Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattemad
  • #1   13. maj 2012
    Kattemad er generelt (for) dyrt i forhold til hvad det består af, synes jeg. Men en del af det man betaler for er vel at man slipper for selv at tilberede maden. Det er så nemt med en pose der bare rives og maden kan trykkes ud :-), fremfor at stå for håndtering af råt kød og eventuel opvask af gryde. Og så er der tilsat vitaminer og mineraler i det færdige vådfoder (mener jeg da der er i Miamor, som i det meste andet kattemad). Og mange katte kan lide at variere mellem færdigvådmad og hjemmelavet/råt.
    Så nej, snobberi har jeg aldrig tænkt det skulle være.
    Miamor er ok mad (synes mine katte), og jeg synes, det er nogenlunde ok pris.

• #4   13. maj 2012 snob: "person med kritikløs beundring for el. tilpasning til hvad vedkommende anser for at rangere socialt højere." (fra Den store Danske)
    så selv om jeg aldrig har tænkt at køb af kattemad kunne være snobberi, kan jeg sådan set godt følge, hvad Sannie mener.

Susan **ordet snobberi er jo opstået hos dem der ikke køber den vare og skal bruge en åndet undskyld for ikke selv at købe.**
    Det der forstår jeg til gengæld ikke :-S

• #7   14. maj 2012 Det er ikke snobbet.
    Jeg synes også at jeg køber for en mindre bondegård, men Miamor - der står mine af:)
    Nu har jeg købt et kolli Schmussy - det giider de slet ikke at have, så nu ligger jeg inde med ca. 20 poser.....
    Sådan er det ned kræsne katte:)

Kommentér på:
Kattemad

Annonce