{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.512 visninger | Oprettet:

KatteGalleri.dk
KatteGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
10. maj 2004
Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226

Velkommen til det nye KatteGalleri! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye KatteGalleri!


Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.

Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:

- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere, at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.

Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.

- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden

- Lige nu på KatteGalleri
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på KatteGalleri.

- Mine forumemner
Som noget nyt kan du nu se alle dine forumemner under "Mit indhold" på "Min konto", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

- Statusbeskeder
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.


- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en kat oprettet.

Vigtigt for dig som bruger!

- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.

Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!

-Tjek ’Min konto’ og dit nickname

Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)


Vi håber at du synes godt om det nye KatteGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.Kattegalleri.dk/faq

God fornøjelse

Med venlig hilsen KatteGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye KatteGalleri!
  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #497   9. maj 2012 Eva: Det var mig, der læste din besked forkert, så det undskylder jeg smiley Vi kigger på det!
    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #500   9. maj 2012 Lotte: smiley

    Mht. fejlen, så ser vi nærmere på det.

    At det ser anderledes ud på dit arbejde, kan skyldes mange ting - måske bruger de et andet styresystem - eller en anden version af IE8. Vi kigger i hvert tilfælde på det. Når du skriver "mere rigtige", mener du så, at der stadig er nogle ting, der er placeret forkert?


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #501   9. maj 2012 Der er også er lille problem i annoncerne, selv om de er slettet kan man se annoncen, men når man trykker på annoncen, er den der alligevel ikke og kommer til forsiden. smiley

    Jeg har link til de 2 annoncer som gør den fejl, hvis det er.? smiley


  • #503   10. maj 2012 Jeg er stødt på et problem med oprettelse af et forumemne

    Jeg ville lave en tråd i gruppen billedleg & sniksnak. Men efter jeg oprettede tråden får jeg bare beskeden at gruppen ikke eksistere?!
    (link fjernet)

    men emnet kan stadig ses på listerne med seneste forumemner(x2) men kan som sagt ikke åbnes
    (link fjernet)


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #504   10. maj 2012 Betinna S: Det kigger vi på !

    Lotte: Vi har netop foretaget et upload, og forhåbentlig ser det nu noget bedre ud i IE8?

    Ligeledes kan man nu sortere billeder i fotoalbum på samme måde, som man kan i gallerier.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #505   10. maj 2012 Janne: Det er som sådan ikke en fejl - det skyldes, at der kan gå et par minutter inden sletningen af annoncen registreres. Vi har det på listen smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #506   10. maj 2012 Jeg er så faldet over endnu en fejl. I fotoalbums, hvis der er flere sider, så vælger den de forkerte billeder når man beder den klikke op.
    Det passer med at det billede man klikker op, ligger på samme plads som fejl-billedet på side 1.

    Håber i kan forstå min forklaring....ellers må i sige til.


  • #515   11. maj 2012 Det nye KG er så s... langsomt, så jeg tit mister tålmodigheden, og sleti kke gider bruge min tid her.

  • #516   11. maj 2012 Jeg er nu også lidt ked af den sorte kant der er kommet omkring billederne.
    Det får billederne til at syne meget mindre! Og jeg synes det er rigtig synd! smiley


  • #517   11. maj 2012 Jeg har nu prøvet flere gange, men jeg kan stadig ikke få lov til at lave en ny tråd i gruppen Billedleg og Snik Snak.
    ret irriterende.

    Men jeg vil også lige komme med et pip omkring den sorte ramme i albums. Jeg synes heller ikke om den. Det virker for mig også som om at billederne bliver forringet og det ødelægger den "zoom"funktion der er kommet.
    Det kan da heller ikke være rigtig at man skal finde selve billedets adresse frem i et andet vindue for at få lov til at se den i den uploadede kvalitet. Hvis man holder sig "inden for" kg's funktioner, så er det kun en skalering man kan se hvilket i mine øjne undergraver den zoomfunktion


  • #518   11. maj 2012 Sitet er blevet mega langsomt og besværligt at arbejde med.

    Den nye ramme om billederne er da drøn irriterende. Det bliver ikke et site, jeg kommer til at bruge ret meget krudt på.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #520   11. maj 2012 Lotte: Det var godt, at det meste ser helt normalt ud igen smiley Mht. problemet med nye hændelser, som du skriver om, har du så evt. et billede af det?

    Betina S: Vi er i gang med at kigge på problemet med at oprette tråde, men det er nok ikke noget, der kan nå at blive lavet inden weekenden, så vi håber du har lidt tålmodighed med os smiley Mht. thumnails i fotoalbum, og visningen af billederne, så kigger vi også på dette.

    Vibse: Vi kigger på problemet med at få vist fotoalbummet - igen er det nok ikke noget, vi når at rette før efter weekenden, så vi håber at du også har tålmodighed med os.

    Tak for alle forslagene og rapporteringerne om fejl. Vi tager det hele med videre. Og vi er glade for, at I tager jer tiden, til at hjælpe os med at identificere og finde fejl - det betyder blot at siden bliver bedre, og at vi undgår at skulle løse disse problemer på et senere tidspunkt!

    Hav en rigtig god weekend smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #526   13. maj 2012 Forresten, når man trykker ved beskeder, når der er nye hændelser, så står det link man kan trykke på under stregen, hvor beskeder, hændelser etc. står over..
    Det er så lidt off ifht hvor man gerne vil trykke, og jeg ville i hvert fald synes at det fungerede bedre med det over...

    I øvrigt synes jeg også at det er tidsrøvende at man skal trykke sig et nyt sted hen for at se den nye hændelse, og SÅ trykke på den nye hændelse for at komme til den, i stedet for at man som før enten kunne se dem, eller fik en drop down-menu, hvor man så kan vælge :o)


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #527   14. maj 2012 Lotte: Tak for billedet smiley Den fejl, du beskriver - har du oplevet det før i det nye design? Vi kigger nærmere på det.

    Vibse: Det var godt smiley

    Eva K: Tak for dine input - vi tager dem med videre smiley


  • #531   14. maj 2012 Vibse - Du kan vælge at se logmenter/statusbeskeder fra enten venner eller alle..

    Dog husker den ikke ens valg, den er altid indstillet til at vise alle?!

    Måske en fejl, der burde rettes?!



  • #533   14. maj 2012 Jeg har oprettet en kat for nogle dage siden..
    Idag vil jeg så ligge flere billeder ind på hendes profil.. jeg går ind, trykker gennemse, finder billedet, og så sker der nada... den gør absolut ingenting... det er lidt træls, hvorfor virker det ikke? Jeg er sikker på at jeg gør det rigtigt, kan ikke se andre måder at gøre det på ihvertfald smiley


  • #534   15. maj 2012 Det kan godt være, at jeg spørger dumt nu.
    Men, har siddet og ledt efter det i lang tid, så nu tænkte jeg, at jeg ville spørge.

    Hvor ser man bedømmelsesfordelingen på sin kat ?
    Jeg kan se antal stemmer, men ikke om det er lav, middel, høj eller x-høj.

    Og så lige et andet spørgsmål.
    Er der et perfekt format/størrelse på billeder i album, så man slet ikke får den sorte kant ?



  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #535   15. maj 2012 Vibse: Som Lotte skriver, så kan man vælge om man vil se statusbeskeder fra venner eller alle - så man kan ikke følge enkelte personer som sådan længere. Er det svar på dit første spørgsmål? smiley
    Systemet er sat op til, at man altid kan skifte mellem at se statusbeskeder fra venner og fra alle, så det er ikke meningen at systemet husker jeres valg. men vi tager forslaget om at dette skal være muligt med videre smiley

    Louise B: Klikker du på "tilføj"? Hvis ja, så skal vi nok kigge nærmere på det smiley

    Hanne: Umiddelbart er det ikke længere muligt at se, hvilke stemmer det er - men vi tager dit forslag om at det skal være muligt med videre. smiley

    Mht. den sorte kant på billederne, så er der desværre ikke nogen perfekt størrelse, der kan udelukke kanten. Grunden til den er der, er blandt andet, så der ikke bliver skåret i billeder, der står på højkant.

    Du og andre her i tråden har givet udtryk for, at det generer oplevelsen af at se på de flotte billeder - og det er vi faktisk enige i. Derfor vil vi arbejde på at kanten skal væk. Hvornår vi finder den optimale løsning, kan vi ikke sige - så I må desværre leve med den sorte kant midlertidigt. Men som sagt, så er problemet på vores liste over ting, der kan gøres bedre. smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #537   15. maj 2012 Vibse : Det var så lidt. smiley Mht. enigknappen, så har vi det på vores liste over forbedringer - men vi kan igen ikke sige noget om, hvornår det vil blive muligt at se, hvilke brugere, der er enige. Men jeg har et gæt på, hvem der der har trykket enig i vores forrige indlæg smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #539   15. maj 2012 Måske gør jeg noget forkert for jeg ser intet "tilføj"..

    Altså jeg går ind under mit navn og trykker min konto (mener jeg) og så kan jeg se mine katte og så ved Nyx trykker jeg på "Ret galleri"
    Så står der tilføj billeder, ret beskrivelse osv, og jeg vil så have flere billeder ind end dem der ligger derinde af hende, så jeg trykker på "gennemse" finder billedet, trykker "åben" og så sker der intet... og kan ik lige finde andre måder at det skal kunne gøre på???


  • #540   15. maj 2012 jamen jeg vil have flere billeder ind på hendes profil der hvor man ser billeder og beskrivelse af hende..som når man opretter katten..ikke i et fotoalbum.

    Går jeg ind i mine fotoalbums, har jeg ingen og jeg skal oprette album.. det er jo ikke det jeg vil.. jeg vil bare have lagt 1-2 billeder mere ind på hendes profil..


  • #541   15. maj 2012
    - Klik på dit brugernavn
    - Klik på <b>Min konto</b>
    - Scroll lidt ned på siden til <b>Mine gallerier</b> - Her vil din kats profil være
    - Ude til højre for katten, tryk på <b>Ret galleri</b>

    <i>Du kan nu tilføje billeder smiley
    </i>


  • #542   15. maj 2012 Lotte :
    Det er præcis det der jeg gør, men der sker ikke en dyt!!
    Når jeg så kommer ind på ret galleri og trykker på gennemse for at finde billederne kommer de frem, jeg vælger billederne og...så sker der INTET..
    Underligt at jeg ku ligge billeder ind da jeg oprettede hende, men nu sker der ikke noget..!


  • #543   16. maj 2012 Kunne tyde på en fejl i din browser???

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #544   16. maj 2012 Lotte: Vi har meldt fejlen videre, så vi kigger på det. Har du husket at opdatere dit flashprogram, det kan nemlig nogle gange være årsagen smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #545   16. maj 2012 Så vidt jeg ved har jeg opdateret det der sku være opdateret.. og kan godt ligge billeder ind på fx gnavergalleri.

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #546   21. maj 2012 Så har vi foretaget en lille ændring, der forhåbentlig skulle afhjælpe hastigheden på sitet, som nogle mener er blevet langsommere med det nye design.

    Vi håber I kan mærke det. smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #547   21. maj 2012 Lotte: Vi er i gang med at kigge på dit problem smiley

  • #552   22. maj 2012 Hmm! Er jeg virkelig den eneste, som synes, at den sorte kant/baggrund ved billederne er flot? Den fremhæver jo netop billederne ved at "lukke dem inde", så blikket ikke forstyrres af andet.

  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

    Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #554   22. maj 2012 Ville der komme en funktion der gjorde så vi selv kunne bestemme rækkefølgen på vores katte?

    Og ville vi få bedømmelseslisten tilbage igen?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #556   22. maj 2012 Lotte: Vi har fjernet hjemmesidefeltet, da det på tværs af gallerierne ikke blev brugt særlig meget. Men man kan jo altid skrive det i selve profilteksten - det må man gerne. smiley
    Vi har "Beskedrullegardinet" på vores liste.

    Vibse: Tak for dit tilbud, men det har som Lotte også skriver ikke noget at sige, hvor mange "inaktive" brugere der er. smiley

    Maria S : Det skulle meget gerne være muligt nu - under "Min konto" kan du flytte på dine katte ved at "trække og slippe" gallerierne.

    Susan: Vi ser ikke alt i forum, så hvis man har forslag, som man gerne vil have videre, så er det en god idé at sende en henvendelse via kontakt smiley Det er som sagt ikke alle forslag, der bliver til noget - men vi modtager gerne forslag til forbedringer smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #558   22. maj 2012 Vibse: Om det er noget vi laver, kan jeg som sædvanlig ikke sige noget om smiley Men forslaget tager vi helt sikkert med videre. Når du skriver "markere", tænker du så på et flag - eller en mulighed for at lægge beskederne i en anden mappe?

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #560   22. maj 2012 Vibse: Selvfølgelig smiley Og tak for præciseringen smiley

  • #571   22. maj 2012 Kan man ikke længere få lov til at se bedømmelsesfordelingen på ens katte? Det ville jeg da meget gerne kunne!! :o)

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #574   23. maj 2012 Eva K: Tænker du på, hvem der har givet katten en bestemt bedømmelse - eller på fordelinge af de bedømmelser katten har fået?

    Vibse: Jeg tror vi har nævnt det tidligere i tråden, at vi vil kigge på den sorte kant? Men det er ikke nogen lille opgave, og det skal gennemtænkes inden, der bliver lavet ændringer, så det er ikke noget der bliver ændret natten over.
    Vi håber selvfølgelig at du beholder din gruppe her på KatteGalelri.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #582   23. maj 2012 Jeg synes ikke vi skal sidde her i denne tråd og diskuterer frem og tilbage om baggrunden. Rikke har skrevet de vil kikke på det, så der er jo ikke andet for end at vente og så få det bedste ud af det. smiley

    Jeg bruger denne website her til at lægge nogle billeder ind i, og der står under hvert billede en url adresse, som man kan bruge til at kopierer og feks.imidlertidig sætte det ind i gruppen, så det bliver en hvid baggrund.:-)


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #583   23. maj 2012 http://photobucket.com

  • #584   23. maj 2012 Admin - Altså i "gamle dage" kunne man jo se begge, og vil jeg da egentlig stadig gerne, men det er især fordelingen jeg gerne vil se, og ikke så meget hvem :o)

  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

    Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #585   23. maj 2012 Det er både fordelingen af karakterer men også listen over dem der har stemt, jeg savner ihvertfald begge smiley

  • #586   23. maj 2012 Er der ved at blive kigget på mit problem??
    Og jeg hedder Louise, ikke Lotte hehe

    Jeg har lige tjekket på gnavergalleri og der kan jeg uden problemer uploade nye billeder på dyrenes profil, men herinde på kattegalleri, sker der stadig absolut intet..det kan da vel ikke passe at jeg skal slette hende igen og så oprette igen for at kunne få billeder ind på hendes profil..? Hvilker jeg overvejer at prøve..men sys det er ved at være ret træls..


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #587   24. maj 2012 Eva K: Tak for præciseringen smiley Vi tager forslaget med videre.

    Louise B: Undskyld, den smuttede i farten smiley Vi har dig på vores liste!


  • #588   24. maj 2012 hehe det kan jo ske smiley Det lyder godt

  • #589   24. maj 2012 Bare liiiiiige et lille spørgsmål...

    Hvorfor står det hele med kursiv i denne tråd? smiley


  • #590   24. maj 2012 Eller det er så noget der er begyndt efter mit indlæg, hvor jeg har skrevet med kursiv..

    Er det mon fordi jeg evt har glemt at lave < / i > ??

    Det burde da ikke kunne gå ud over alle andres indlæg???


  • #591   24. maj 2012 <i> Prøver lige noget, beklager på forhånd for mit "spam" </i>



  • #592   24. maj 2012 Er det væk nu? smiley

  • #593   24. maj 2012 smiley

  • #594   24. maj 2012 Nårh nu er gnavergalleri også lavet om til det nye og nu har jeg samme problem der... Jeg har lige opdateret min flashplayer, så det er ihvertfald ikke problemet..

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #595   24. maj 2012 Louise B: Tak for opdateringen!

  • #596   26. maj 2012 test </i>

    Bliver det snart til noget med at kunne slette nye hændelser oppe i det, der hedder "beskeder"?



  • #597   26. maj 2012 :-S

    prøver igen:

    Bliver det snart ordnet, så man kan slette hændelser/beskeder?


  • #598   26. maj 2012 Så fik jeg da i det mindste fjernet kursiv smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #600   29. maj 2012 Lotte og Rødderne: Det var en lille fjel i koden, der gjorde at hele siden blev lavet i kursiv, og det ser ud til at det er blevet rettet nu smiley

    Tinka D: Vi arbejder på det smiley

    Vibse : smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #601   29. maj 2012 Så har vi tilføjet et par enkelte ændringer til designet.

    Det er nu muligt at se, hvilke af dine venner, der er online på "Min konto".

    Billedvisningen er ændret, så det nu er muligt at undgå den sorte kant - formatet 4:3 burde være det optimale.

    Du kan nu på den almindelige billedevisning også skifte billeder med piletasterne - ligesom på storbilledvisningen.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #604   30. maj 2012 Vibse: Vi er klar over, at der er sort kant på nogle billeder - men det er fordi de enten ikke er lagt op i stort nok format - eller f.eks. er taget med iPhone. smiley

    Vi kigger på problemet med thumbnailsene.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #605   30. maj 2012 problemer med at lægge billeder ind i annoncer. nogen der kan hjælpe mig?

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #606   30. maj 2012 Hippentossen's: Husk at du altid kan kontakte support via "Kontakt" nederst på siden smiley

    Hvad sker der, når du forsøger at uploade billeder? Får du en fejlmeddelelse?

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #609   31. maj 2012 Vibse: Du kan ændre formatet på mange måder - enten med et redigeringsprogram - eller på dit kamera. på f.eks en iPhone er det ikke muligt - men det er op til brugerne selv at kigge på smiley

    Alle forslag, som er kommet her i tråden er taget med videre - vi kan ikke sige om de bliver til noget eller ej, men de er kommet med videre. Vi får rigtig mange - og gode forslag ind, og det er vi glade for - men vi er også midt i en proces med at rulle designet ud på alle gallerier, og det har selvfølgelig 1. prioritet sammen med alle de fejlrettelser, som I har været så gode til at gøre os opmærksom på smiley

    Mht. visitkort, så er det som sagt ikke ngoet vi giver tilladelse til - men det er heller ikke noget vi blander os i, hvis sker. Det der ville være problemet, ville være den dag nogen udgiver sig for at handle på vegne af KatteGalleri.dk, uden at gøre det.

    Vi kan ikke se noget problem i at du skriver et link til din gruppe, den er som sagt offentlig tilgængelig ligesom resten af KatteGalleri.dk.

    Jeg håber du har mere held med karryen næste gang smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri



  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #618   4. jun 2012 Vibse: Har du stadig problemer med at uploade billeder? Og kan du stadig ikke se billedet? Kan vi få dig til at tage et billede af fejlen?
    Mht. den sidste fejl, som du linker til, så er den på vores liste smiley

    Felis: Googleannoncerne har altid ligget i bunden af tråden - lige under sidste indlæg, sådan var det også i det gamle design.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #628   5. jun 2012 Vibse: Jo, det kan meget vel være derfor. har de været der overhovedet i det nye design? Eller har du først opdaget det nu? smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #631   5. jun 2012 Vibse: Nu må jeg spise mine tidligere ord igen smiley Pokaler og medaljer har ikke med bedømmelser at gøre, men med udfordringer - og er altså et udtryk for hvor mange af disse katten har vundet.

    Grunden til at du ikke kan se disse længere, er at boksen, hvor der står at du har fravalgt bedømmelser dækker over pokalen. Så det ér en fejl. Og den kigger vi selvfølgelig på, så du kan se det hele igen smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #633   5. jun 2012 Vibse: Det er skam ikke fjollet - funktionen er der jo netop fordi brugerne synes at det er sjovt med udfordringer og at sammenligne resultater smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #635   5. jun 2012 Vibse: Det bliver det - men som sædvanligt kan vi ikke sige noget om, hvornår det blvier fikset. Men nu er det i hvert tilfælde på listen smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #637   5. jun 2012 Rikke / Kattegalleri -

    Jeg har et spørgsmål ang udfordringer.
    Både her, og især på Hundegalleri, er vi en del, som synes at udfordringer en en sjov internet leg, lidt i stil med et computerspil.
    Vi skriver sjove idfordringstekster til hinanden, og prøver at få stemt i samtlige udfordringer på galleriet.
    Dette er dog nemmest, hvis man (når man har stemt i en udfordring) at man med det samme, eller bare med et enkelt "klik" kommer videre til næste udfordring, som man ikke allerede har stemt i.
    Det er virkelig besværligt, at skulle ud på forsiden, for at få fat på den næste udfordring.
    Kunne man ikke lave det, som det var i "gamle dage" ?
    Hvor der var et "se næste udfordring" felt

    Jeg synes bestemt også, at det er ærgerligt, at pokaler og bedømmelsesfordeling er forsvundet. Det kan i så fald være totalt ligegyldigt, om man giver en lav eller en ekstra høj, hvis man ikke kan se det alligevel.
    Og, hvorfor egentlig kun 20 ekstra høje, når modtageren ikke kan se det ?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #640   7. jun 2012 Hanne: For at tage det sidste først, så ved jeg ikke præcist, hvorfor man har besluttet sig for 20 ekstra øje.

    Bedømmelsefordelingen kommer tilbage snarest - og pokalerne og medaljerne det samme smiley
    Mht. "Gå til næste" i udfordringer, så er vi ved at se på, om det kan laves om - men vi kan ikke love noget.

    Vibse : Tusind tak smiley Ja, det er nok lige i verkanten at bruge piletasterne, hvis der er 1000 billeder - men man kan heldigvis også bruge musen.

    Dejligt, at I har opdaget, at grupperne er kommet på forsiden igen smiley

    Jeg kan fortælle, at man nu også kan afspille youtube-videoer i forumtråde - se blot her smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=0Bmhjf0rKe8


  • #644   7. jun 2012 Det er dejligt, at man kan se videoerne, direkte på siderne smiley
    Jeg synes der er mange gode ting, ved det nye design.

    Lotte - ja, det kunne været så fedt, hvis man kunne lægge billeder direkte i en tråd, uden at skulle poste et link, som andre skal åbne for at se.



  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #645   7. jun 2012 Vibse: Ja, det har du ret i smiley

    Lotte: Til at starte med er det kun Youtube-videoer, og så må vi se, om det bliver udvidet smiley Billeder er heller ikke muligt, men vi har det på listen, og mit gæt er, at det kommer henad vejen.

    Felis: Vi tager dit forslag med videre smiley

    Hanne: Det er dejligt høre, at du kan lide designet smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #651   7. jun 2012 Vibse: Der kan godt gå et lille øjeblik, inden det dukker op som en ny hændelse i "beskeder", så hvis man er hurtig, kan man faktisk nogle gange se indlægget inden, det er nået til beskeder. Og når man så læser det, inden, så vil notifikationen ikke komme frem.

    Håber den forklaring gav mening smiley

    Mvh. Rikke/HundeGalleri


  • #653   7. jun 2012 Kunne I ikke fikse det så når man trykker på tabulator-knappen og derefter enter, at den så poster indlægget fremfor at gå til en anden side? Kom lige til at gøre det igen lige før :o)

  • #655   8. jun 2012 Hej Rikke:)
    Jeg har lige et lille spørgsmål. Jeg kan se at når man skal bedømme en kat at man kan give ekstra høj? Jeg har det problem at jeg ikke kan trygge på ekstra høj, men kun høj? Er det noget der bliver lavet eller er det bare sådan?
    Mvh.: Nella


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #658   8. jun 2012 Susan: Der er flere, der har haft problemer med at afmelde abonnementer via "Følg dette emne" i toppen af siden. Prøv at afmelde via "Min konto" - virker dette?

    Ornela B: Det lyder som om, at du har brugt alle dine ekstra høj-stemmer, som Lotte skriver.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #660   8. jun 2012 Det skal du endelige gøre, Susan smiley

  • #664   11. jun 2012 jeg har i sidste uge skrevet et komemntar, og kan se at nu er den væk mærkeligt nå men jeg prøver igen. Når man skal bedømme en kat, står der at man også kan give ekstra høj? Hvorfor kan man så ikke klikke på karakteren og give ekstra høj?

  • #666   11. jun 2012 øv hehe:( for man dem igen?

  • #668   11. jun 2012 hehehe ok det il jeg glæde mig til smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #672   12. jun 2012 Der er en del af jer, der har efterlyst "Markér som læst"-funktionen - og den er nu tilbage igen smiley Den findes under "Beskeder" i toppen af siden, og hedder "Fjern alle hændelser."

    Ligeledes har vi tilføjet statusbeskeder til forsiden, så man også kan skrive beskeden her.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #673   12. jun 2012 Vibse: Dit problem med at sende beskeder er sendt videre smiley Mht. dit andet forumemne, så er det sådan at brugerne på siden selv er ansvarlige for, hvad de uploader fra siden - eller downloader f.eks til redigering. Så længe der er givet tilladelse til dette, som det ser ud til, så skulle der ikke være nogen ko på isen.

    Kirsten: Vi tager dit input med videre - men som du selv kan skrive, så er det nogle gange svært at skelne mellem, hvad der er seriøst og ikke seriøst - men vi tager det som sagt med videre.

    Susan: Umiddelbart laver vi ikke om på markedet, hvad angår, hvem der må oprette annoncer og hvem der ikke må, så længe dansk lovgivning er overholdt.

    Mht. tavle og blanding af racer, så er det umiddelbart ikke noget, der kan lade sig gøre, men ser du en kat, der er oprettet under forkert race, så kontakt en hjælpeadministrator. smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #676   12. jun 2012 Susan: Ja, det er der mange der har - så det er godt I har fået funktionen tilbage:)

    Desuden burde det også være muligt at se bedømmelsesfordelingen på katte igen, og se, hvem der ahr stem hvad.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #678   12. jun 2012 Lotte: det er stadig på vores liste smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #680   12. jun 2012 Jesper: Det er helt korrekt gættet smiley Jeg har svaret dig i tråden derinde, at alt nyt er med på MCG - det upload vi har haft her i eftermiddag med f.eks "Fjern alle hændelser" var allerede på MCG.

    Så generelt er det sådan, at når noget fejlrettes, så ændres det på alle nye gallerier, så vi ikke skal igennem alle fejlrettelserne igen - og brugerne ikke oplever de samme fejl.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #688   14. jun 2012 Vibse: Vi tager dine forslag med videre smiley Mht. hjerterne på videoerne, så er det en funtion, som også var i det gamle design. Når man ser en video, kan man give den stjerner, når man opnår et vist antal stjerner fra et vist antal brugere - altså videoen er popuær - så ryger den i kategorien "Mest elskede" - og det vises ved et hjerte smiley

    Lotte: Det var administratorkontoens indstillinger, der ikke vr sat korrekt, så du kan sende nu. Men det er ikke altid jeg/vi ser i forum eller på kontoen - derfor vil det optimale altid være, at sende din henvendelse gennem "Kontakt", hvis hjælpeadministratorerne ikke kan hjælpe. Så er du sikker på at få hurtigt svar.
    Vi er klar over problematikken mht. BYD på katte, og det vil vi se på, hvordan vi kan gøre bedre.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #689   14. jun 2012 Jeg elsker enig-knappen! Kunne det ikke være fedt, hvis man kunne bruge den til første indlæg og logmenter også? smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #690   14. jun 2012 Mette M: Dejligt, du er glad for funktionen smiley Mulighed for at være enig med 1. indlæg, har vi på vores liste - men statusbeskeder kan du være enig i allerede nu. Kig under "Min konto" ved statusbeskeder, så ser du hvordan smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #692   14. jun 2012 Enig knappen ville efter min mening være bedre hvis man kunne se hvem der var enig. Når jeg trykker enig på et indlæg må folk altså meget gerne kunne se at jeg er enig smiley

  • #700   18. jun 2012 Enig. Trådstartere burde ikke have mulighed for at slette tråd. Jo, måske en time efter, hvis man finder ud af at man har lavet den i et forkert underfora eller skrevet noget gaga eller lavet dobbelt post, eller hvad ved jeg.. Men det er SÅ træls at en tråd på flere 100 indlæg nogle gange, og ofte med informative indlæg, bare bliver slettet fordi trådstarter bliver tøsefornærmet..

    Og nej, det der filter synes jeg også er tåbeligt. Så burde det fungere sådan at stridende parter ikke kan se hinandens indlæg, ikke at folk skal forhindres i at deltage i noget..


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #701   19. jun 2012 Felis: Hvad sker, der når du lukker boksen på forsiden ned - kommer den igen næste gang, du går ind på forsiden?

    Mht. din fejlmelding med krydserne, der flytter sig - så har vi brug for at vide, hvilken browser, du anvender?

    Susan og Eva K: Vi har ikke planer om at ændre på filterfunktionen som den er nu.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #703   19. jun 2012 Susan: Hvilken forumliste mener du? Er det under "Abonnementer" eller "Mine forumsvar"? Får du notifikationer på emnet?

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #706   19. jun 2012 Susan: På den offentlige forumliste - altså den på "Min offentlige profil" vises kun de forumemner, som du selv har oprettet. Så det er umiddelbart derfor du ikke kan finde den - hvis jeg har forstået din forklaring korrekt? smiley

    Felis: Boksen skulle meget gerne forblive lukket, når du har lukket den - indtil den dag, du sletter cookies eller vi har noget nyt, der skal stå i boksen.

    Er det Internet Explorer 8 eller 9 du bruger? Der kan nemlig være stor forskel på, hvordan siden opfører sig alt efter hvilken version det er smiley

    Din forklaring om markeringen af boksene er helt udemærkede - så vi kan godt klare os uden billedet, selvom vi selvfølgelig gerne vil have det hvis muligt.

    Vi kigger på problemet med at tilføje billeder også.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #710   20. jun 2012 Susan: Så er jeg med smiley Og jeg kan godt se, at tråde af en eller anden grund ikke dukker op i "Lige nu" - heller ikke for mig, så der er et eller andet der driller. smiley

    Vibse: brugeren skal selv kontakte os - med link til sin konto, samt til det fotoalbum, hvor problemet er. Hvis vedkommende samtidig kunne sende os et par af de pågældende billeder, så ville det hjælpe os meget. Og så skal vi nok kigge nærmere på det smiley Han/hun kan skrive til os på support@bazoom.dk.

    Med hensyn til de manglende pokaler, så har vores udviklere set på det, og har - håber vi - fundet en løsning. Den skulle gerne blive uploadet snarest. Og vi hører selvfølgelig gerne fra Jer igen, hvis det ikke afhjælper problemet.

    Ang. en ny tråd, så vil vi lige tænke over det - jeg kan godt se, at denne er blevet lang - men til gengæld er der også mange, der abonnerer på den - og derfor blvier gjort opmærksomme på, når der sker noget nyt smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #711   20. jun 2012 Vi har i dag haft et upload, hvor der er blevet ændret på en del funktioner efter jeres tilbagemeldinger.

    Generelt har der været et problem med at få overblik i grupperne, og det problem har vi prøvet at løse. Det er f.eks. nu muligt at se om gruppen er åben eller lukket (markeret med en hængelås), man kan igen gå til gruppens forside, når man er i en given tråd, og generelt skulle det gerne være lettere at se, om man er i forum eller gruppeforum. Der har ligeledes været et problem med søgefunktionen på gruppeforsiden, hvor man ikke kunne finde sine egne gruppen, men derimod stod til at være medlem af andre. Denne fejl er også rettet, og funktionen fungerer igen efter hensigten.

    Der har også været en del tilbagemeldinger omkring udfordringer. Også her er der rettet en del småfejl, herunder muligheden for at "Se næste udfordring", Derudover har flere kommenteret på antallet af tilgængelige udfordringer, som har været sat ned. Dette er nu tilbage til det gamle niveau igen. Man kan ligeledes se sine pokaler og medaljer i selve galleriet.

    Til sidst skal nævnes at bedømmelsesfordelingen er tilbage igen - samt muligheden for at se, hvem der har afgivet stemmen.

    Herudover er der rettet diverse småfejl, men vi hører selvfølgelig stadig gerne om ting, der ikke fungerer, hvis I skulle opleve dette.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #712   21. jun 2012 Dejligt smiley

  • #716   23. jun 2012 Kunne I ikke snart tage at få fikset den med at når man trykker på tabulator knappen, så ryger man ikke til opret indlæg, men til et eller andet, sådan at man ender på en anden side når man så trykker enter..
    Det kan da vel ikke være så svært en funktion at rette, eller hva'? :o)


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #718   28. jun 2012 Vi har netop haft et upload, hvor vi har ændret udseendet på sektionsforsiderne markant. Vi har forsøgt at gøre overblikket bedre ved at koncentere indholdet om den specifikke forside - på Galleriforsiden, er de gallerierne, der er i fokus osv.

    Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.

    Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.

    Til sidst kan I sikkert se, at vi har ændret farven på siden til en noget mørkere blå, og det har vi gjort på baggrund af den megen feedback vi har fået fra jer brugere smiley

    Vi håber I bliver glade for disse ændringer.

    Mvh.Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #719   28. jun 2012 Eva K: jeg ved faktisk ikke om det er rettet i denne omgang, men hvis det ikke er, så kommer det - der er mange ting, der skal rettes - og nogle ting er vigtigere end andre smiley

    Vibse: Vi har meldt det videre, at man ikke kan se alle sine forumemner - og dejligt, at du er blevet glad smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #720   28. jun 2012 Rikke - Det er det ikke.. Og ja, nogle ting er vigtigere end andre.. Men det her må da være en nem ting, der må genere andre end mig.. :o)

  • #723   1. jul 2012 Jeg ved ikke om det allerede har været oppe..
    Men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i mine grupper..!
    Kan man ikke lave en "gruppe-forside" lidt a la det gamle "Mine grupper", hvor man kan se nyeste emner og hvilke grupper man er medlem af? Jeg har slet ikke brugt mine grupper siden det nye design - for jeg kan ikke finde dem ordentligt... :-S


  • #725   1. jul 2012 Ja, men den er bare slet ikke lige så velfungerende som den var før i tiden. Den gamle hvor man både kunne se hvilke grupper man var medlem af, OG en oversigt over nye emner (som iøvrigt også altid står markeret som nye hændelser, hvilket også er et frustrationselement).. smiley


  • #726   1. jul 2012 Mine gruppe indlæg dukker bare op under de alm. nye hændelser for forum indæg? smiley

  • #728   4. jul 2012 lige nu har de nok travlt med at indkøre det på hestegalleri smiley Der er mindst lige så meget drama, hvis ikke mere, som der var herinde X)
    Det kører så også ekstremt langsomt, så jeg holder mig derfra de næste par dage indtil det bliver bedre.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #731   6. jul 2012 Vibse: Vi kommer med updates, hvis vi tilføjer noget - ellers gør vi umiddelbart ikke smiley
    Der burde ikke være problemer med statusbeskeder pt.

    KittyRatz: Du skal skrive til os på www.hestegalleri.dk/faq , så hjælper vi dig videre .)

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #732   7. jul 2012 Er det helt udelukket at der kan blive gjort så det kun er admins der kan slette tråde????

    Jeg synes det er sørgeligt og frustrerende at så mange tråde bliver slettet!!!
    Man prøver virkelig at hjælpe en person, men vedkommende bliver fornærmet og sletter tråden hvis ikke denne får de svar som ønskes!
    Det er ikke nogen specifik bruger jeg hentyder til, for det sker ofte!!


  • #734   7. jul 2012 Hej Rikke:

    Jeg skriver lige for mig selv, men jeg ved der er rigtig mange, der længe har været frustreret over at en trådstarter sletter en tråd, fordi det tit ikke går efter vedkommendes hoved og man råder og vejleder det bedste man har lært, været tålmodig og hjælpsom, I forgårs her på kg og i går på HuG er der blevet slettet tråde af trådstarter, ikke fordi tonen var grim eller provokerende men simpelthen fordi svarene ikke passede trådstarter.
    Og så sidder vi der har forsøgt at hjælpe i måske flere timer med en What- følelse
    Fortsætter det på den måde er der tilsidst ingen der har lyst til hjælpe, da man ikke ved om tråden får lov til at bestå eller den forsvinder i cyberspace

    Derfor kære Rikke vil vi meget gerne have fjernet den mulighed at trådstarter selv kan slette tråden,
    Mine forslag er :

    1 Tråden kan låses af en hjælpeadmin ( Da der tit forsvinder nyttige råd når en tråd slettes )

    2 At trådstarter skal henvende sig til en hjælpeadmin hvis denne ønskes en tråd slettes, så hjælpeadmin kan tage stilling til om der er grim tone i eller andet , eller om det simpelthen er trådstarter der er fornærmet

    Jeg kopierer dette indlæg og sætter den også ind i din tråd på hundegalleri

    Vh Laila


  • #737   7. jul 2012 Tak Lotte smiley


  • #739   7. jul 2012 Helt enig med Laila smiley

  • #741   8. jul 2012 Helt enig med Vibse!
    Man kan på andre fora, så mon ikke også det kan gøres her?
    Så bliver brugernavnet som regel bare erstattet med <i>"Slettet bruger"</i>


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #742   9. jul 2012 Lotte / uvidende. sur og negativ gl. kælling:
    Ang. dagens bedste - det er en udregning baseret på visninger/bedømmelser. Men vi vil godt holde kortene lidt tæt til kroppen endnu, da det jo skal være den mest spændende ting, der kommer på sektionsforsiden - og ikke albummet fra den mest ihærdige bruger, der kender "systemet" smiley

    Laila *DK SilkyLove * har killinger og andre:
    Vores holdning er, at man på internettet skal have lov at fortryde ting man har skrevet. Og hvis en bruger mister muligheden for selv at beslutte om noget skal slettes, så mister de også muligheden for at fortryde noget de har skrevet. Men vi forstår godt jeres pointe om at rigtig meget viden bliver "glemt", hvis en bruger sletter sig. Og det er viden som både er skabt af den der sletter sig, men jo også af alle jer andre. Vi har noteret problemsstillingen ned og tænker om der er en måde at tilgodese begge parter.

    Bemærk at der i ferien kan være lidt lang svartid på jeres spørgsmål. Jeres trofaste Rikke holder lidt ferie, så resten af holdet prøver at besvare spørgsmål så godt vi kan, mens hun er væk

    Mvh. Simon/KatteGalleri




  • #743   9. jul 2012 I "gamle dage kunne man se en gruppes regler på forsiden at gruppen. Det kan jeg ikke se at man kan længere? Hvor kan jeg så nu finde reglerne for en gruppe? smiley

  • #744   9. jul 2012 Tak for svaret simon smiley

    Personligt synes jeg det første forslag er det bedste for begge parter

    Tråden er låst og der kan ikke skrives mere i den af hverken trådstarter eller andre, men værdifuld information går ikke tabt smiley

    vh laila
    PS Vi er her vel allesammen for dyrenes skyld ? smiley


  • #745   9. jul 2012 Admin - Men ved at skrive Bruger slettet, så bliver det jo netop anonymiseret hvem der oprindeligt har skrevet indlægget, og den viden der er kommet frem i tråden bliver ved at være tilgængelig, samtidig med at brugeren kan fortryde, ved at være ukendt som forfatter til indlæggene smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #750   17. jul 2012 Eva K:
    Man kan jo komme til at skrive noget i selve indlægget som også afslører hvem man er. Eller man er måske et meget kendt ansigt på Galleriet og hvis indlægget bliver læst af mange, så ved de jo stadig hvem der har skrevet det, selvom brugernavnet forsvinder.

    Vi vil nok holde fast i vores holdning om at man skal kunne fortryde hvis man føler man har skrevet noget upassende. Men som sagt, så tænker vi om der er andre veje, der stadig tillader at vi gemmer al den viden I allesammen putter ind i forummet.


    *Vibse & Missebanden *:
    Vi kigger lige på den mail, du burde få lidt tekst med ud.

    Vil du ikke sende et link til det album du ikke kan åbne, så prøver vi at hjælpe.
    Jeg ledte lige selv og fandt dette http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse_kat/7635-bimse_2

    Er det den du prøver at åbne, for jeg kan ikke lige se den fejler her?


    Vi holder også lige øje med hændelserne, om der kommer flere fejl. Du burde selvf. ikke få et tal, hvis du ingen beskeder har smiley


    vh Simon/KatteGalleri

    (vi har sendt bud efter Rikke, hun er snart tilbage smiley - vi mener heller ikke hun bare sådan kan tage på ferie, skarn :-))


  • #751   17. jul 2012 Admin - Altså med den mængde brugere der er herinde, så forsvinder de fleste jo da alligevel bare i mængden..
    Og står man ikke som ophavshaver til indlægget, så synes jeg da godt nok at man er tilstrækkeligt anonym næsten uanset hvad man så ellers har skrevet, så jeg synes det er en stor skam at i ikke vil revidere jeres holdning. (men okay, det er så netop bare en blandt mange, der gør at kattegalleri ikke er til min smag..)


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #754   22. jul 2012 Vibse, det kan jeg heller ikke, jeg får også en fejlmelding, men det ser ud til at fejlmeldingen sker når den skifter til næste sides billeder. smiley

  • #758   25. jul 2012 Øøøøhmmm...

    Den der VIRKELIG trælse (for at sige det på godt jysk) gule bjælke der popper op i toppen af skærmen hver gang man har foretaget sig et eller andet...
    Er den VIRKELIG nødvendig???

    Jeg bliver SÅ irriteret over den, for den blokerer for alle genvejsknapper oppe i toppen...

    Og ja, vi har klaret os uden i så mange år, så hvorfor pludselig denne underlige idé???
    Vi kan jo godt se om vores indlæg bliver postet smiley


  • #759   25. jul 2012 Jeg kalder den for den irriterende dement-bjælke

  • #762   25. jul 2012 Kirsten: Tror nu du ligger lidt for meget i ordet, men meningen er nu at de må tro vi er en en smule når de har lavet bjælken

  • #764   25. jul 2012 Sarkasmen kan godt være svær at tyde på skrift smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #767   26. jul 2012 Hej Vibse,

    Her kommer hændelserne som de skal - og der er heller ikke problemer med at se billeder. Har du problemer med andre sider?

    Prøv at lukke siden og browseren ned - evt. kan du også genstarte din computer, og se om det ændrer på noget.

    Hvis der skulle være nogen, der har samme problem, så skal de selvfølgelig sige til. Men umiddelbart virker det herfra som det skal.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #768   26. jul 2012 Ingen problemer her

  • #771   26. jul 2012 Ja, den er VIRKELIG belastende!

  • #774   26. jul 2012 Rikke Her er opdateringstælleren også ustabil
    og ja væk med den bjælke


  • #776   26. jul 2012 Vibse - Ellers så copy/paste det over i en mail til dig selv, eller et word dokument på din computer eller lign.? smiley


  • #777   26. jul 2012 Argh! Hvorfor er det at man STADIG ikke kan se de private gruppers regler nogen steder når man er inde på gruppen?

    Er det mig der er totalt blind, eller er den bare blevet fjernet?


  • #780   27. jul 2012 Vibse - Nej, det er ikke reglerne der står der, det er bare gruppens beskrivelse smiley

    Se f.eks. denne gruppe. Den har jeg lavet, så der ved jeg at der er nogle ekstra regler (f.eks. en aldersgrænse) og det står der intet om på forsiden
    http://www.kattegalleri.dk/grupper/genetikavloglystentilnyviden


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #781   27. jul 2012 Vibse: Tak skal du have smiley
    Det var godt, at alt kører som normalt igen. smiley
    Vi har forslaget på listen, om at man skulle kunne lave mapper osv i sin indbakke - ligesom man kan f.eks på en hotmail.

    Eva K: Det er korrekt, at man pt. ikke kan se reglementet i grupperne - det vil blive rettet. Vi er jo inde i ferietiden lige nu, så jeg kan ikke sige noget om, hvornår det bliver fikset. smiley

    Med hensyn til den gule bjælke, kan du så forklare nærmere, hvad du mener med at den er ustabil?

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #783   27. jul 2012 Lotte: Ah, så er jeg med - jeg kan godt se, at jeg fik læst lidt for hurtigt smiley Jeg har noteret mig uviljen mod den gule bjælke, og vi tager Jeres input med videre.

    Mht. hændelsesbeskederne, så vil de ikke blive vist, hvis I har været inde på tråden (etc.) og se det nye, der er sket. Samtidig går der et lille stykke tid inden hændelsen bliver registreret, så man kan sagtens være hurtigere end systemet - gå ind på en tråd, se der er sket nyt - uden at have fået en hændelse.

    Er det mon det der drilller?

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #784   27. jul 2012 Det er i hvert fald sådan jeg oplever det Rikke smiley

  • #785   27. jul 2012 Rikke, er det også dig der styrer det ovre på HundeGalleri???
    Der er i hvert fald en tråd derovre hvor man kalder på en HA'er ved navn Rikke smiley

    http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/519543-rikkeadmin_hg_boss


  • #786   27. jul 2012 Admin - Super, bare I har planer om at reglementerne skal komme igen, så kan jeg godt vente smiley

    Ja, jeg synes også den gule pop-up bjælke er jævnt irriterende, så skal man ligge der og vente på at den forsvinder før man kan trykkede videre.. (og så skifter jeg altid til et andet vindue og kigger videre på noget andet i stedet for at blive på KG)


  • #789   30. jul 2012 Jeg har opdaget en lidt irriterende detalje..
    Når man forstørrer billeder op, forsvinder top og bund af billedet!
    Er det ikke noget I kan rette? Så man får HELE billedet at se? smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #790   30. jul 2012 Lotte: Det er også mig, ja - og der er nu givet svar i den pågældende tråd smiley
    Mht. billeder, der beskæres ved zoom, så er det på vores liste, og vil blive rettet hurtigst muligt smiley

    Eva K: Det lyder godt - og det kommer igen smiley

    Kirsten N: Hvilken pris skriver du? Husk, at du ikke må skrive f.eks 10.000 kr - men at det skal være 10000. Hvis dette ikke virker, så skriv til os via kontakt, så kigger vi nærmere på det smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #791   30. jul 2012 Super! smiley

  • #793   30. jul 2012 Skrev du 0,00 eller bare 0 ?

    For hvis du skriver 0,00 melder den nemlig fejl!


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #794   30. jul 2012 Kirsten, du skal ikke bruge Punktum i beløbet. Hvis beløbet er 10 kr, så skriv 10 og hvis intet så et 0 smiley

  • #795   30. jul 2012 Kirsten der skal ikke skrive . eller , bare rent tal smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #798   30. jul 2012 Det var godt, Kirsten - og ja, som de andre skriver, så skal det være rene tal man skriver i prisen smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #800   31. jul 2012 Jeg ville skrive en kommentar til en kat der afventer optagelse, da denne dukkede op:

    Ups, der er sket en teknisk fejl...

    Der er automatisk sendt en besked til vores udviklere med en beskrivelse af fejlen, bl.a.:

    Tidspunkt: Den 31-07-2012 Kl. 09:48
    Brugernavn: Lotte og Rødderne
    Browser: Chrome
    Side: www.kattegalleri.dk/galleri/46648-norsk_skovkat_litt_lykke_stina

    Vi kigger på fejlen hurtigst muligt. Du er også meget velkommen til at kontakte os på support@bazoom.dk


  • #801   31. jul 2012 Hm, nårh... 2. gang lykkedes det alligevel smiley
    Ved ikke lige hvad der skete før så smiley


  • #803   31. jul 2012 Jeg er også ved at gå amok over den!
    Og når jeg så vil trykke den væk (og ikke lige er hurtig nok) havner jeg på BaBoom -_-


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #805   31. jul 2012 Lotte: Engang imellem sker der fejl, som ikke gentages senere. Så det kan sagtens have været forbigående. Men du siger selvfølgelig bare til, hvis det bliver et blivende problem smiley

    Som sagt, så har vi taget inputtene om den gule bjælke med videre smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #806   31. jul 2012 Og nu er der igen en bruger, der har slettet en tråd, fordi vedkommende blev tøsefornærmet over at svarene ikke lige var dem hun ønskede.. Det er altså bare SÅ frustrerende at man har brugt en masse tid og energi på at svare, og så bliver det hele bare slettet, fordi vedkommende bliver sur!
    Det gør altså at man ikke gider bruge forummet herinde så meget, fordi ens anstrengelser bare bliver p*sset på, når en bruger laver sådan et nummer smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #808   1. aug 2012 DK Caluma: Det er ikke ngoet, du selv kan rette på - og der er andre brugere, der har meldt samme problem ind. Hvilket postnummer angiver du? (Hvis du ikke vil dele det her i tråden, så skriv til os her www.kattegalleri.dk/faq smiley )

    Eva K: Det kan vi selvfølgelig godt forstå er rigtig irriterende, når man bruger tid på at svare, men det er jo op til den enkelte bruger, om man vil slette et emne. Dog kan man som vanligt kun slette ét emne om dagen.

    Med hensyn til den gule bjælke, så kan jeg fortælle, at den ved næste upload vil blive fjernet, så den ikke længere fremkommer, når man svarer på et forumemne.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #809   1. aug 2012 Det var da dejligt, Rikke smiley
    For det er lige til at blive tidligt gråhåret af den bjælke!


  • #811   2. aug 2012 Admin - Øh, nej. Det er op til jer om den funktion er der eller ej smiley Det er en træls funktion, som frusterer rigtig mange herinde

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #814   3. aug 2012 Vibse: Hvis du kan hjælpe med, hvilke søgerord du har brugt, så kigger vi nærmere på det!

    God weekend til dig også smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #822   8. aug 2012 Vibse: Det blvier meldt videre nu - og siden I ikke kan se billederne, så går jeg ud fra, at man vil kigge på det hurtigst muligt.

    Men jeg kan ikke give noget tidspunkt desværre. det kan være det er en let opgave at løse - men det kan også være at det tager lang tid.

    Jeg skal nok sige til, hvis vi får brug for yderligere oplysninger smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #824   8. aug 2012 Vibse: Så er jeg allerede tilbage med et svar smiley Desværre kan vi ikke gøre noget ved de pågældende links, da billederne har skiftet plads - så I bliver nødt til at link til dem igen. Det vil dog virke fremadrettet - så problemet bør ikke opstå igen.

    Og så kan jeg afsløre, at vi i nær fremtid vil kigge på at få implementeret billeder i tråde også!

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #827   8. aug 2012 Vibse: Vi har nogle dygtige udviklere, som arbejder hårdt på at rette de fejl I melder ind, så jeg sender rosen videre smiley

    Den gule bjælke skulle meget gerne være fjernet her fra forum - alle andre steder er er den stadig:)

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #829   8. aug 2012 Vibse: Tak for det - det er jeg glad for at høre smiley

    Den gule bjælke vil også blive fjernet i gruppe-forum smiley

    Vi har dit forslag om opdeling af inboxen på listen smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #840   14. aug 2012 Vibse - Billeder? Jamen alt i albums ér jo da billeder/fotografier? smiley Hvorfor have en kategori om det?

  • #842   15. aug 2012 Ja jeg har to problemer et når man opretter foto album så siger pc jeg skal have tilladelse til at sætte mine egne billeder ind og da jeg ville oprette foto album og næsten var færdig , forsvandt det hele og der stor at I beklagede fejlen og den var blevet meldt , så er mit spørgsmål kan jeg vove forsøget igen ????????????? mvh Ingelise

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #843   15. aug 2012 Vibse: Det er helt ok smiley

    Ingelise: At din pc, siger at du skal have tilladelse - det er ikke noget vi kan gøre ved. Der skal du kigge på computerens indstillinger.
    Nogle gange kan man opleve en forbigående fejl, og hvis man prøver igen, så virker det. Du kan jo prøve at uploade et par stykker af dine billeder, og undlade at sætte tekst ved endnu, så du kan se om det gennemføres.

    Hvis ikke, så skriv til os via "Kontakt", så kan vi se nærmere på det.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #847   29. aug 2012 Vibse: Hvad skrev du præcist? Der var ikke nogen specielle tegn med i teksten? Kan jeg få dig til at prøve igen nu, og se om det virker? smiley

    Susan: det må du meget gerne - men du kan jo som altid også skrive til os i supporten www.kattegalleri.dk/faq , så vi kan kigge nærmere på det.

    Lone: Der er svaret, og brugeren har fået svar i supporten også.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #850   30. aug 2012 Jeg har et ønske til en ny funktion på KG:
    Kan man ikke lave en liste på éns profil hvor man kan se hvem der har sat én på filter?
    Synes bare at det kunne være praktisk.


  • #853   30. aug 2012 Se bort fra dette indlæg ;-).
    (men det er åbenbart nødvendigt at skrive et indlæg i tråden for at stoppe "vis besked når der kommer nye indlæg til emnet" ).


  • #854   30. aug 2012 Tinka - Nej, du kan bare vælge "følg ikke længere" i toppen af tråden/lige over første indlæg smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #860   31. aug 2012 Vibse: Hvis den samme fejl sker igen og igen, så kontakt os i supporten. Hvis det er noget, der virker et par minutter efter, så er det som regle (desværre) en forbigående fejl, som vi ikke som sådan kan gøre noget ved.

    Susan: Vi kigger på beskedsystemet. Men det lyder til, at dine problemer skyldes forsinkelse på meddelelsen. Når du har 1 besked, og du så ruller "gardinet" ned, og der så er 4 - kan skyldes at det lige er blevet registreret.

    Hvis du ser hændelsen inden det er registreret i beskeder, så vil beskeden ikke komme op - da du jo netop har set hændelsen, og man derfor mener, der er unødvendigt at notificere dig om det.

    Hvis du får en besked, og får kigget på emnet inden, du går ind via beskeder, så kan tallet godt risikere at stå der lidt endnu, men igen, når du ruller "gardinet" ned, vil hændelsen være væk, da du har set hændelsen.

    Tinka: Du kan afmelde abonnementet enten via "Min konto" - "Abonnementer" eller som Eva K siger ved at klikke på "Følg ikke længere" i toppen af siden.

    Susan: Der er ikke planer om,at lave om på filtersystemet - det er netop indrette sådan, så man kan undgå en bruger så vidt muligt. At nogen bruger den på en uønsket måde, er desværre ærgeligt. men man må sætte dem på filter, som man ønsker.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #862   31. aug 2012 Susan: Vi kigger på beskedboksen løbende, og ser om vi kan optimere på den, så vi tager dit input med videre smiley

    Nej, det er en erkendelse af, at der er mange forskellige holdninger til, hvornår man bruger filterfunktionen - og de brugere, der gør som du beskriver, føler nok at det er nødvendigt - om det så er det eller ej.
    Vi kan godt, se at det er træls, hvis man gerne vil bidrage i en debat, men ikke kan dette på grund af filterlisten. Men dette må man desværre tage med i et forum.
    Vi tager gerne dit forslag med videre, men det er som sagt ikke noget vi umiddelbart har planer om at ændre på.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #864   10. sep 2012 Vibse: Det er absolut ikke sådan reklamen skal se ud. Hvilken browser bruger du pt.? Så kigger vi nærmere på det smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #867   10. sep 2012 sådan gør den også på chrome

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #869   11. sep 2012 Der er banneret, der er blevet sat forkert op og vi sørger for at få rettet det hurtigst muligt. Hvis I oplever det i morgen eller senere, så sig endelig til.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #870   11. sep 2012 Det lyder godt
    Det er også galt på HUG


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #871   11. sep 2012 Laila: Ja, det ved vi - det er galt på alle sider, hvor reklamen ligger, men det bliver rettet på alle sider smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #872   11. sep 2012 så er der en masse mennesker der bliver glade smiley

  • #873   11. sep 2012 Utroligt jeg ikke har set den reklame endnu smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #874   11. sep 2012 Det lyder godt smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #875   11. sep 2012 Syntes KatteGalleri er blevet meget bedre nu når vi er begyndt at kende det smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #877   11. sep 2012 Julie: Det er vi glade for at høre smiley

    Vibse: Ja, vi er også rigtig glade for, at I tager godt imod den nye feature!

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • #879   12. sep 2012 Forslag til admin:

    Eftersom der tilsyneladende gang på gang slettes tråde, når man ikke får den ønskede reaktion, ændres KG så man ikke selv kan slette tråd.

    Man kan som i andre indlæg RETTE de første 5 minutter ELLER inden første besvarelse, hvad der måtte komme først; derefter er tråden låst.

    Ønske ekstraordinært en tråd fjernet/slette må man henvende sig til admin, som hvis ønsket anses som relevant kan slette tråden.

    Ovenstående foranlediget af endnu en slettet tråd, denne gang om 12 ugers killing taget fra moderen.


  • #880   12. sep 2012 Pia D mener selvfølgelig en killing UNDER 12 uger som blev taget fra moderen.

    Men jeg synes det er en super idé, og jeg ved at MANGE efterlyser det ønske!
    Det er SÅ frustrerende at sidde og bruge tid og kræfter på at besvare og hjælpe, og folk så bare sletter fordi de ikke får det ønskede svar.

    Alle andre fora kan, så kan I altså også smiley


  • #881   12. sep 2012 Ups Lotte F, Tak for rettelsen, for ja selvfølgelig gør jeg det (selvom jeg ikke selv så tråden, inden en blev slettet ...)

  • #883   12. sep 2012 Jep, jeg er daffet af for længe siden, og ligger min tid og energi ifht hjælp og svar og debat om katte på et bedre forum. Kigger kun forbi her indimellem når der ikke lige er andet på tapetet. Kom her ellers meget tidligere, men som R.B. skriver. Man mister bare lysten til at deltage, når ens møjsommeligt skrevne indlæg gang på gang bare bliver slettet fordi en eller andet bruger er blevet tøseforærmet

  • #884   13. sep 2012 Ja, jeg er heller ikke så vildt aktiv i det store forum mere.
    Jeg holder mig mest til grupperne, hvor man ligesom "kender hinanden" og respekterer hinanden mere end ude i det åbne forum...


  • #887   14. sep 2012 Et eller andet sted har det jo, Lotte smiley
    For tråden her er jo også beregnet til at man kan komme med ris/ros og generelle forslag til ændringer i alle kategorier.


  • #888   18. sep 2012 Er det bare mig, eller kunne det ikke være en god ide, at man kan synes godt om billeder på dirverse profiler med katte. Der er selvfølgelig nogle billeder man synes der er sødere end andre.

  • #890   18. sep 2012 Ja kære admin, jeg syntes det kunne være rart hvis man kunne se hvem det var der havde trykket på "enig" knappen, altså det behøver som sådan kun at være trådstarter der kan se hvem der er enig, ligesom man kan på facebook.

    Jeg bruger selv enig knappen en del, men syntes ikke den er meget bevendt når man ikke kan se hvem der har trykket..


  • #892   18. sep 2012 Og enig mht enig-knappen smiley

  • #893   18. sep 2012 Enig med Heidi N og de andre, og som det er nu så er man jo alligevel nødt til at skrive noget i tråden, og kan ikke bare nøjes med at trykke enig

  • #894   20. sep 2012 Enig smiley

  • #897   26. sep 2012 Er det bare mig, eller kan man ikke ændre i rækkefølgen på sine katte mere? (Jeg har også problemet på gnavergalleri)

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #898   26. sep 2012 Beltane: Det burde man kunne - skriv til os i supporten www.kattegalleri.dk/faq , og beskriv, hvad der sker, så kigger vi nærmere på det.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #901   26. sep 2012 Hej Kirsten smiley

    Vi har nogle problemer lige nu, men vi er i gang med at løse dem.

    Hvis du stadig har problemet i morgen tidlig, så sig til igen - men jeg tror det løser sig i løbet af dagen.

    Lotte S: Vi kigger på det smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #906   27. sep 2012 Det var godt at høre Kirsten smiley

    Og dejligt, at I er glade for den nye opdeling af hændelser - det er et af de forslag vi har fået allerflest gange smiley

    Vibse: Vi har alt med på listen smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #910   28. sep 2012 Vibse: Youtube-videoen henter vi direkte fra Youtube, så det tror jeg desværre ikke er noget vi kan gøre ved i vores ende.

    Mht. pilene, så tager vi det med videre - igen ved jeg ikke, om det er noget, der er muligt at rette på. Men teksten på billedet, burde gerne forsvinde, når du fjerner musen? smiley

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #912   30. sep 2012 Hej,

    Jeg bliver ved med at have de samme to gruppe hændelser under grupper, men der står et syv tal i hjørnet.

    Hvis jeg så klikker se alle hændelser så er der ingen ny gruppe hændelser.

    Hvad går der galt? - det er kun når jeg bruger min mobil (iPhone) at det ikke virker korrekt. Men det er så os den jeg bruger mest så det irretere mig lidt.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #913   1. okt 2012 Camilla M: bruger du Safari og har du opdateret til iOS6? Der er nemlig nogle problemer her, som vi arbejder på at løse.

    Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley


  • #914   1. okt 2012 Jep til begge dele smiley

    Okay så i er opmærksomme på problemet.
    Så lever jeg med det til i får det løst smiley


  • #915   12. okt 2012 Hej Rikke Admin

    Jeg tænkte lidt på i er jo i fuld gang med at lave en masse små ændringer her på KG, ville det ikke være muligt at de der foto konkurrencer som lige er startet af Janne (hjælpe admin) (og evt andre kommende konkurencer og lign.) kunne ligge fast på forsiden, så alle har en mulighed for at være med, for de forsvinder hurtigt i mængden af alle andre tråde, jeg syntes også sådan en tråde som denne hvor vi kan stille spørgsmål og give forslag til Admin skulle fastfryses til forsiden, foreksembel kunne man fjerne grupper eller statusbeskeder, eller man kunne gøre "lige nu på kattegalleri! mindre, det er bare et forslag hvis det er pladsproblem der er problemet..


  • #917   13. okt 2012 Nej selvfølgelig er du ikke det Vibse, men det var jo også bare et forslag smiley
    Der er jo så mange ting på forsiden der kan skæres ned..

    Men jeg syntes KUN det skal være admin der kan føre konkurencerne over på forsiden, det vil sige vil man oprette en konkurence så må man kontakte admin, for ellers bliver det noget rod..


  • #921   13. okt 2012 Kirsten nu er jeg ikke medlem af nogen gruppe og snakker derfor om de konkurencer der kører uden for grupperne, da jeg jo er pænt ligeglad med hvad der foregår i grupperne, for jeg kan jo ikke være med alligevel, det er da fint nok at nogen vil holde bestik med hvad der foregår i grupperne, personligt rager det mig en høstblomst, fordi jeg ikke kan deltage, så derfor var det også bare et forslag. smiley
    Og sjovt nok så har både du og Vibse overset at jeg også forslog at man evt kunne fjerne statusbeskeder eller gøre senest på Kattegalleri mindre i tilfælde af at der var pladsproblemer, for mit forslag..

    Jeg undskylder da virkelig så mange gange at jeg gav mit besyv med, et forslag, men i det at det kun er et forslag og ikke noget vedtaget, så ser jeg da virkelig ingen grund til at himle op. smiley

    Jeg syntes bare det er lidt synd at de konkurencer som vi almindelige mennesker kan deltage i forsvinder i mængden at nye tråde der opstår i hobetal hverdag, jeg så ligesom ved sidste konkurence at nogle først opdagede den da den var overstået. smiley


  • Gitte K
    Gitte K Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #923   13. okt 2012 Opdeling af "Generel diskussion" i emner
    Mange fora (fx på rejseområdet) har deres forumflade opdelt i emner. For katte kunne det fx være: Foder/Spisevaner, Adfærd/Opdragelse, Sygdomme, Sjove oplevelser, Trivsel, Hjemmet/Haven, Killinger, Førstegangsejer......... eller lignende.

    Jo større et "Generelt" forum bliver, des sværere er det at overskue (alt-i-én-rodebutik) - og selvom man kan skrive søgeord, så giver det altså ikke det samme udbytte, som når emnerne er grupperede.


  • #924   13. okt 2012 Først Kirsten Jeg er ikke din ven for du kender mig ikke så lad være med at tale nedladne til mig, fordet andet, så er jeg da udemærket klar over at jeg kan søge medlemskab i grupperne, jeg er jo ikke dum. Og nej jeg bliver ikke sur, de tager du helt fejl, det er en antagelse du tager, lige som jeg antog at dit tidliger indlæg lød som om du blev sur over mit forslag.

    Jeg har ingen forvisning om at mit forslag nogensinde ville blive virkelighed, for jeg mener admin er bedst til at vurdere hvad der fungere bedst for siden, men derfor ville jeg alligevel godt komme med mit besyv, som jo åbenbart ikke var særligt godt...

    Og nej det kan da godt være du ikke kommer særligt meget i forum, men det gør jeg og deraf kom mit sølle forslag, men det er jo hermed skudt i sænk, så jeg lader den ligge her, og undskyler da meget hvis min skrift har generet dig..


  • #927   11. nov 2012 Helt enig med Jesper, det ville være en rigtig god ide.. smiley

  • #928   11. nov 2012 Eller også skulle der ganske enkelt være en opdeling der hedder
    Med stamtavle / Uden stamtavle

    Jeg er ikke sikker på at en 12-årig kan overskue opgaven at skulle beskrive de racetypiske træk?


  • #929   11. nov 2012 En simpel opdeling af galleriet og markedet kunne være lækkert.

    Der er efterhånden så mange katte herinde oprettet, at det kunne være en hjælpe, hvis man kunne søge på, om kattene har en stamtavle eller ej.

    Som det er i dag, så giver de enkelte racer ikke et klart billede af, hvorledes de enkelte racer ser ud, idet mange katte er oprettet som en race efter godtbefindende.


Kommentér på:
Velkommen til det nye KatteGalleri!

Annonce