1.266 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Kattemad Kattemad
Hej alle I kloge.
Jeg har 2 skønne katte. De spiser med velbehag Arion, med kylling.
De nyder begge rå kyllingefilet og dampet sej. Jeg har nu prøvet at købe Mia- mor med kylling og ris... Hvad mener I? Er det ikke snobberi at betale så meget for kylling og ris.
0 synes godt om
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Kattemad er generelt (for) dyrt i forhold til hvad det består af, synes jeg. Men en del af det man betaler for er vel at man slipper for selv at tilberede maden. Det er så nemt med en pose der bare rives og maden kan trykkes ud :-), fremfor at stå for håndtering af råt kød og eventuel opvask af gryde. Og så er der tilsat vitaminer og mineraler i det færdige vådfoder (mener jeg da der er i Miamor, som i det meste andet kattemad). Og mange katte kan lide at variere mellem færdigvådmad og hjemmelavet/råt.
Så nej, snobberi har jeg aldrig tænkt det skulle være.
Miamor er ok mad (synes mine katte), og jeg synes, det er nogenlunde ok pris.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
så selv om jeg aldrig har tænkt at køb af kattemad kunne være snobberi, kan jeg sådan set godt følge, hvad Sannie mener.
Susan **ordet snobberi er jo opstået hos dem der ikke køber den vare og skal bruge en åndet undskyld for ikke selv at købe.**
Det der forstår jeg til gengæld ikke :-S
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 386 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
Jeg synes også at jeg køber for en mindre bondegård, men Miamor - der står mine af:)
Nu har jeg købt et kolli Schmussy - det giider de slet ikke at have, så nu ligger jeg inde med ca. 20 poser.....
Sådan er det ned kræsne katte:)
Kattemad