{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Kastrerede hankatte {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har to dejlige hankatte, de er simpelthen så søde, og altid glade.. Men har ikke set dem siden fredag, og de plejer at være hjemme hver dag.. Kan de være sådan de stadig vil strejfe selvom de er kastrerede ? De er de er 1 år gamle

Mvh Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastrerede hankatte
  • #2   5. jun 2012 Helt enig med Lone, vores kat var engang væk i tre dage, og vi kiggede i hvert et hjørne af huset og nabolaget. Og da min far på tredjedagen åbner skuret, sidder katten derinde, helt forskrækket. Han har ikke haft mad og vand og har måtte tisse derinde. Nøj, hvor havde vi dårlig samvittighed.

Håber du finder dem snart, og at de har det godt.

• #3   5. jun 2012 okay tak for svarene.. håber de dukker op de to små smiley

• #4   6. jun 2012 Har sat en eftersøgning i avisen i dag, og der at en der ringede og sagde at kattene holdt til hos hende, så glæder mig til at se om de stadig er der i morgen når jeg kommer hjem fra arbejde smiley

• #5   6. jun 2012 Ej, hvor er det dejligt at høre:-) Ville også være mærkeligt, at de begge skulle være blevet væk eller kommet til skade samtidig. Krydser fingre for, at I alle tre bliver genforenet i morgen:-)

• #7   10. jun 2012 Hmm men stadig ikke nogen katte hjemme :-(.. Har snakket med en anden fra området, hendes sorte hankat er osse væk, samme dag som vores blev væk smiley

• #8   10. jun 2012 Jesper: Hej, to katte forsvinder på samme tid, lyder lidt usædvanligt. Er de øremærket?

Du skal sætte opslag op på begge katte, med billede på. Måske har flere samme oplevelser som dig. Måske har en ukastreret aggressiv kat jaget dine væk og dine holder til andre steder. Hæng en masse sedler op!!!

Kommentér på:
Kastrerede hankatte

Annonce