3.728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mørke pletter i ørene, hvad er det?? måske fregner... Mørke pletter i ørene, hvad er det?? måske fregner...

Jeg undrer mig lidt over hvad det er for nogle mørke pletter mine katte har i ørene og omkring ørene. Min hankat have ingenting lige indtil jeg lige kiggede idag så var det som om han havde fået en masse brune pletter. Det kan vel ikke være en slags fregner hos katte kan det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mørke pletter i ørene, hvad er det?? måske fregner...
  • #1   21. maj 2012 (link fjernet)

Lige et link til billede

• #2   21. maj 2012 Blev lidt i tvivl.. Har de altid haft de brune pletter eller er det nogen, der er kommet og er der kommet flere af dem?

• #3   21. maj 2012 Min hunkat har haft dem næsten altid, men ikke min hankat, han har næsten ingen indtil jeg så lige opdagede dem idag så de er lige kommet. Kan solen være en faktor?

• #4   21. maj 2012 Du kan have ret i at det evt. kan være fregner.
    Fregner er en pigment"fejl" og kan også forekomme hos katte, Ligesom vi mennesker kan fregner træde tydeligere i kraft, hvis vi har fået sol.
    Jeg selv er rødhåret og har fregner, mine fregner er ikke så tydelige, og mange kan man ikke se, medmindre jeg har taget solarie eller den ægte sol, og så springer Alle fregner meget tydeligt frem..
    Så derfor kom jeg til at tænke på om han har ligget i solen?..
    Jeg får nye fregner, og det kan jeg sagtens forestille mig katte og så får.

Men jeg synes du skal holde øje med, om der kommer rigtig mange lige pludselig, og om de bliver større og nogle af dem måske hæver, for så kan det også være hudkraft..

Efter billedet at dømme, synes jeg det ser ganske normalt ud smiley

• #5   21. maj 2012 Ja han har været ude meget disse dage, så solen er nok en faktor ;o) men holder også øje med det..

• #6   21. maj 2012 Så tror jeg, at du skal satse på solen smiley
    Var også godt klar over du ville holde øje med det, hihi det er bare blevet sådan ren "reflex" at skrive det hehe.. smiley

• #7   21. maj 2012 Kender det ;0) God sommer

• #8   21. maj 2012 Og lige over hihi smiley

Kommentér på:
Mørke pletter i ørene, hvad er det?? måske fregner...

Annonce