{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Min kat har spist påskelijle!!! {{forumTopicSubject}}

Vi er desværre kommet i den situation at vores ene kat har spist af vores eneste blomst i huset - En påskelilje.
Den har ellers stået i vindueskarmen i køkkenet, og de har aldrig været deroppe. Men har vi tilfældigvis lige pt noget stående op af, karmen så vi har også haft lukket døren derud til, men den smuttede så her til aften og så det alligevel lykkes hende at hoppe op vindueskarmen og nå at æde noget af blomsten.

Vi ved ikke præcis hvor meget det præcis drejer sig om, men det ser ikke ud til at hun har spist fra løget, men "kun" selve planten.

Der gik kun ca 15-20 min efter, at hun kastede op første gang og gjorde det efterfølgende et par gange med ca 10 min. mellemrum. Dog er der nu gået en times tid og der har ikke været noget siden.. Opkastet var skummet, men var ellers vandet og uden yderligere indhold.

Skynde mig selvfølgelig at slå det op og har bla. læst:
http://www.spoergdyrlaegen.dk/ressourcer/forgiftningskatalog/paaskeliljer-er-giftige og (link fjernet)

Kan se det ikke er den farligste blomst at have spist, men hvor bekymret skal jeg være.. ???
Holder selvfølgelig øje med hende nu her, og det ikke fordi hun umiddelbart virker så dårlig, men dog måske lidt utilpas.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat har spist påskelijle!!!
Kommentér på:
Min kat har spist påskelijle!!!

Annonce