Velkommen til det nye KatteGalleri! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye KatteGalleri!


Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.

Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:

- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere, at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.

Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.

- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden

- Lige nu på KatteGalleri
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på KatteGalleri.

- Mine forumemner
Som noget nyt kan du nu se alle dine forumemner under "Mit indhold" på "Min konto", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

- Statusbeskeder
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.


- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en kat oprettet.

Vigtigt for dig som bruger!

- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.

Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!

-Tjek ’Min konto’ og dit nickname

Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)


Vi håber at du synes godt om det nye KatteGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.Kattegalleri.dk/faq

God fornøjelse

Med venlig hilsen KatteGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye KatteGalleri!
  • #1   18. apr 2012 Hvordan kommer man over til egen side, efter at have været på 'kattegalleri' siden?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #2   18. apr 2012 Hej Pia,
    Du klikker på dit navn øverst til højre i siden - så vil du kunne vælge at gå til "Min konto" eller "Min offentlige profil".


  • #3   18. apr 2012 Takker, prøvede tidligere da synes jeg kun der var logout, men jeg har nok 'bare' overset det.

    Umiddelbart synes jeg ikke om det nye lay-out, det virker meget rodet og lidt alá G&G eller noget i den stil, men det kan da være man vænner sig til det
    smiley


  • #4   18. apr 2012 Hold da op det er uoverskueligt og grimt...

    Typisk at alt skal opdateres til et "moderne" look, uden at skelne til om det nu er til at holde ud at se på..


  • #6   18. apr 2012 Tror bare jeg starter med at sige wow... Ved ikke helt hvad jeg sådan skal synes om det. Tror lige man skal havelov til at summe lidt over det, og så kan man danne sig en mening.

  • #7   18. apr 2012 Virker meget rodet og jeg foretrækker bestemt det gamle look - også fordi det svarer til f.eks. HundeGalleri, men de andre gallerier skifter måske også udseende?

  • #8   18. apr 2012 Annika, Eva K, Berit : ENIG ! Øv øv siger jeg bare. Kattegalleri og de andre var bare nogle af de eneste forumsider jeg kunne finde ordenligt rundt i smiley
    Siden er kold, kedelig og for "moderne" smiley Et´ er at man lærer at finde rundt, ,men synes om det vil jeg aldrig synes om , og tror ikke jeg er den eneste.

    Får det skidt ved at komme med den udmelding når jeg ved at der er lagt meget og lang tids arbejde i det, men alligevel, man skal os kunne synes om at være her og det man ser på.

    Jeg synes om at man kan se de seneste kommentar i forum, at billeder er større, at man kan se sine gamle indlæg/kommentar mm, men alt andet næsten, synes jeg IKKE om smiley

    Man kan ikke engang se brugernavnet på en person hvis de har over (tror det er 17) symboler/bokstaver mm.. ? smiley

    Jeg f.eks har ikke ændret navn og før kunne man da se det hele?? smiley

    Så også gerne at min katte række stod som før, de "nyeste"/yngste først og ikke de ældste først?



  • #9   18. apr 2012 Det er ikke til at finde rundt i... :((

  • #10   18. apr 2012 De har også ændret boliggalleri til dette udseende.
    Jeg kan absolut heller ikke lide det - jeg kan ikke finde rundt smiley


  • #12   18. apr 2012 Det kræver nok lidt tilvænning, men jeg synes det er fint nok - synes faktisk de gamle galleri-sider var en anelse kedelige og "gammeldags". Men ja, det er uoverskueligt fordi det er nyt, men når man har brugt det lidt tid hjælper det sikkert smiley

  • #13   18. apr 2012 Jeg kunne heller ikke finde ud af KatteGale da de lavede om, og var med det samme klar til at bakke ud og forlade siden...
    Men jeg gav det alligevel en chance og synes nu ganske godt om det..

    Det samme tror jeg der skal til med dette...
    Vi må jo enten vænne os til det, eller skrubbe af ;O)
    For det bliver næppe lavet tilbage til det gamle...

    Lige nu er det hele meget forvirrende at se på og finde rundt i...
    Men jeg er åben for fornyelser og forbedringer, så jeg glæder mig over at der endelig er sket lidt :O)


  • #14   18. apr 2012 Hvordan sletter man status beskeder ?

  • #15   18. apr 2012 Har ventet halvanden time eller mere på min aktiveringskode på mailen, hvornår burde den komme?

  • #16   18. apr 2012 Der mangler stadig en "synes godt om" knap, kommer det ? Som så mange ønskede smiley

  • #17   18. apr 2012 Jeg bryder mig ikke om det, jeg får hovedpine og ondt i øjenene af den hvide bagrund her i forum så jeg er færdig med at læse og deltage i trådende herinde.

  • #19   18. apr 2012 Jeg mangler de der gule lyn som vises, når der er nogen der har skrevet i en tråd man følger med i.

  • #21   18. apr 2012 heidi: det vises oppe i "beskeder", i højre hjørne foroven, den lyser rød med et 1´tal mener jeg nok..

  • #23   18. apr 2012 Kan ik li det nye Kattegalleri..
    Tror ik jeg gider og være så meget herinde mere, syntes det hele er meget forvirrende..
    Og nu kommer turen vel til heste og hundegalleriet..
    Og jeg der bruger så meget tid på hestegalleri øv øv øv
    Mine øjne kan ik klare det her udsende..
    Men så må man vel finde på noget andet og lave..


  • #24   18. apr 2012 Nana.... nu bruger jeg så ikke så meget tid på google og facebook.
    Når man som herinde sidder og læser i en tråd som kan være lang eller flere tråde så er den hvide bagrund faktisk ret skarp og man kan ikke slappe af i øjenene som på en mere afdæmpet farve som baggrund.


  • #25   18. apr 2012 Et forslag:

    Kunne man måske lave en funktion så brugerne selv kan vælge en ønsket baggrundsfarve???

    For jeg må da give nogle af de andre ret i at man bliver MEGET træt i hovedet af den hvide skærm! smiley


  • #26   18. apr 2012 Vil gi Bente fuldstændig ret..
    Heller ik noget mine øjne kan klare..


  • #27   18. apr 2012 Bryder mig slet ikke om det! Det er blevet rigtig rodet og uoverskueligt... Og den hvide baggrund... Nej tak.

  • #28   18. apr 2012 Der kommer ikke nogen synlig rød boks op ved beskeder hos mig . Det er da SURT !!!

  • #30   18. apr 2012 Jeg synes nu det er ret fint og moderne ;D


  • #31   18. apr 2012 Syntes bare det er så forivrende, kan slet ikke finde rundt smiley Er det noget der kommer til at ske på Hestegalleri og Gnavergalleri :)?

  • #32   18. apr 2012 Det er noget der kommer på alle gallerierne smiley

  • #35   18. apr 2012 Det virker ikke optimalt i Mozilla Firefox smiley

  • #36   18. apr 2012 Det er sq ikke nogle ret kreative designere - WANNEBEE FACEBOOK!... Ad...

  • #37   18. apr 2012 Roamer - det fungerer da fint på min computer ..
    Bruger også Mozilla Firefox?
    Hvad er det der ikke virker?


  • #39   18. apr 2012 Jeg bruger også Chrome, og oplever lidt problemer med at poste indlæg..

  • #40   18. apr 2012 Jeg kører også med FireFox og det fungerer helt fint her...

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #41   18. apr 2012 Susan: Mener du på Forum forsiden? I den første boks vises hvilke forskellige kategorier, man kan læse og skrive i(og hvornår det sidste indlæg er skrevet), i den midterste seneste emner, og seneste indlæg og den sidste boks viser alt, hvad der sker på KG lige nu - altså også ting, der ikke sker i forum:)

    Roamer: Kan du beskrive nærmere, hvad det er, der ikke virker?

    Smilla: Det nye design vil komme på alle gallerierne, ja.

    Heidi: Du skriver, at du ikke får et rødt tal i topmenuen, når der sker nye ting. Og det er i emner du abonnerer på? I så fald kigger vi nærmere på det.

    Anskjaers: Vi ser på om det er muligt at gøre noget ved længden af brugernavnet. Mht. statusbeskeder, så er det en fejl, at du ikke kan slette statusbeskeder som før - det vil vi rette op på.
    Har du stadig ikke modtaget din aktiveringskode? Det sker desværre nogle gange at mailen ike kommer frem. Hvis du skriver via http://www.kattegalleri.dk/faq , så skal vi sørge for at du får din aktiveringskode.

    Til Jer alle: Så håber vi, at I vænner Jer til det nye udseende med tiden. Vi tager meget gerne konstruktiv kritik med videre, så diskutér endelig videre:)


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #42   18. apr 2012 Lotte: hvori består problemerne med at poste indlæg?

  • #43   18. apr 2012 Hold da op.
    Flotte billeder og måske nemmere at logge på, men ellers virker det noget uoverskueligt.
    Men alt nyt er svært.


  • #44   18. apr 2012 Jeg havde skrevet en kommentar i en tråd, og da jeg vil poste det, kommer der en fejlmelding op...
    Nu kan jeg ikke lige huske hvad der præcist stod, men der stod i hvert fald at Bazoom ville blive underrettet og så var mit brugernavn og min browser opgivet i beskeden...


  • #46   18. apr 2012 Jeg synes også en idé kunne være at der kom nummer (fx #21) på hvert indlæg, så det er nemmere at henvise til konkrete indlæg smiley

  • #50   18. apr 2012 Susan - Det var PRÆCIS sådan en besked jeg også fik, også da jeg ville skrive med fed...

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #51   18. apr 2012 Lotte: tak for info - vi sørger for at der bliver kigget på det i morgen, så vi kan se om det var en periodisk fejl - eller noget, der skal undersøges nærmere!

    Vibse: Tak for det smiley Mht. dit forslag om, at man som gruppeadmin kan ændre i overskrifterne, så er det en rigtig god idé. Det er dog ikke en fejl, at man ikke kan i det nuværende - så den kommer med på listen over ønskede features. Mht. forumemner, så burde du kunne se, hvilke emner en bruger har oprettet, ved at gå ind på vedkommendes profil og scrolle ned til "Forumemner".

    Maria Cecilie: Vi tager også dit forslag med videre smiley


  • #52   18. apr 2012 Jeg synes det er fint og det er dejlig med noget nyt smiley men måske man kunne lave en knap, så man nemmere kunne komme på sin egen profil ???



  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #53   18. apr 2012 Susan og Lotte: Det kunne godt se ud som om, at det nye system ikke godtager sådanne koder - vi undersøger om det er meningen - eller om det er noget, der skal laves om.

  • #54   18. apr 2012 Når vi nu er ved det med forslag til forbedringer...

    Kan vi ikke få funktionen tilbage, hvor man selv bestemmer rækkefølgen på sine katte???
    Den funktion tror jeg vi er mange som var glade for!


  • #55   18. apr 2012 Ja en " synes godt om" knap ville være godt også. Og så mangler der at kan kan ændre/rette i sin egen kommentar.

  • #56   18. apr 2012 Jeg bruger også chrome og jeg kan ikke åbne diverse privat beskeder :((

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #57   18. apr 2012 Bonnie H: Dejligt :)Tænker du på en særskilt knap? For at komme til min konto nu, så skal du klikke på dit navn i øverste højre hjørne, og så vælge om du vil se "Min konto" eller "Min offentlige profil".

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #58   18. apr 2012 Smilla: Hvad sker, der når du forsøger at åbne dine privatbeskeder?

  • #59   18. apr 2012 aha nu dukkede der en rød kasse op ved beskeder , det er jo skønt.

  • #60   18. apr 2012 Ja altså i stedet for at skulle vælge mellem "min konto" og "min offentlige profil". Så kunne man måske istedet sætte " min konto" knappen på profil siden.

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #61   18. apr 2012 Heidi: Det var godt! smiley Men kontakt os endelig, hvis det skulle drille igen!

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #62   18. apr 2012 Her hvor vi skriver og læser, synes jeg også at man bliver meget træt i øjnene, da farven i rubrikken er for lys. Kunne man ikke gøre den lidt mørkere som feks denne farve her:

    #E6E6E6

    Og så lave farven i kanten af rubrikken og i højre side, denne farve,

    #D9D9D9

    så passer farverne samme, men bliver lidt mørkere. smiley


  • #63   18. apr 2012 øv,øv hvor er det DUMT det her nye!!!!

  • #65   18. apr 2012 Nu har jeg kigget lidt i emner og sådan, og jeg må stille mig enig med de andre i at farven er meget skarp. Jeg lider af migræne, så mine øjne kan til tider være ret følsomme over for sådan noget.

    Så det ville måske være en ide med en lidt varmere baggrundsfarve.


  • #69   18. apr 2012 Så skriver den dette :

    404 - File or directory not found.


  • #70   18. apr 2012 kattegalleri.dk

    Jeg har stadig ikke modtaget koden.

    Har sendt en besked via det link du sendte, men den skriver fejl, eller os er det meningen? Kan du se om beskeden er modtaget fra mig? jeg er nemlig i tvivl, og kan ikke selv se det smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #71   18. apr 2012 Smilla: Vi kigger på det hurtigst muligt.

    Jesper: Tak for de pæne ord smiley Vi håber jo at I bliver glade for siden med tiden, når I er blevet mere fortrolige med alt det nye. Den er jo ikke lavet for at skræmme Jer væk, men for at forbedre oplevelsen smiley

    Vi tager dit og andres input om den hvide farve med videre!


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #72   18. apr 2012 Anskjaers: Vi har umiddelbart ikke modtaget den - vi kigger på det med det samme!

    Du kan skrive direkte til support@bazoom.dk - det er samme sted det ender, så får vi helt sikkert mailen. Så vi skal nok få løst dit problem på den ene eller anden måde.:)


  • #73   18. apr 2012 thi hi godt så prøver jeg igen:D

  • #74   18. apr 2012 så er der endnu engang sendt en lang besked nu over mail:o)

  • #76   18. apr 2012 Det ville være rigtig smart, hvis man kunne starte ved første ulæste, når man åbner en tråd man tidligere har været inde på.

    Det ville også være rigtig smart, hvis der var mulighed for at se, hvilke tråde andre brugere havde skrevet i (altså på brugerens profil)
    smiley


  • #77   18. apr 2012 susan: haha , godt det kan more andre ! smiley Ja det er lidt en kamp smiley kunne nu godt have undværet at skulle skrive to romaner på en mini bærbar com thihi , meen jeg kommer jo ikke udenom det, det skal jo virke! :o)

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #79   18. apr 2012 Pia D

    Det kan man også, du kan gå på en brugers profil og længere nede står brugerens tråde. smiley


  • #80   18. apr 2012 Man kan ikke redigere i sine annoncer


  • #82   18. apr 2012 OG tak for de krydsede fingre, håber det virker:P

  • #84   18. apr 2012 hihi man ved jo aldrig smiley Men håber det ikke, nu gik det over mail, så den er heldigvis gemt i "sendte" beskeder smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #85   18. apr 2012 Anskjaer: Det er godt du har tålmodighed smiley Og du opdagede samtidig en fejl, som skal rettes hurtigst muligt, så tak for det! smiley

    Ina J: Vi har lige prøvet at oprette en testannonce, der kunne man sagtens redigere i annoncen. Annoncen burde gerne ligge på "Min konto", hvor der står "slet" og "redigér" og "forlæng". Ligeledes kan du se dine annoncer under "Mine annoncer". Kan du beskrive nærmere, hvis du stadig ikke kan redigere?

    Pia D: Vi tager dit forslag med videre smiley


  • #86   18. apr 2012 hihi man ved jo aldrig smiley Men håber det ikke, nu gik det over mail, så den er heldigvis gemt i "sendte" beskeder smiley

  • #87   18. apr 2012 fuldstændigt uoverskueligt og til med meget grimt er hva jeg har at tilføje

  • #88   18. apr 2012 hihi man ved jo aldrig smiley Men håber det ikke, nu gik det over mail, så den er heldigvis gemt i "sendte" beskeder smiley

  • #89   18. apr 2012 jeg får en fejlmeddelelse når jeg trykker ret , vil i ha et skærmbilled ?


  • #90   18. apr 2012 (link fjernet)

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #91   18. apr 2012 Ina J: Tak for skærmprintet - det hjælper meget! Vi kigger på det! Og det sker altså, når du trykker "Ret annonce"?

  • #92   18. apr 2012 ja,

  • #93   18. apr 2012 Smiler når vi nu er ved det der, ting vi ønsker og alt så noget..
    Jeg har et ønske mere..
    at der kom sider i stedet for at man skal skrulle så meget i de lange tråde


  • #95   18. apr 2012 Hanne: "synes godt om" smiley

    Kattegalleri: har ingenting modtaget, men der kan nok gå lidt tid eller hvordan? smiley

    Har forresten i 2 timers tid nu forsøgt at lave mit profil billede om, men den skriver alt muligt med fejl og hvilken tid fejlen er sket og at i får besked om det mm.

    Har en ting mere, synes det var MEGET bedre før , hvor man i debatterne kunne se præcis hva tid de forskellige indlæg er skrevet, og ikke "time antal" siden det blev skrevet, kan det ikke blive som før? smiley

    Og en ting mere, siden i lavede det her om, kan min computer nogle gange være 5 min om at sende en besked i tråden , statusbeskeder mm, kort sagt er det hele blevet meeeget lagsommere med alt jeg laver på siden?


  • #96   18. apr 2012 Jeg er ret glad for at det hele er så lyst nu - men når de for mange er svært at læse ting pga de nye farver, eller folk der får ondt i hovedet må der nok sættes lidt ind der smiley Ville dog blive ked hvis det gik til at blive så mørkt som på det gamle.

    Jeg kan ikke rigtig finde ud af det med at søge efter en bestemt race eller sådan. Ligesom "Katte" rubrikken gjorde i det gamle.


  • #97   18. apr 2012 Hov og selv tak smiley

  • #99   18. apr 2012 Hov og selv tak smiley

  • #100   18. apr 2012 Hvorfor kan man ikke længere se hvilke stemmer ens kat har fået??

  • #102   18. apr 2012 du kan bare klikke i fluebenet nederst på siden , så får du ikke flere beskeder

  • #103   18. apr 2012 Hvorfor kan man ikke længere se hvilke stemmer ens kat har fået??

  • #104   18. apr 2012 der hvor du trykker SEND , lige til venstre for den knap er der : følg dette emne smiley

  • #105   18. apr 2012 Jeg beklager, men jeg kan ikke læse hele tråden. Den baggrund skærer i øjnene og giver hovedpine.

    Hvis det ikke bliver lavet om, så lukker jeg min profil ned. Der er ingen grund til at have en profil, man ikke kan bruge.


  • #106   18. apr 2012 Og hvor blev "besvar indlægget" knappen af i toppen?

  • #107   18. apr 2012 Jeg fandt det:-)

  • #108   18. apr 2012 Jeg må tilslutte mig hoved-pine-klagesangen!
    Jeg med mine spæde, purunge øjne på 24 må simpelthen også stå af.. Den hvide baggrund er simpelthen for skrigende. Jeg har skimmet denne tråd og har faktisk fået hovedpine af det ellers korte møde med det nye KG.
    Kontrasterne er simpelthen for store.. En mere dæmpet baggrundsfarve ville gøre underværker!
    Jeg er HesteGalleris-narkoman, men sådan bliver det ikke ved med at være når den hvide baggrund kommer der også, det kan mine øjne simpelthen ikke klare..
    Kære, søde bazoom, overvej lige farven, please! smiley


  • #109   18. apr 2012 Iøvrigt - kan man ikke trykke "marker som læst"? Eller er det mig, der ikke kan finde ud af det?

  • #110   19. apr 2012 Kan man ikke bare trykke læst mere, så man på en gang kan slette ney indlæg i tråde

  • #111   19. apr 2012 aji nu må i stoppe, den hvid baggrund den er os på FB og mange andre steder.

  • #112   19. apr 2012 sorry det er ikke ment så som det ser ud..

  • Charlotte J
    Charlotte J Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 13
    #114   19. apr 2012 Jeg synes også at baggrundsfarven er alt for skarp - hvis tekst blev skrevet med blå, ville kontrasten ikke være så stor, og dermed ikke skinne så hårdt i øjnene.

    jeg synes til gengæld det er let at finde rundt i det nye KG - men det er nok fordi jeg er så ny, at jeg aldrig fandt ud af det gamle.


  • #116   19. apr 2012 Nana - Min lysstyrke er tilpasset resten af de programmer jeg bruger, så det ønsker jeg ikke :o)
    Mht facebook, så læser jeg ikke noget i længere tid på facebook...


    Nå - lige en ting jeg MEGET godt kunne tænke mig, hvis man kunne få lov at rette i sine indlæg. Behøver ikke være i mere end en times tid efter (så vi undgår barnlige flip med at slette alle sine gamle indlæg/redigere dem til ukendelighed).

    Og ja, en ENIG knap ville være super.. Samme med en SYNES GODT OM knap :o)

    I øvrigt, i stedet for der står beskeder, så ville det da være mere korrekt med hændelser? For synes da ikke at et nyt indlæg her er det samme som en besked til mig..





  • #117   19. apr 2012 i øvrigt synes jeg det er irriterende at søge kriterierne er blevet begrænsede når man går ind i katte.
    Vil man vælge bedst bedømte, så SKAL man ind og lave en søgning, og SÅ præcisere den.. besværligt


  • #118   19. apr 2012 Kan man ikke gøre så folk ikke kan se alle ens "forumemner" under profil?

  • #119   19. apr 2012 Jeg synes godt nok osse det er elendigt at finde rundt i, og det er slet ikke hyggeligt mere! Det er ellers ærgeligt for det har sikker taget lang tid at lave det.

    Træls at det kommer på dem allesammen.


  • #120   19. apr 2012 Jeg tror nu nok, at man finder ud af at navigere rundt på det nye, når man får øvet på det.
    men, et meget stort problem er da, at man ikke kan læse ret lang tid på siden, før man får ondt i øjnene.
    Sort skrift på hvid baggrund, er noget af det mest anstrengende for øjnene.


  • #121   19. apr 2012 Sorry, der er vist en eller anden fejl, for mit indlæg blev indlæst to gange.

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #128   19. apr 2012 Susan: Man kan stadig kun slette et indlæg om dagen. Vi er ved at se på problemet med dobbeltposteringer. Hvad sker der, når du oplever det? Trykker du mere end én gang på "Skriv kommentar" - loades der langsommer eller sker der noget andet usædvanligt?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #129   19. apr 2012 Er det også Javahjulet?

  • #132   19. apr 2012 Det er ikke nemt, hehe..

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #133   19. apr 2012 Ja, nu får vi jo også selv fejlen - så I behøver ikke uddybe nærmere smiley
    Vores udviklere er ved at se på det nu.


  • #134   19. apr 2012 Jeg fik denne da jeg slettede et indlæg der var dobbelt-postet:
    Dobbeltposten blev slettet.

    "Ups, der er sket en teknisk fejl...

    Der er automatisk sendt en besked til vores udviklere med en beskrivelse af fejlen, bl.a.:

    Tidspunkt: kl. 11:34
    Brugernavn: Pia D
    Browser: Firefox
    Side: www.kattegalleri.dk/slet

    Vi kigger på fejlen hurtigst muligt. Du er også meget velkommen til at kontakte os på support@bazoom.dk

    Indtil fejlen er rettet, kan du måske bruge en af nedenstående muligheder: "


    Der var så ikke nogen muligheder at vælge i mellem
    mvh
    Pia (software test engineer, ude i det 'virkelige' liv smiley


  • #135   19. apr 2012 Det er anderledes med baggrunden på FB - for der skimmer man mere og læser (meget) kortere tekster.
    Jeg kan heller ikke bare dæmpe lysstyrken, det vil forringe brugen af andre sider og programmer for meget, som jeg har kørende sideløbende med bazooms sider.


  • #136   19. apr 2012 Kan man ikke se hvem der har stemt på ens kat ???

  • #137   19. apr 2012 test

  • #139   19. apr 2012 Jeg kan i hvert fald ikke læse tråde herinde før der kommer en anden baggrundsfarve. Desværre...

  • #140   19. apr 2012 Spændende med det nye look. jeg glæder mig til at se hvad det udvikler sig til..

    Jeg forsøgte at læse hele tråden igennem men den sorte tekst på den helt hvide baggrund er ubehagelig i længden. Hvis bare det var den samme grå som i siden ville det hjælpe.

    Er det ikke længere muligt at notere om ens katte er afdøde eller solgt? (de kalder det himmelhest og tidl. hest på heste galleri)


  • #141   19. apr 2012 Min besked kan stadig ikke åbnes ://?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #143   19. apr 2012 Smilla: Vores udviklere arbejder på at løse problemet!

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #144   19. apr 2012 Smilla: Kan vi få dig til at sende et screenshot af fejlen til support@bazoom.dk?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #145   19. apr 2012 Problemet med dobbeltposteringer skulle meget gerne være løst nu smiley

    Derudover har vi skiftet farven på links til en mørkere blå farve, som forhåbentlig gør det lettere at læse.


  • #146   19. apr 2012 Er det meningen at samtlige en tråde skal kunne ses på ens profil?

    Den funktion er jeg meget træt af. Det vil kunne rykke op i en masse gamle ting, der ikke skal pilles ved. Kan det eventuelt laves så det bliver et tilvalg?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #147   19. apr 2012 Natasja: Ja, det er meningen at man skal kunne se alle indlæg. Men vi tager dit forslag med videre.

  • #148   19. apr 2012 Kan man ikke længere trykke "marker alle som læst" når der sker noget i tråde du følger?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #149   19. apr 2012 Maria: nej, det kan man ikke pt. Men vi regner stærkt med at funktionen kommer igen!

  • #150   19. apr 2012 Okay tak :DD

  • #155   19. apr 2012 Rart, at der er kommet lidt større tekst, men den grå tekst på den hvide baggrund holder altså ikke i længden for sarte øjne. Fx ville den bleglyseblå farve til højre ville være fin som baggrund.

    Og siden er altså i det hele taget noget rodet. Der er for meget unødvendigt at forholde sig til.
    Fx: Det lille røde beskedmærke betyder åbenbart nye hændelser, men når jeg klikker på den, kommer også overskriften til nogle af mine (læste) pb'er frem.
    Alt det der "anbefalet til dig" kunne jeg virkelig også godt være foruden.

    Mere overskuelighed og lidt tonet baggrund ønskes.

    ... nå ja, og så:
    *citatboks
    *standarformular til kattesalgs-annoncer (m/u tavle, neutraliseret/ikke neutraliseret, fødselsdato el. alder, mv).
    *Og - ikke mindst - at børn IKKE kan oprette annoncer med salg af levende dyr!

    Ide: At bevare slettede brugeres indlæg, (det ser helt tosset ud i nogle af de gamle tråde, hvor der kun er én bruger tilbage, der "snakker" med usynlige brugere). På andre fora bevares slettede brugeres indlæg, men navnet erstattes så med fx "gæst" eller "tidligere bruger". Dette må vel også kunne lade sig gøre her....


  • #156   19. apr 2012 Kan se på mit indlæg :-S at rettemulighed (bare 5 minutter) ville være godt.

  • #157   19. apr 2012 Jeg fik aldrig svar på mit spørgsmål længere oppe..

    Bliver der igen lavet så man selv kan bestemme rækkefølgen på ens katte???


  • #158   19. apr 2012 Yeah så kom jeg på, kunne jo ligesom ikke huske min mailadresse jeg har oprettet mig en gang i tidernes morgen, men de var nu søde og hurtige til at hjælpe mig så jeg kunne komme på igen smiley

    Ved ikk om jeg gider at sætte mig ind i det nye kg... jeg er vanemennesker og byder kun forandringer velkomne når jeg kan se de kommer mig til gode... smiley


  • #159   19. apr 2012 Tidligere i forum oversigten, der var et tegn ud fra hver kategori. Kan I ikke indføre dette igen istedet for billederne? Det forvirrer rigtig meget.

  • #160   19. apr 2012 Når nu man har gjort sig de anstrengelser med designet af hjemmesiden, så forstår jeg ikke helt, hvorfor der ikke er foretaget nogle af følgende forbedringer:

    Vedrørende brugerbetingelserne
    - Oplysning om, at det er ulovligt at benyttet markedet til salg af killinger under 12 uger (der er såfremt jeg kan se ikke anført noget i de nye brugertingelser)
    - Oplysning om, hvorledes en bruger skelner mellem de enkelte racekategorier. Er det helt op til den enkelte bruger selv at vurdere, hvilke racen katten er? Og er det i forlængelse tilladt for brugerne at afvise eksempelvis en korthåret skovkat ved oprettelsen?
    - Oplysning om, hvorledes man opretter en "korrekt" annonce (alder, køn, salgsdato, stamtavle, fulde pris og hvad der er inkluderet i prisen m.v.

    Funktionalitet og design:
    - Mulighed for at søge på katte med stamtavle og uden stamtavle i galleriet og markedet (i en profil kunne der eksempelvis under stamtavle være et filter, hvor det kun er muligt at svare ja eller nej)
    - Pointsystem i bedømmelser istedet for den nuværende ligegyldige inddeling, hvor næsten alle giver høj eller ekstra høj
    - Farver på siden bør være mærkere som lastbilgalleriet og de små skrifter med blåt er svære at læse, og kunne derfor stå med fed eller andet

    Lige et par hurtige indspark herfra...

    Der dukker sikkert flere op med tiden


  • #161   19. apr 2012 Nå ja... Er det forresten meningen, at ingen brugere længere må benytte andre billeder end af sig selv som avatar på siden?

  • #163   19. apr 2012 Enig med Glenn :o)

  • #165   19. apr 2012 Eva K og andre er jeg helt sikker på smiley Hold nu op hvor jeg mangler den der ENIG knap...hvorfor hulen er det ikke en del af opdateringen altså....vi har dog trods alt betalt for det i sin tid hvor det var til at finde ud af ;D Syns det er cool nok man kan flytte rundt på billederne på kattenes profiler osv. men forsiden er direkte uoverskuelig og grim...og curseren forsvinder i ens skrivefeldt hvis man vil rette en slå fejl....hmmmm....ikke nemt at skrive et næsten slåfejl frit indlæg mere...kunne altså meget bedre lide det gamle KG fik et mega shok i dag da jeg loggede på og troede jeg var gået forkert......hmmm....

  • #166   19. apr 2012 Jeg kan så ikke abonnere på nogen indlæg medmindre jeg selv skriver i det. Den siger bare, at jeg allerede abonnerer, men jeg får ingen besked ved nye indlæg.

    Det er godt nok mange fejl her er.....


  • #167   19. apr 2012 Jeg får samme fejl mht. at abbonere som Natasja

  • #168   19. apr 2012 Det samme her som ved Natasja og Thilde.

  • #169   20. apr 2012 Jaaaaa....og så den værste ved sådan en lang tråd her.....hold nu op det tager sin tid at finde toppen er der mon en knap eller en genvejstast jeg har overset ?

  • #170   20. apr 2012 Sus: Nej ikke mere for de har fjernet knappen med forum emner i hjørnet.

    Jeg beklager, men jeg kan ikke se et eneste lyspunkt overhovedet ved det nye design! Jeg kan ikke læse mere end et par indlæg på grund af den skærende baggrund, jeg kan ikke abonnere, der er problemer med album, tidligere tråde fra 4 år siden er på ens profil, alle de tidligere genvejstaster er væk, søgefunktionen er stadig væk helt af h til og alt det andet.

    Positivt? Tja. Hvis det ikke bliver rettet, så slipper I for mig. smiley


  • #171   20. apr 2012 Ej, nu driller tekstfeltet :-(. Har lige skrevet et indlæg, hvor tekstfeltet var 3-4-5 bogstaver for smalt, så jeg skulle scrolle fra side til side for at se hvad jeg selv havde skrevet :-S.

    Og noget andet: Jeg søgte … og fandt sørme denne tråd smiley

    http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/91068-forslag_og_forbedringer_til_kg___kom_glad


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #178   20. apr 2012 Linda: Vi tager ikke dit indlæg som "surt opstød", som tidligere nævnt, så tager vi al konstruktiv kritik med videre:)

    Lotte/ nu mindre...: Tak for billederne af de fejl, du har opdaget. Vi kigger på det! Kan du fortælle hvilket styresystem (fx. Windows), samt hvilken browser du anvender(Fx GoogleChrome,Internet Explorer, Mozilla Firefox )og hvilken version? Og tak for dine yderligere input, som vi tager med videre.

    Tinka D: Tak for dine input. Med hensyn til markedsoprettelser, så har vi fokus på markedsdelen, så der vil komme forbedringer til denne. smiley

    Lotte og rødderne: Det er endnu ikke bestemt om denne funktion kommer tilbage - men vi har taget dit ønske med videre:)

    Natasja: Vi tager dit input med videre.:)

    Heidi: Hvis du tænker på, at man kan lægge et billede som det øverste, så er det desværre ikke muligt pt. Vi har dette med på listen over ting, som skal forbedres.:)

    Glenn P: Tak for dine input. Vi overholder dansk lovgivning - og derfor også reglen, om hvornår killinger må sælges. Vi sletter selvfølgelig annoncerne, hvis det alligevel skulle ske. Hvis problemet bliver stort, så vil vi overveje at indskærpe dette i brugerbetingelserne.
    Som tidligere nævnt, så vil der komme forbedringer til markedet senere.
    Vi går ud fra, at en katteejer er klar over hvilken race ens kat er. Det er ikke gyldig afvisningsgrund at katten er oprettet under forkert race, da man kan rette denne. Hvis vi bliver opmærksomme på dette, så flytter vi racen i den rigtige kategori.

    Mht. dit spørgsmål om avatar, så må man bruge lige det billede man har lyst til, så længe det ikke er stødende, og man har rettighed til det.:)

    Susan: Du skriver, at du har problemer med at uploade billeder på Havebazoom. Uploadet skulle gerne virke som i det gamle - hvor du kan vælge flere billeder på en gang. Så er det selve uploadet, der fejler - hvad sker der, når du uploader?

    Mht. dit spørgsmål om fotoalbum på Hundegalleri, kan du så uddybe nærmere, hvilken liste, du taler om? På din offentlige profil kan man se et vist antal albums, og derefter trykke på "se alle" - er det dette du tænker på? Og hvad mener du med begrænset?

    Og tak for dine input, som vi tager med videre:)

    Der er flere, der nævner fejlen med abonnementer - denne fejl arbejder vi på at rette, og vi skal nok sige til, når det er fikset.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #181   20. apr 2012 Susan: Kan du sende et screenshot til os med hvordan det ser ud, når du vil kommentere dit billede, så skal vi nok se nærmere på det. Intentionen er jo at alle skal kunne bruge vores funktioner smiley

    Har du prøvet at trykke ctrl og vælge en række billeder? Det burde nemlig være muligt.

    Det er ikke muligt at flytte på billederne i fotoalbums - hvor står der, at man kan dette? Det lyder som en fejl. Så vi vil meget gerne vide, hvor det står smiley


  • #184   20. apr 2012 Nu er jeg for første gang logget på med computeren, (de sidste par dage har kun været med mobil telefon) og umiddelbart kan jeg faktisk godt lide det nye design... Alt begyndelse er svær, så jeg er sikker på at folk nok skal falde til med det nye design smiley

    Der er bare en ting jeg ikk forstår (og inderømmer blankt at jeg ikk har orket at læse hele tråden her igenne, så bær over med mig hvis svaret allerede er til stede)
    Men.. Den lille røde talebobel med tal i, der er ud for beskeder øverst på siden, nulstiller sig ikke.
    Når jeg har læst beskederne, og tjekket de gruppe indlæg der er, så står tallet der stadig... Er det meningen, er det kun hos mig, eller hvad sker der med det? Finder det lidt irriterende... for jeg kan ikk se når der er nye breve til mig...

    Ellers synes jeg faktisk det er blevet rigtig fint... og jeg er så lige rasmus modsat, og synes den hvide baggrund med den sorte tekst er fantastisk... det er lige så jeg kan læse det smiley
    Men håber at der findes en gylden middelvej så alle kan finde sig til rette med designet smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #186   20. apr 2012 Jeanne: Mange tak for din feedback smiley Skal vi forstå det således at boksen altid viser nye beskeder - også selvom du har læst dem.

    Der kan nemlig godt være lidt forsinkelse på boksen, hvis man ved et tilfælde er i tråden så snart der sker noget nyt.


  • #187   20. apr 2012 Nana O - Så er det nok bare hos mig smiley Eller også overser jeg et eller andet der skal tjekkes, som jeg ikk kan finde ud af, så den ikk nulstiller rigtigt.

    Umiddelbart ser det ud til at være logmenterne (som nu hedder statud beskeder så hut jeg visker) som den ikk nulstiller... Har læst breve, tjekket forum osv. og der fjernede den tallene... men der er 2 logmenter, som jeg ikk kan fjerne (er det meningen) og tallet 2 står i boblen deroppe smiley


  • #188   20. apr 2012 Admin... Jeg har haft tallet 2 til at stå deroppe siden i rettede designet til det nye her... det vil - ligemeget hvad jeg gør - ikke forsvinde. Også selvom jeg har tjekket pågældende ting mange gange smiley

  • #189   20. apr 2012 når man trykker på boblen deroppe, så kommer man ind og kan se "Beskeder", "Hændelser" og "Gruppemeddelelser"... Og det er de 2 logmenter under "Hændelser" som bliver ved med at florere deroppe...

  • #190   20. apr 2012 Hvor kan man se om ens grupper stadig er lukkede grupper?
    Eller er alle grupper sammen tilgængelige for alle?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #191   20. apr 2012 Sveske: De lukkede grupper er stadig lukkede smiley
    Du kan ikke se om gruppen er privat, når du går in på gruppens forside?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #192   20. apr 2012 Jeanne: Vi prøver at kigge nærmere på det!

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #193   20. apr 2012 Sveske...Har skrevet tilbage til dig på PB. Men hvis det kan hjælpe andre der har private grupper. smiley

    Man går ind i "Administrer gruppe" trykker på "Rediger gruppeprofil" derinde kan man se om gruppen er sat til Offentlig eller Privat gruppe. smiley



  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #194   20. apr 2012 Sveske: Du burde kunne gøre din gruppe privat eller låse den op - under "Mine grupper"- "Redigér gruppe" på "Min konto".
    Kan du ikke se om gruppen er låst på gruppens forside?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #195   20. apr 2012 Tak Janne smiley

  • #196   20. apr 2012 Jeg kunne godt tænke mig at høre om man ikke kan marker alle læst i hændelser,
    eller skal jeg virklig ind i alle for at slette de der tal


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #197   20. apr 2012 Hanne: Vi har det på vores "to do"-liste.

  • #198   20. apr 2012 Mange tak for svar Janne og Admin. Jeg har fundet ud af det nu. ;o)

  • #199   20. apr 2012 Tak for Admin..

  • #203   20. apr 2012 Savner måske en knap i bunden af siden der siger gå til toppen i stedet for man skal scrolle så meget... og måske en knap i toppen der siger gå til bunden.. smiley

    Altså nu hvor i er i gang med at knokle med siden, så må man jo gerne komme med forbedringer/ønsker ikk :o)


  • #204   20. apr 2012 Janni, det sidste, det med går til bunden.. He he der kan du trykke på svar, og så ryger du ned i bunden

  • #211   20. apr 2012 Kære admin :

    Jeg syns altså jeg får ondt i øjnene af at læse for længe herinde kan ikke klare den den blændende hvide det er alt for anstrengende i længden har vel læst 20 min eller sådan og hoppet lidt rundt...kunne man ikke give den hvide en shat blå/grønblå altså en meget meget lys irgrøn/blå det har jeg også gjort på min egen hjemmeside for at lette læsningen af store tekster jeg bruger en meget mild mintgrøn det er så lidt at man kun lige kan skæmte det men det letter læsningen for øjet....


  • #212   20. apr 2012 jeg kan heller ikke med de lyse sider.. det gør ondt i øjnene.. derfor kunne jeg også bedre lide den grå baggrund i det gamle. det gjorde ikke ondt..
    om jeg kan lide resten ved jeg ikke endnu.
    men hvis jeg ikke kan læse og deltage i debat her inde. så kan det være lige meget med at være her. så det ender nok med at jeg også siger farvel til det kære kattegalleri.. smiley


  • #214   21. apr 2012 Hvordan kan det være at jeg ikke kan fjerne "notofikationen" om at en på min venneliste har lavet en statusbesked???
    Nu har den lyst op siden den dag KG blev lavet om, og jeg kan ikke få det væk!!!


  • #216   21. apr 2012 Susan - På mit faneblad står der nu godt nok "Velkommen til KatteGalleri.dk - Vi elsker passionerede mennesker!

  • #217   21. apr 2012 Men jo flere faneblade - jo mere afkortet bliver det selvfølgelig også...

  • #219   21. apr 2012 Jeg leder også stadig efter stedet hvor man kan vælge hvad man skal notificeres om.. Skal nok sige hvis jeg finder det ;O)

  • #221   21. apr 2012 Ja, det har jeg set..
    Notifikationer-afsnittet er så kun til at (fra)vælge emails..
    Men jeg ser ikke noget om grupper...


  • #222   21. apr 2012 Eller statusbeskeder!

  • #225   21. apr 2012 Det var i forbindelse med det Vibse spurgte om..

    Og så får jeg en notifikation om at en på min venneliste har lavet en statusbesked, den notifikation har stået der siden den dag siden blev lavet om...
    Og den forsvinder ikke selvom jeg går ind og ser hendes statusbesked :S


  • #227   21. apr 2012 Det tror jeg også... Men er det skrevet herinde, så mon ikke Admin ser det?

  • #236   21. apr 2012 Jeg kan stadig ikke abonnere på tråde. Kan I andre det?

  • #239   21. apr 2012 Jep, det virker, hvis jeg ellers vil skrive i en tråd, men jeg kan ikke abonnere på en tråd, jeg ikke vil skrive i.

    Den skriver at jeg allerede abonnerer, men der sker intet.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #242   21. apr 2012 Man kan desværre ikke abonnere på tråde endnu. tror det først bliver lavet efter weekenden. smiley

    Der står godt nok nederst under skrive boksen på indlæg et V i firkanden "Følg dette emne" og øverst i tråden står også "Følg dette emne" og hvis man trykker på det, så står der "Du abonnerer allerede på emnet! " og det gør man ikke.:-(
    Så vi må vente til efter weekenden.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #243   21. apr 2012 Man får stadig de tråde man abonnerede på i det gamle system:-) Det gør jeg ihvertfald.

  • #244   21. apr 2012 gider faktisk IKKE at følge denne tråd, men kan ikke blive fri!!!!!
    hver gang nogen skriver noget, kommer der besked selv om jeg har fjernet "fluebenet"
    SUK,SUK


  • #246   21. apr 2012 Er fuldstændig enig, kan ikke åbne diverse sider og beskeder her på siden, og kan heller ikke stoppe med at følge denne tråd smiley smiley

  • #249   21. apr 2012 Admin - "Vi går ud fra, at en katteejer er klar over hvilken race ens kat er. Det er ikke gyldig afvisningsgrund at katten er oprettet under forkert race, da man kan rette denne. " <- Nej, det er de så ofte overhovedet ikke. Ofte der det den og den race fordi "det siger dyrlægen det er"... Og hvor dyrlægen så ved hvordan den der internat kat der ikke ligner noget som helst i den påståede race er så os andre en gåde ;o)
    SÅ NEJ det ved folk absolut ikke..
    Og ja, for søgning i marked ville det være SÅ god en ting hvis man kunne vælge med eller uden stamtavle. Det ville sørge for at man spildte så meget mindre tid på at gå irrelevante annoncer igennem...



    Ps. - Jer der snakker om til toppen knap, hhv. end og home knapperne sender en til bund og top på siden :o)


  • #250   22. apr 2012 Men har fjernet fluebenet mange gange og jeg bliver ved med at følge med i den.

  • #253   22. apr 2012 Nej, ens profil kan ikke slettes.

    Jeg har prøvet, men nej. Alle de fejl er dybt kritisable. Man undrer sig lidt over om, der overhovedet har været kørt test på det og hvorfor i alverden at erfaringen fra f.eks BG ikke her taget med herover. Det er mange af de samme fejl, der går igen alle steder.

    Jeg giver det 1 uge mere. Hvis fejlene ikke er rettet, der ikke er kommet en bedre baggrund, knapperne med genveje tilbage og så videre. Ellers så er jeg smuttet.


  • #254   22. apr 2012 Øv, jeg får helt ondt i øjnene af alle de meget lyse farver..
    For at det ikke skal være løgn er jeg nødt til at tage mine solbriller på når jeg er herinde, for ellers kan jeg intet se fordi siden er så lys.. smiley


  • #255   22. apr 2012 Derudover er siden også blevet ekstremt langsom..

  • #257   22. apr 2012 SH: Vi kan ikke bare smutte eftersom man ikke kan slette sin profil........................

    Jeg har intet imod forandringer, men jeg har noget imod at siden er nærmest ikke funktionsdygtig.


  • #258   22. apr 2012 Syntes det er rart med et nyt design osv.. Men farverne måtte gerne være mørkere..

  • #259   22. apr 2012 Hmmm, nu har funktionerne så en del at gøre med at være på et forum.

    Du kan ikke abonnere på tråde, du kan ikke komme til f.eks forum siden fra bunden af, da der ingen genvejstaster er mere, man kan ikke læse mere end et par indlæg, så får man hovedpine, billederne kan åbenbart ikke flyttes på i albums, du kan ikke fjerne alle hændelser, siden er langsom, siden hopper i det, når man når bunden af en tråd og så videre og så videre.

    Jeg er her personligt ikke for at kigge på kattebilleder. Jeg er her for debatternes skyld.


  • #261   23. apr 2012 GODT SAGT JESPER!!!!!

    Og så slemt synes jeg nu heller ikke det er..
    Jo, der er et par småfejl hist og her, men det er der vist ingen der dør af???

    Jeg ser lyst på det og tror på at det ordner sig med tiden, og nyder ellers bare de funktioner der virker :O)

    God dag til jer alle..


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #262   23. apr 2012 Lotte og Rødderne: Kan vi få dig til at sende et scrrenshot af fejlen med notifikatione, der ikke forsvinder? Så skal vi se nærmere på det.

    M: Hvis du ønsker at slette din profil, så kan du skrive til os via "kontakt", så vil vi være behjælpelige med dette. Er det lykkedes dig at slette dine katte?

    Lotte/ Gammel gnavpot: Tak for oplysningerne om browser - hvilket styresystem bruger du? smiley

    Maja G: Du skal under "abonnementer" på "Min konto" slette abonnementet til denne tråd. Har du gjort det? Hvis du så skriver i tråden igen, og ikke fjerner fluebenet fra "Følg dette emne"; så vil abonnementet oprettes igen. Hvis du har slettet abonnementet, og har fjernet fluebenet, så hører vi selvfølgelig gerne fra dig igen, så skal vi se nærmere på det. smiley

    Vibse og Missebanden: Når der sker noget i en af dine grupper, så burde notifikationen meget gerne komme frem under "Gruppeemner" I beskeder i topmenuen. Sker dette ikke?
    Mht. abonnementsoversigten, hvor grupper og statusbeskeder mangler, så vil vi se nærmere på dette smiley

    problemet med at abonnere på tråde vil blive løst ved næste upload.


  • #263   23. apr 2012 Administrator:
    Rigtig mange af os har beklaget os over den hvide baggrund, uden at få nogen respons.
    Hvad er planen med det? Bliver det som det er, eller bliver det ændret?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #264   23. apr 2012 Mette M: Det kan vi ikke svare på endnu - vi tager alle forslag med videre, og vil vurdere om det er noget, der bliver ændret. Grunden til at du oplever, at andre ting bliver rettet hurtigt, er at det er funktionsfejl, som generer selve brugen af siden.

  • #266   23. apr 2012 jeg vil starte med at skrive at jeg er enig med dem der ikke bryder sig om den hvide bagrund jeg for simpelhen hovede pine af at prøve på at læse og følge tråde her inde og det syndtes jeg er rigtig ærveligt.
    og et lille poblem jeg lige har opdaget ved ikke om det sker ved alle men når man gerne vil skrive en pb til en bliver helle skærmen mørk og det vindue der oppper på ligger bagved den bruger man er inde på
    jeg havede noget tekst jeg har lovet at sende til en og det ser ud til at jeg kan det kan dog ikke se helle teksten fordi den ligger bagved med det så ud som om jeg kunne sende det.
    tænker bare at det er et provlem hvis man vil skrive for så han man ikke se hvad man skriver...
    eller vil jeg sige at det nok bare kræver lidt tilvenning med den nye side og nye ting men tro bestemt at det bliver godt når man lige har vendte sag til tingen :o)


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #267   23. apr 2012 Michelle: Sker det på alm. pc - eller på en smartphone/tablet? Kan du sende os et screenshot af problemet, så skal vi se nærmere på det! smiley

    Lotte/gammel gnavpot: Tak smiley Vi tager dit forslag om valgfri farve med videre.


  • #268   23. apr 2012 det er på min bærbar det sker
    hvordan laver jeg et screenshot

    og det lyder bare rigtig godt ville være rigtig godt med en lidt mindre lys farve så man ikke kommer til at spænde sådan i øjnene for at læse :o)


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #269   23. apr 2012 Michelle: Du trykker på Ctrl+Print Screen eller Alt+Print Screen - herefter kan du sætte det ind i en mail eller et dokument, og sende det til os. smiley

  • #270   23. apr 2012 okey det ser jeg lige om jeg kan finde ud af så

  • #271   23. apr 2012 umildbart kan jeg ikke finde ud af det
    og hvis jeg har gjordt det kan jeg ikke finde det og sende det :o/
    som du nok kan høre er jeg virkelig dårlig til det her pc haløj


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #273   23. apr 2012 Michelle: Du skal ikke trykke på +tasten, men på Ctrl og Print Screen. Er det sådan du har gjort? Vi vil meget gerne hjælpe dig, men vi kan ikke rigtig gøre noget, når vi ikke kan se fejlen. Vi har den nemlig ikke her, så for at finde frem til det, er vi nødt til at skulle se et billede.

    Lone: Din tråd ligger i Off-topic-kategorien. Du går til forsiden af forum, og klikker på Off Topic. Her ligger din tråd pt. øverst: http://www.kattegalleri.dk/forum/off-topic?page=1&sort=1 . Hvis folk har svaret i din tråd, så har de som regel oprettet abonnement på tråden, og vil modtage notifikation, når der sker noget nyt.
    Brugere, der ikke har set din tråd før, vil kunne svare, hvis de har lyst, når de finder dit indlæg i Off Topic-listen - akkurat som i det gamle design.

    Mht. dit problem med en notifikation, der ikke forsvinder, så vil vi se nærmere på det.


  • #274   23. apr 2012 okey ja så kan jeg god se det er svært at hjælpe
    jeg har trykket på ctel og den hvor der stor prt sc
    og så har jeg trykket på alt og prt sc når jeg gør det lukker den bare siden ned
    og når jeg trykker ctrl og prt sc syndtes jeg ikke der sker noget
    hmm


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #276   23. apr 2012 Vi har netop uploadet en del rettelser til sitet. Mange af fejlene er blevet opdaget på bagrund af henvendelser fra Jer brugere, og det er vi glade for - så fortsæt endelig med at kontakte os eller skrive her i tråden, hvis I opdager noget. smiley

    Af rettelser kan nævnes:

    Det er nu muligt at oprette abonnementer på tråde som før.
    Nogle brugere har haft problemer med at læse privatbeskeder - dette problem, som skyldtes specialtegn i overskriften, er nu også løst.
    Problemet med at notifikationer vedr. statusbeskeder ikke nulstilles er nu også rettet. Når man har set statusbeskeden på brugerens side, så nulstilles notifikationen.
    Som en ekstra feature, kan man nu også se sine egne statusbeskeder på "Min konto".

    Så Lone J: Dit problem skulle gerne være fikset nu smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #277   23. apr 2012 Michelle: Desværre kan vi ikke se noget. Men du kan evt. få en ven til at hjælpe dig med et screen shot ?

  • #279   23. apr 2012 okey så sletter jeg det igen
    ja måske skal forbi min mor i morgen måske hun kan finde ud af det


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #280   23. apr 2012 Lone J: det var så lidt smiley

    Michelle: Har du lagt noget ind i et fotoalbum? Du har kun linket til din bruger...


  • #281   23. apr 2012 Hvis jeg går denne vej, ryger jeg ind på brugerens profil, men notifikationen forbliver der:
    (link fjernet)

    Og hvis jeg vælger at trykke på "Vis alle hændelser" så jeg kommer herind, er linket med notifikationen ikke aktiv:
    (link fjernet)


  • #282   23. apr 2012 Har så småt vænnet mig til lay-out'et, men hvor ville det være skønt med de "gamle" farver.

  • #283   23. apr 2012 Det er stadig ikke muligt her at abonnere på tråde?

  • #284   23. apr 2012 Jeg trækker den i mig igen. Man kan nu abonnere, men den kommer med samme melding som tidligere, at man allerede abonnerer på tråden.

    Lidt fremgang er der da. smiley


  • #286   23. apr 2012 Tak for svar. smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #289   23. apr 2012 Lotte...Hvis du trykker på logoet til venstre "Kattegalleri " Så kommer du til
    " Afventer optagelse " smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #291   23. apr 2012 Nåå okidoki Lotte, på den måde. smiley

  • #292   24. apr 2012 Ude på forsiden kan man da stadig se de katte der afventer optagelse :O)

  • #293   24. apr 2012 angående, at tage et print af skærmen (til dem der har problemer med det).
    På min pc (bærbar HP), skal man trykke på fn tasten sammen med prt sc.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #298   24. apr 2012 Lotte og Rødderne: Det lyder godt nok mærkeligt - Vi kigger på det igen!
    Lotte/ gammel : Tak for billederne - vi kigger på det. Umiddelbart er de steder, hvor teksten står forkert grundet din browser, så det vil du opleve indtil vi har rettet fejlen. Om det også er skyld i de mærkelige flueben, det kigger vi nærmere på.

    Vi tager dit forslag om afventende katte på forsiden med videre:)

    Vibse & Misse: Det er dejligt at høre smiley
    Kan du beskrive dit problem lidt nærmere? Kan du slet ikke komme ind i trådene - - elller kan du ikke se de hændelser der er sket? Kommer du slet ikke ind på fanebladet under min konto? Eller er det når du klikker i "Beskeder" - "Vis alle hændelser"?

    Lone J: Vi kigger på problemet med statusbeskederne igen!


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #299   24. apr 2012 Lotte/ Gammel: Du har lagt et par billeder af en annonce i dit album - udover stavefejlen, kan du så forklare problemet nærmere? Og også gerne sende et link til annoncen smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #304   24. apr 2012 Lotte : Tak for forklaringen - men så er det ikke en teknisk fejl - og det var det vi lige ville sikre os smiley



  • #307   24. apr 2012 Orker ikke at læse hele tråden, så beklager hvis det er nævnt.
    Jeg mangler at kunne markere hændelser som "læst" (uden nødvendigvis at læse dem). Nogle tråde, man godt nok selv har valgt at følge, kan man godt miste interessen for, og så ville det være rart hvis man bare kan slette.


  • #308   24. apr 2012 Glem mit ovenstående brok. Har lige set i en anden tråd, at det vil blive fixet smiley

  • #310   24. apr 2012 Syntes det nye look er vild stressende, ville ønske det gamle kom retur.. Det virkede nemt og overskueligt, i modsætningen til det her utrolig grimme.

  • #311   24. apr 2012 Hvorfor er folk så bange for fornyelser???

    Jeg morer mig nærmest over hvor pigefornærmede nogle er over ændringerne ;O)


  • #313   24. apr 2012 Lotte - Nej, jeg hentyder nu heller ikke til noget konkret, jeg er også selv generet af de lyse farver...
    Det er bare sådan generelt.
    Nu har vi haft det nye design i en uge eller sådan noget, og folk bliver ved med at hagle det ned med kritik og trusler om at forlade siden...
    Som om at Bazoom ville ændre det tilbage bare fordi nogle er utilfredse ;O)


  • #317   25. apr 2012 Til Admin.
    Nu hvor I er ved at rette den nye side til, kan I så ikke lige sørge for at børn ikke kan oprette salgsannoncer?? Børn = brugere under 18 år.
    Det har ofte været til debat og nu har I muligheden for at gøre det.
    Børn skal ikke sælge dyr!


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #319   25. apr 2012 Marianne: Vi følger dansk lovgivning, og her fremgår det blandt andet af Dyreværnsloven, at man ikke må overdrage dyr til børn under 16, uden forældres tilladelse. Vi går ud fra, at det modsatte også er tilfældet, og derfor regner vi ikke med at lave om på dette.

    Susan: Når du oplever at banneret dækker nye hændelser, er det så når du sidder ved alm. computer eller smartphone/tablet?
    Vi vil prøve at undersøge dit problem med abonnementer nærmere - hvis du har nogle konkrete tråde, hvor det sker i - så vil det være meget velkomment smiley Er det noget, der "går over" af sig selv - eller fortsætter det?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #321   25. apr 2012 Susan: Bannerproblemet er desværre en kendt fejl med Chrome, men vi arbejder på at løse problemet, så man ikke bliver generet, når man bruger sitet.

    Det bliver nok lidt svært at kredse ind på, hvad det er der går galt med nye hændelser og om det er hændelsessystemet, der laver fejl. Men vi prøver at kigge nærmere på det. Hvis du oplever noget, som forklarer mere, så siger du selvfølgelig bare til smiley


  • #325   25. apr 2012 Heej smiley Hver gang jeg skriver et logoment og det har ALTID noget med mine katte at gøre får jeg den besked at jeg har brugt logomentet forkert? Det er underligt håber i vil lave det om snart (;

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #327   26. apr 2012 Så har vi haft endnu et upload, hvor vi har rettet fejl, men også har ændret på en del ting.

    Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig farve..

    Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.

    Vi håber I kan lide disse ændringer smiley

    Vi modtager stadig rigtig gerne forslag og konstruktiv kritik, da vi hele tiden arbejder på at blive bedre.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #328   26. apr 2012 Julie Bieber: Kan vi få dig til at skrive via kontakt og her gengive de ting, du har forsøgt at skrive, så skal vi se nærmere på problemet smiley

  • #330   26. apr 2012 Det var dejligt med den nye baggrundsfarve. Bemærkede den ikke først, men det var nemmere at læse indlæg smiley

    Jeg savner så stadig at kunne ændre på rækkefølgen af billederne i mine fotoalbums og så synes jeg det er træls at mine nyeste fotoalbum står nederst på siden. Så dem vil jeg også meget gerne kunne ændre rækkefølgen på.
    Jeg har så også et problem med at siden ikke reagere når jeg klikker på tilbageknappen. Måske er dette blevet fixet siden i går, da jeg ikke oplever det pt.
    Som bonus info, så bruger jeg for det meste Firefox, men sidder pt med internet explore.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #333   26. apr 2012 Betina S: Tak for dine input smiley
    Vi er i gang med at kigge på problemet med tilbageknappen - og tak for browserinfo også.

    Susan: Ja, det var en forglemmelse - så dejligt at du bemærker det smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #335   26. apr 2012 Susan: Kan du beskrive nærmere?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #341   26. apr 2012 Susan: Tak for den nærmere info - vi ser på det. smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #342   26. apr 2012 Susan: Man kan stadig kun slette et indlæg om dagen smiley

  • #344   26. apr 2012 Ih, hvor dejligt med den nye baggrundsfarve smiley
    Og, en "synes godt om" knap er da helt fantastisk dejlig.
    Virkelig skønt. Godt gået KG


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #345   26. apr 2012 Tak Hanne smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #346   26. apr 2012 Og selvfølgelig også tak til alle I andre - det er dejligt, at I kan lide ændringerne smiley

  • #350   26. apr 2012 Må man mon spørge om hvornår I tror ændringerne kommer til hestegalleri?
    For går da ud fra at de også kommer derind på et tidspunkt X)

    I øvrigt, så har jeg også et problem med at når jeg skriver indlæg, så kan jeg ikke se cursoren, hvis jeg klikker op for at redigere noget tekst. Det er først når jeg begynder at skrive den kommer frem igen, så det er indimellem lidt noget gætteleg om hvor der mon bliver rettet i indlægen....og udfordringen bliver ikke mindre af at man har en mus der gerne vil hoppe, så det bliver ekstra svært at se hvor man ender med at skrive henne..


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #354   26. apr 2012 Jeg ville blive rigtig glad for hvis der kunne laves en lille boks hvor der feks.stod øverst i tråden:
    "Til sidste indlæg" og i bunden "Til tops" Særlig i sådan en lang tråd som denne. smiley

    Lige nu bruger jeg "Svar" øverst i tråden, så jeg hurtigere kommer jeg til bunden af tråden.:-)


  • #357   26. apr 2012 Hvor ser det efterhånden godt ud herinde smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #358   26. apr 2012 Susan: Vi Kigger på det smiley
    Betina S: Ja, det nye design kommer også til HesteGalleri smiley Vi kan ikke give nogen eksakt dato men det bliver snart.
    Vi kigger på problemet med cursoren!
    Janne: tak for forslaget - vi tager det med videre.
    Lone: Vi kigger på begge problemer.:)
    Vibse: Mener du notikfikationer om nye statusbeskeder?
    Tak Annie smiley


  • #359   26. apr 2012 Kan der gøres sådan at det kun er HA´er som kan slette første indlæg i en tråd?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #361   26. apr 2012 Vibse: Hvad sker der, hvis du går til min konto og ser statusbeskederne?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #362   26. apr 2012 Annie: Umiddelbart ikke, men vi tager forslaget med videre smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #363   26. apr 2012 Tak Lotte. men jeg synes nu det var lettere at man kan sidde og bruge musen istedet for at skulle bruge tastaturet, men der er vi jo forskellige.:-)

    Ja god ide Lotte "Til første ulæste indlæg" det ville være meget bedre.


  • #364   26. apr 2012 Huuuurrraaaaa! Vi fik en ny baggrundsfarve! Yay! Så indfinder jeg mig hermed på KG igen (..Uden hovedpine..) og glæder mig til at lære alle de nye funktioner bedre at kende.. smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #365   26. apr 2012 Lone J: Vi har fundet fejlen med din annonce - vi har forlænget den herfra - og problemet blvier endelig fikset ved næste upload.

  • #369   26. apr 2012 Jeg skal nok bare øve mig (er jo også 50 år) smiley
    Måske er det nemmere for de yngre brugere, men jeg tror nu nok, at jeg lærer det.

    Faktisk synes jeg det er et ok design og jeg er da vild med de knapper (synes godt om, og smileys), desuden, skal man heller ikke sætte bremserne i overfor ændringer, fordi man bliver lidt usikker og forvirret.

    I øvrigt, synes jeg det er rart, at admin deltager i trådene og lytter til, hvilke uundgåelige fejl, der kan opstå, når et design bliver lavet helt om.



  • #370   26. apr 2012 Ej det er blevet dejligt nu smiley

  • #373   26. apr 2012 Yes! Der er grå baggrund!!! Og smileys - gad vide om jeg så kan hitte ud af at lave én smiley

  • #374   26. apr 2012 MANGE tal for den nye baggrundsfarve smiley
    Så mangler vi kun en rediger-knap!


  • #375   27. apr 2012 Har der været problemer på siden Idag, for da jeg kom hjem fra arbejde kunne jeg ikke komme på kattegalleri hverken på min iPhone eller på min Mac prøvede både Firefox og safari men ingen af dem ville. Men så lige pludselig kunne jeg igen. Prøvede at kigge andre hjemmesider for at sikre at det ikke var internet forbindelsen og dem kunne jeg godt se.

    De var i tidsrummet ca. 19-21:30 hvor jeg prøvede og det ikke ville.


  • #376   27. apr 2012 Nice med ny baggrund, lagde ikke mærke til det før jeg pludselig lagde mærke til at det ikke var generende for øjnene, hehe

  • #377   27. apr 2012 Okay, den der "Ligner du din kat"-test-reklame er godt nok FUP! Det er bare scam for at stille en række forbruger spørgsmål. Der kommer INTET svar resultat! >:o(

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #380   27. apr 2012 Hanne: det er dejligt, du har mod på at lære det nye system at kende smiley
    Vibse: Vi er i gang med at kigge på det - og tak for billedet smiley Hvis det viser sig, at Lotte har ret, så må du meget gerne sige til smiley
    Eva K: Vi kigger nærmere på reklamen.
    Jesper og Camilla: Desværre kunne man ikke benytte gallerierne i et par timer i går, da en switch var brændt af - problemet var løst omkring kl. 23. i går aftes, og alt fungerer som det skal igen smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #381   27. apr 2012 Jeg tror Vibse mener at hun ikke kan slette de statusbeskeder hun får i sine beskeder som andre brugere har skrevet. men kan godt læse hændelserne som hun abonnerer på, som så forsvinder når de er læst. smiley

    Ret mig hvis jeg tager fejl, Vibse


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #382   27. apr 2012 På det skærmprint som Vibse har sat ind, kan jeg se at der er ca 14 "Statusbeskeder" og det er nok dem hun mener ikke slettes af sig selv, når hun har læst dem. smiley

  • #383   27. apr 2012 ej hvor lækket med ny baggrund 1000 tak

  • #385   27. apr 2012 Jeg har samme problem med statusbeskederne - at de bliver stående selvom jeg har læst dem..

  • #388   28. apr 2012 Jeg har lige sendt dig en besked Susan..
    Det virkede vist fint nok...


  • #394   28. apr 2012 Rigtig rart med den tonede baggrundsfarve smiley

    Jeg har et par gange fået beskeden: "Vil du virkelig forlade denne side? Alt hvad du har skrevet og uploadet vil gå tabt". Hvorfor kommer den besked?

    Af vanvare kunne jeg godt komme til at trykke på "ok". Jeg synes det er lidt træls, hvis ens fotoalbums osv. risikerer at gå tabt så nemt.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #396   28. apr 2012 Ja det er jo en hel nydelse nu at baggrunden er blevet en tand mørkere. smiley Jeg ville ikke kunne klare at skulle være her så meget og læse så mange tråde, som vi haèr helst skal gøre, plus andre ting også. smiley

  • #398   29. apr 2012 Spørger for sigtigt igen:
    Kan I ikke give en mulighed for at redigere i sit indlæg - måske bare op til ½ time efter, det er skrevet?


  • #399   29. apr 2012 ... så slap jeg f.eks. for dette indlæg:
    for sigtigt = forsigtigt smiley


  • #400   30. apr 2012 Det ville virkelig være rart!!!!!
    Især hvis man glemmer nogle oplysninger i sit indlæg, i stedet for at skal til at skrive et nyt smiley


  • #401   30. apr 2012 Hvad mener i med at redigere i sit indlæg :)?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #404   30. apr 2012 Susan: Du kan sende skærmprintet til support@bazoom.dk, så skal vi se nærmere på problemet.

    Tinka D: Beskeden du får, kommer rent automatisk - og det er ikke anderledes end i det gamle, hvor indhold ikke ville blive gemt, medmindre man trykker på "Gem"/"Opret indlæg" etc. Du får bare en ekstra advarsel nu smiley

    Lotte: vil du linke til de videoer, det gælder, så skal vi se nærmere på det!

    Mht. at redigere i indlæg, så har vi noteret jeres ønske smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #406   30. apr 2012 Så har vi igen haft et lille upload. Denne gang har vi fået has på problemerne med sletning af fotoalbums og video, som gerne burde fungere efter hensigten igen.

    Ligeledes har vi tilføjet "Jeg er enig"-knappen til statusbeskeder smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #407   30. apr 2012 Og tak Susan smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #411   30. apr 2012 Lone: Vi er i gang med at kigge på det - og vi skal nok fø løst problemet før eller siden smiley

    Mht. forslaget om at man skal kunne se, hvem der synes godt om indlæg, så tager vi det med videre smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #412   30. apr 2012 Lone og Vibse: Kan vi få Jer til at tjekke om I kan fjerne notifikationerne om statusbeskederne nu?

  • #413   30. apr 2012 dflkdklgkæl

  • #414   30. apr 2012 Hvorfor forsvinder mine indlæg hele tiden?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #415   30. apr 2012 Eva K: Forsvinder dine indlæg? Vi kan se, at du har lavet en test herover - og den er her endnu. Sker det kun i denne tråd eller også andre - og hvad sker der helt præcis?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #417   30. apr 2012 Lone: Det var godt - men sig endelig til, hvis det skulle drille igen! Problemet skulle dog meget gerne være helt løst nu smiley

  • #418   30. apr 2012 Og det bliver ved at blive væk?!

  • #419   30. apr 2012 Nu har jeg forsøgt rigtig mange gange at svare....


    Admin - Jeg ved ikke om de forsvinder i andre tråde. Har primært skrevet i denne igår og idag. Det drejer sig om et indlæg der igår forsvandt, selvom jeg havde set det postet i tråden. I dag er mindst 5-6 indlæg jeg har postet i denne tråd forsvundet. Kun to er blevet


  • #420   30. apr 2012 Hey, nu blev det der! :o)

  • #426   1. maj 2012 Hvad med funktionen med at flytte rundt på billeder i fotoalbums???
    Hvornår bliver den aktiv???


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #427   1. maj 2012 Eva K: Så vidt vi kan se herfra, så er der kun postet de indlæg, som er synlige her i tråden nu - og der er intet, der er slettet. Så umiddelbart er det noget, der sker på din egen computer. Hvis du kan forklare nærmere, hvad der præcis sker, når indlægget ikke registreres, så skal vi se nærmere på det:)

    Vibse: Vi kan ikke sige, om det kommer til at ske - ej heller hvornår. Vi prioriterer selvfølgelig fejlrettelser fremfor nye features. Og det er både ændring af overskrifter og at kunne se, hvem der er enig i et indlæg - men begge ting er på vores liste med ønsker smiley

    De sejeste fjordbasser: Tak for dit forslag - det kommer også med på listen over ønsker. Det er ikke noget, der vil komme med nu her - men vi tager som sagt forslaget med videre smiley

    Jesper: Ja, fryseren virker stadig smiley

    Lotte og Rødderne: Det kan vi ikke give noget eksakt svar på - det er med på vores "to-do"-liste. smiley


  • #428   1. maj 2012 Nu er statusbeskederne nede igen!

    Lige så snart jeg enten prøver at skrive noget, eller vælge om jeg vil se fra alle eller kun venner, kommer den fejlmeddelelse op:


    Ups, der er sket en teknisk fejl...

    Der er automatisk sendt en besked til vores udviklere med en beskrivelse af fejlen, bl.a.:

    Tidspunkt: kl. 09:01
    Brugernavn: Lotte og Rødderne
    Browser: Chrome
    Side: www.kattegalleri.dk/minkonto

    Vi kigger på fejlen hurtigst muligt. Du er også meget velkommen til at kontakte os på support@bazoom.dk

    Indtil fejlen er rettet, kan du måske bruge en af nedenstående muligheder:


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #429   1. maj 2012 Lotte: vi kigger på det hurtigst muligt!

  • #431   3. maj 2012 ! De sejeste fjordbasser !

    Jeg oplever præcis det samme, og det irriterer mig faktisk en hel del!


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #432   3. maj 2012 De sejeste fjordbasser og Lotte: det lyder ikke helt rigtigt! Vi kigger på det smiley

  • #433   3. maj 2012 Jeg oplever det samme som ! De sejeste fjordbasser !
    Det er kun i den "fold-ud" boks der kommer ned når man holder musen over "beskeder" i toppen at jeg kan få lov til at se selve emnerne.

    hvis jeg går ind gennem startsiden når man er logget ind, så får jeg også kun fx "kattesnak" og hvis jeg klikker på dem ryger jeg bare til forumforsiden.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #434   3. maj 2012 Betinn S: Du skriver at du bliver ført til forumforsiden, når du klikker på fx. kattesnak. Er det den rigtige forumforside - alså denne: http://www.kattegalleri.dk/forum . Eller er det gruppen "Kattesnak"s forside?

  • #435   3. maj 2012 Jeg ryger ud på den rigtige forumside.
    Det sker i øvrigt også hvis jeg går ind på en gruppe, fx kattesnak og klikker på forum der(altså den der skulle linke til gruppens forum går jeg ud fra)


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #436   3. maj 2012 Betina.. Hvis du mener her, hvor jeg har mærket med rødt, hvor der står "Forum."
    Så er det rigtig nok at "Forum" skal stå der, så man kan gå direkte til det store forum`s forside.:-)

    (link fjernet)


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #437   3. maj 2012 Betina...For at komme til kattesnak gruppens forside, så skal du trykke på
    " Vis alle emner " som er lige til venstre af "Forum" Som jeg linkede til. smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #438   3. maj 2012 Betina S: Vi har oplevet det samme her, så der er et problem der - vi vil kigge på det smiley Når du er inde på en gruppe - fx. kattesnak, så burde der i stien over emnet blandt andet stå gruppens navn - når du klikker der, burde du komme til gruppens forside. Er der ikke det, så vil vi meget gerne se et billede af problemet.

  • #439   4. maj 2012 Admin - Jamen jeg poster indlægget som normalt. Så ser jeg indlægget er i tråden som altid. Og når jeg så går ud og senere kommer tilbage, så mangler indlægget??

  • #440   4. maj 2012 Tak for hjælpen jeg får ikke de trælse beskeder mere smiley

  • #443   4. maj 2012
    Ups, der er sket en teknisk fejl...

    Der er automatisk sendt en besked til vores udviklere med en beskrivelse af fejlen, bl.a.:

    Tidspunkt: kl. 21:52
    Brugernavn: Camilla M
    Browser: Firefox
    Side: www.kattegalleri.dk/minkonto

    Vi kigger på fejlen hurtigst muligt. Du er også meget velkommen til at kontakte os på support@bazoom.dk

    Indtil fejlen er rettet, kan du måske bruge en af nedenstående muligheder:

    ^fik lige den meddelelse da jeg ville sortere dem jeg ikke er venner med væk fra status beskederne, fik den samme da jeg igår (tror jeg det var) ville oprette en status besked.


  • #444   5. maj 2012 admin : Det her er hvad jeg kan se : dflkdklgkæl det er eva k.´s besked og det er så vidt jeg kan se en typisk "kodefejl" den har jeg set før ^^

  • #445   6. maj 2012 Sus - Æhm, det er mig, der har skrevet det der volapyk? Blev træt af at skrive et indlæg for at det så forsvandt, så tastede bare hurtigt noget smiley


  • #446   6. maj 2012 Kunne man måske lave det sådan, at man ikke skulle trygge på log ind hele tiden, at det var på forsiden, som det gamle :)?

  • #448   6. maj 2012 Altså jeg trykker selv på log af smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #450   7. maj 2012 Så har vi haft endnu et upload med forskellige rettelser og enkelte nye ting er også kommet med i denne omgang.

    Blandt andet kan brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbums, igen slette disse uden at få en fejlmelding.

    I er kommet med mange gode input og på baggrund af dette, så har vi tilføjet følgende features:

    Det er nu muligt at hoppe til bund eller top i en forumtråd

    Gruppeadministratorer kan rette i overskrifter i gruppeforumtråde.

    Man kan nu oprette købsannoncer uden at vælge race.

    Ligesom man kan finde sine egne forumemner på "Min konto", så er det nu også muligt at se, hvilke forumtråde man har deltaget i under punktet "Mine svar"

    Til sidst skal nævnes, at det nu igen er muligt at ændre på rækkefølgen af sine gallerier. Dette gøres også under "Min konto" smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #451   7. maj 2012 Vibse: Den sorte kant vil altid være der - og vil skifte størrelse alt efter, hvor stort billedet er. Jo, større billede - jo mindre ramme.

    Du spørger ind til, om det er en fejl, at man skal klikke på bileldet, før det bliver større. Tænker du på, når man går ind på albummet - eller når du linker til det i en tråd? Når vi åbner dit link her, så er det den store visning med det samme. Når du går ind på selve albummet - altså forsiden for dette, så kan man se i normalvisning - og ved at klikke på billedet, ryger man op i storbilledvisningen, så nej det er ikke en fejl smiley


  • #452   7. maj 2012 Så mangler der bare at man kan flytte rundt på billederne i et fotoalbum smiley

  • #453   7. maj 2012 Enig med Lotte og Rødderne - Jeg vil også gerne flytte rundt på billederne i fotoalbums, ligesom jeg også gerne vil kunne ændre rækkefølgen af fotoalbums.
    Eller i det mindste bare have lov til at have de nyeste øverst i stedet for de ældste.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #457   8. maj 2012 Vibse: Vi er klar over problemet, og er ved at kigge på det smiley

    Mht. at linke billeder i tråde, så blev dit billede vist i stort format herfra, så umiddelbart tror vi ikke, at der er noget galt. Men sig endelig til, hvis du finder ud af nærmere! smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #459   8. maj 2012 Vibse: Du må meget gerne prøve, at se om du kan uploade et andet billede nu smiley

    Nej, kanterne bliver umiddelbart ikke fjernet - den sorte kant har nemlig også noget med beskæringen af billeder at gøre - men vi tager dit forslag med videre smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #462   8. maj 2012 Vibse: Kan vi få dig til at trykke på Ctrl + F5 , og se om det ikke løser problemet smiley

  • #463   8. maj 2012 Hmm hvor laver man status beskeder?? smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #464   8. maj 2012 Hej Mette

    Du går i "Min konto" og så helt nederst på siden står der: "Seneste statusbeskeder" og en boks lige under man kan skrive sine statusbeskeder. smiley

    Du kan selv vælge om du vil have vist
    "kun statusbeskeder fra venner " eller have
    "Vis alle statusbeskeder fra KatteGalleri.dk"

    smiley


  • #465   8. maj 2012 Mange tak...:)

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #466   8. maj 2012 Det var så lidt Mette, vi skal da hjælpe hinanden hvor vi kan. smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #477   8. maj 2012 Susan...Jeg kan heller ikke sende PBèr, får også en fejl, har prøver nu 3 gange at sende den samme besked. smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #478   8. maj 2012 Nu gik jeg lige ind på "Sendte beskeder" og så at brugeren har fået den samme besked 3 gange nu, så selv om man åbentbart får en fejlmelding, så modtager personen den alligevel. smiley

  • #481   9. maj 2012 I øvrigt har jeg opdaget at trykker man på tabulator knappen, når man er ved at skrive et indlæg så kommer man ikke ned til "skriv kommentar" (som vel i øvrigt burde være "send kommentar"?) som normalt, men i stedet til et eller andet andet, så man når man trykker på enter ender på forsiden smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #482   9. maj 2012 Janne: det kigger vi på - man skal selvfølgelig ikke have fejlbeskeder, når beskeden rent faktisk bliver sendt.

    Lotte: Det er stadig din browser, der driller, og vi har det på listen.

    Eva K: Trykker du på tabulatorknappen, når du er i skrivefeltet? Eller når du er i toppen af siden?

    Susan: Vi har ikke ændret på noget endnu - men får du fejlen i lange privatbeskeder - eller altid, når du vil skrive en PB til den pågældende bruger? I så fald vil vi gerne have et link på den pågældende bruger, og en beskrivelse af, hvad der går galt smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #484   9. maj 2012 Susan: Du kan sende linket i en PB, så skal vi kigge nærmere på det smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #488   9. maj 2012 Susan: Du kan sende linket til support@bazoom.dk - det burde helt sikkert kunne lade sig gøre smiley Nej, vi har endnu ikke gjort noget, så det lyder lidt mystisk smiley

    Lone: Det er på vores liste smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #490   9. maj 2012 Susan: Det er Rikke, der skriver nu også - og tak for opdateringen smiley Men vi skal stadig bruge linket til brugeren her på siden også.. support@bazoom.dk - det er ikke et link men en mailadresse, så medmindre du har et mailprogram, der åbner linket, så er det derfor der ikke sker noget. Så du skal bare dende en almindelig mail smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #493   9. maj 2012 Susan: Det er helt ok smiley Og tak for linkene, de er noteret nu. Vi håber du slipper for fejlmeldinger i dag så!

  • #495   9. maj 2012 Admin - Når jeg er i skrivefeltet.. (ellers ville jeg jo da ikke være ved at skrive et indlæg? ;o)

  • #496   9. maj 2012 Det er denne side http://www.kattegalleri.dk/forum/sogeresultat?page=1&sort=1 man ender på, når man gør det :o)

Kommentér på:
Velkommen til det nye KatteGalleri!

Annonce